Hierro vil hente Mayoral til Oviedo

10 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Fernando Hierro er ansat som ny træner i Oviedo og han har straks vendt sit blik mod Borja Mayoral som mulig forstærkning til den kommende sæson.

Real Oviedos klare mål for den kommende sæson er oprykning fra Liga Adelante og derfor skal holdet forstærkes markant efter en sæson, hvor man sluttede på en lidt skuffende 9. plads.

Borja Mayoral har også været på tale til at få chancen under Real Madrids optakt til den kommende sæson, men vigtigst er det at sikre ham spilletid på et højere niveau end Real Madrid Castilla.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #2 af SR4
Det giver da ingen mening at leje ud til en klub i samme række? Hvis han skal udvikles så er det minimum første division.

10 år 1 måned siden #3 af BBB

SR4 skrev: Det giver da ingen mening at leje ud til en klub i samme række? Hvis han skal udvikles så er det minimum første division.

Mig bekendt rykkede Castilla ikke op, så det vil ikke være samme række.

10 år 1 måned siden #4 af SR4

BBB skrev:

SR4 skrev: Det giver da ingen mening at leje ud til en klub i samme række? Hvis han skal udvikles så er det minimum første division.

Troede ikke Oviedo spillede i segunda'en så min fejl. Men vil stadig mene det er for lavt et niveau, hvis han virkelig har talentet til Real

10 år 1 måned siden #5 af BBB

SR4 skrev:

BBB skrev:

Troede ikke Oviedo spillede i segunda'en så min fejl. Men vil stadig mene det er for lavt et niveau, hvis han virkelig har talentet til Real

Det er naivt at tro, at Mayoral kan påvirke noget hos Real Madrid i næste sæson.

10 år 1 måned siden #6 af SR4

BBB skrev:

SR4 skrev:

BBB skrev:

Det er naivt at tro, at Mayoral kan påvirke noget hos Real Madrid i næste sæson.

Mente at hun skulle lejes ud til en klub på La liga niveau, hvis han har talentet til at spille for Real en dag.

Leveret af Kunena Forum