Morata prissat til 75 millioner €
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid overvejer i øjeblikket, om man skal beholde Álvaro Morata i truppen eller sælge ham videre, hvis man beslutter sig for at købe ham tilbage for 32 millioner €.
Beslutter man sig til det sidste kan de interesserede klubber godt forberede sig på at skulle grave dybt for at finde penge nok til den spanske angriber, for Real Madrid har nemlig prissat ham til 75 millioner €.
Morata havde inden EM et rigtig godt navn blandt flere store europæiske klubber og med hans to mål mod Tyrkiet kan interessen ikke være blevet mindre og derfor står han til at blive Real Madrids dyreste salg til dato, hvis man altså vælger løsningen at købe ham fri i Juventus med henblik på et videresalg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Damholt skrev: Den her Morata-polemik har taget totalt overhånd. Ja, han scorede pænt med mål i Juventus og nu også et par stykker ved EM, men jeg kan stadig ikke se lyset i ham. Han virker kluntet i sine bevægelser, og skarpheden er stadig ikke imponerende. En fin angriber, men såfremt en klub vil smide 75 millioner € for ham, så har de sgu drukket af natpotten...
Med de priser, som kastes efter spillere nu om dage, så er 75 millioner € ikke for lidt, synes jeg. Han sendte Real Madrid ud af Champions League og drev gæk med Bayern München. Han blev vist også U19-topscorer ved et EM og hans status har været støt stigende, så jeg ser ingen grund til at Real Madrid skulle nøjes med mindre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg er enig med dig i, at markedet generelt overrasker igen og igen med de høje priser, men jeg vil dog stadig mene, at spillere i det prisleje som regel er af en anden kaliber end Morata. Igen, jeg ved godt, at han har præsteret fra tid til anden, men jeg ser stadig ikke en spiller til omkring 500 millioner kroner. Jeg er dog for længst stoppet med at blive overrasket over sindssyge transfersummer, og jeg tager da gerne de 40 millioner € i fortjeneste, såfremt vi køber ham for at sælge ham videre med det samme.Siempre Madrid skrev:
Damholt skrev: Den her Morata-polemik har taget totalt overhånd. Ja, han scorede pænt med mål i Juventus og nu også et par stykker ved EM, men jeg kan stadig ikke se lyset i ham. Han virker kluntet i sine bevægelser, og skarpheden er stadig ikke imponerende. En fin angriber, men såfremt en klub vil smide 75 millioner € for ham, så har de sgu drukket af natpotten...
Med de priser, som kastes efter spillere nu om dage, så er 75 millioner € ikke for lidt, synes jeg. Han sendte Real Madrid ud af Champions League og drev gæk med Bayern München. Han blev vist også U19-topscorer ved et EM og hans status har været støt stigende, så jeg ser ingen grund til at Real Madrid skulle nøjes med mindre.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Om det er en makker til Benz eller en erstatning er sådan set underordnet, men med de midler vi har, forstår jeg ikke ræsonnementet i at hente en spiller tilbage, som man helt ærligt har været lettere skuffet over.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Well de er ingen grund til at klage. Hvis der findes klubejere og præsidenter som er mere skøre end Perez, så skal det bare udnyttes ;)
Men ja altså om nogle år så er inflationen jo på et niveau, hvor Douglas i Barca er 50 mio euro værd.
De engelske hold får simpelthen for god en tv-aftale, hvis de har råd til at smide det beløb efter Morata. Vi har sendt en del gode spiller videre igennem tiden, og at Morata skulle være den dyreste af dem, er lidt af en joke.
- Raúl 7
- Gæst
-
BBB skrev: Jeg stiller mig også uforstående overfor, at han skulle være 75 millioner euro værd.
De engelske hold får simpelthen for god en tv-aftale, hvis de har råd til at smide det beløb efter Morata. Vi har sendt en del gode spiller videre igennem tiden, og at Morata skulle være den dyreste af dem, er lidt af en joke.
Enig. Men alting er jo dyrere. Se på priserne nede i supermarkedet, det er inflation. Hvis vi køber Pogba vil det blive til en pris langt over hvad Zidane kostede f.eks.
Raúl 7 skrev:
BBB skrev: Jeg stiller mig også uforstående overfor, at han skulle være 75 millioner euro værd.
Enig. Men alting er jo dyrere. Se på priserne nede i supermarkedet, det er inflation. Hvis vi køber Pogba vil det blive til en pris langt over hvad Zidane kostede f.eks.
Inflationen kan ikke følge med disse priser ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg har i mange år følt, at Real Madrids fremtid (og her tænker jeg ikke på de næste 10 år men de næste 100 år) mht. succes og titler afhænger stærkt af:
1. La Liga's evne til at brande sig selv på verdensmarkedet. Man har alle muligheder. Skift al kommunikation og broadcasting til engelsk. Kræv at alle kampe bliver vist i Ultra HD 4K. Sørg for at gøre hele verden opmærksom på hvor overlegen ligaen er i Europa. Ikke kun de seneste tre sæsoner men de seneste 10.
2. Renovering af Bernabeu. Stadion, hotel, indkøbscenter. Flere indtægtskilder og helst gerne nogle, som ingen andre råder over.
3. Ferieø. Indtægter fra ferieø. Er der nogle, der har noget info her?
4. Sponsorater. Ikke kun på trøjen (Fly Emirates) og ikke kun trøjefabrikant (ADIDAS) men også sponsorater af Bernabeu (IPIC) og alt hvad man ellers kan finde på. Det er ikke sjovt, men det er nødvendigt for klubbens fremtid og det er i Bernabeus og di Stéfanos ånd.
5. Bedre reklame for al form for medlemsskab (Især Carnet Madridista). Det er en lille indtægtskilde, men den tæller også i det store hele. Jo flere medlemmer, jo mere salg af merchandise.
Hvis man ikke fortsætter udviklingen, mister man terræn. Vi står sindssyg godt i øjeblikket men det ser ikke ud til at vores TV-indtægter kommer til at indhente BPL de næste mange år. Faktisk kan man sagtens forvente at de får en gevaldig stigning igen snart.
Jeg håber det ikke var for off-topic.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)