Morata prissat til 75 millioner €

10 år 1 måned siden #13 af baggins
Jeg mener helt sikkert at man skal beholde Morata. Han har gjort det godt i Juve og ville være en god backup for Benzema. Og det er netop ift. til at være backup jeg tænker. For hvilken angriber kan man få for en rimelig penge, som har en udemærket kvalitet og ikke gør at hverken Benzema eller "backup'en" bliver utilfreds? Ingen andre end Morata, som jeg ser det, og så er han opvokset i klubben.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #14 af Dios
Det eneste problem jeg har med vi beholder Morata er vi så har 3 målscorer oppe foran. Det lyder rart, men spillet på banen siger noget helt andet. Jeg mangler så meget bevægelse, kreativitet og boldkontrol med BBC og her vil Morata faktisk gøre det værre, selvom han kommer med utrolig meget bevægelse.

Jeg vil gerne give Morata endnu en chance. Skrækscenariet er nok mere, at vi "hænger" på en så statisk 3'er uden teknik oppe foran de næste 2 sæsoner grundet vores karantæne. Et hold der har bolden det meste af tiden skal have spillere som er gode med bolden. Sværere er det rent faktisk ikke, selvom Real Madrid åbenbart er klubben hvor man gang på gang bliver chokeret.

Morata er en fin angriber, som bare ikke passer ind i Real Madrid med Ronaldo og Bale ved sin side.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #15 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Morata prissat til 75 millioner €

Dios skrev: Det eneste problem jeg har med vi beholder Morata er vi så har 3 målscorer oppe foran. Det lyder rart, men spillet på banen siger noget helt andet. Jeg mangler så meget bevægelse, kreativitet og boldkontrol med BBC og her vil Morata faktisk gøre det værre, selvom han kommer med utrolig meget bevægelse.

Jeg vil gerne give Morata endnu en chance. Skrækscenariet er nok mere, at vi "hænger" på en så statisk 3'er uden teknik oppe foran de næste 2 sæsoner grundet vores karantæne. Et hold der har bolden det meste af tiden skal have spillere som er gode med bolden. Sværere er det rent faktisk ikke, selvom Real Madrid åbenbart er klubben hvor man gang på gang bliver chokeret.

Morata er en fin angriber, som bare ikke passer ind i Real Madrid med Ronaldo og Bale ved sin side.

Sandt. Men det er vel også begrænset hvor store krav man kan stille til en spiller, der kun skal være backup/rotation. Det er rigtigt at det er vigtigt at vores 9'er kan med fødderne og sætte Ronaldo og Bale i scene, men derudover skal han også fylde i feltet og drage forsvarerne til sig. Der er i virkeligheden ikke mange i verden der kan det. Benzema er i mine øjne ret unik og der findes ikke mange derude der kan det han kan. Dem der kan, de koster knaster og vil ikke være tilfredse med at sidde på bænken.

Hvem vil du foreslå som backup, hvis ikke Morata?

10 år 1 måned siden #16 af BBB

baggins skrev: Jeg mener helt sikkert at man skal beholde Morata. Han har gjort det godt i Juve og ville være en god backup for Benzema. Og det er netop ift. til at være backup jeg tænker. For hvilken angriber kan man få for en rimelig penge, som har en udemærket kvalitet og ikke gør at hverken Benzema eller "backup'en" bliver utilfreds? Ingen andre end Morata, som jeg ser det, og så er han opvokset i klubben.

Hvis man beholder ham, så har vi en opportunity cost på 75 mio euro.

Et tilbud på 75 er simpelthen for godt til at afslå.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 1 måned siden #17 af Kaká8
Jeg er sikker på at man vælger at sælge Morata videre. En af disse grunde er, at man ikke har valgt at fylde forsiden med et stort banner for at ønske ham velkommen tilbage. #BienvenidoMorata har ikke været specielt populært på de sociale medier. Alle indkøb de sidste par sæsoner har været efterfulgt af op til flere nyheder, billedsessioner og analyser af spilleren, ikke bare en lille notits på forsiden.

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

10 år 1 måned siden #18 af Dios

Raúl 7 skrev:

Dios skrev: Det eneste problem jeg har med vi beholder Morata er vi så har 3 målscorer oppe foran. Det lyder rart, men spillet på banen siger noget helt andet. Jeg mangler så meget bevægelse, kreativitet og boldkontrol med BBC og her vil Morata faktisk gøre det værre, selvom han kommer med utrolig meget bevægelse.

Sandt. Men det er vel også begrænset hvor store krav man kan stille til en spiller, der kun skal være backup/rotation. Det er rigtigt at det er vigtigt at vores 9'er kan med fødderne og sætte Ronaldo og Bale i scene, men derudover skal han også fylde i feltet og drage forsvarerne til sig. Der er i virkeligheden ikke mange i verden der kan det. Benzema er i mine øjne ret unik og der findes ikke mange derude der kan det han kan. Dem der kan, de koster knaster og vil ikke være tilfredse med at sidde på bænken.

Hvem vil du foreslå som backup, hvis ikke Morata?

Nu kan jeg godt lide ideen med at hente spillere hjem som kæmper for klubben. Specielt taget i betragtning af, at de dyre drenge som kommer til klubben søger kontoret hos Perez hurtigere end vores Cdr exit, for at få en højere løn.
Jeg har mange gange nævnt ham før, dog bare for et par år siden, men Soldado synes jeg passer på profilen. Benzema er unik, og kan ikke erstattes af nogen IMO, men Soldado kommer relativt tæt på, som umiddelbart kan acceptere en lidt mindre rolle. Soldado kæmper og løber mange defensive meter. Han er en god opspilningsstation, som er stærk med ryggen mod mål. En ganske udmærket afslutter, som dog har tabt en del siden Valencia tiden.
Han fylder også meget inde i boksen, og hovedet er sat rigtigt på og har altid været en af hans styrker.

Soldado er ikke verdensklasse, men en fremragende spiller for Real Madrid, og et køb af ham ville give mening, da Benzema jo stort set er fredet af Zidane. Soldado har heller ikke mange år tilbage af sin karriere, så hvorfor ikke lade ham gå tiden ud som værdifuld backup spiller i Real Madrid? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 1 måned siden #19 af DarioGomez
Hent nu bare Zlatan - og så får vi en frisk og meget skarpere Jesé hjem næste sommer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum