Lucas Silva misser lægetjek i Sporting Lissabon
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tommelfingeren vendte opad, da Lucas Silva skiftede til Real Madrid. Siden har den stort set kun vendt nedad.
I går syntes det nærmest sikkert, at Lucas Silva ville skifte til Sporting Lissabon på et lejemål, men det bliver ikke til noget nu.
Den brasilianske midtbanemand bestod nemlig ikke det obligatoriske lægetjek, som varede i fire timer og endte med, at portugiserne fandt frem til et hjerte-problem, som betød at man ikke ville satse på ham i den kommende sæson.
Dermed har Real Madrid et alvorligt problem, for er der reelt tale om hjerteproblemer hos Lucas Silva bliver det mere end svært at finde en ny klub til spilleren, som man forrige vinter betalte 14 millioner € for og som siden sit skifte til europæisk fodbold har oplevet en karrieremæssig deroute med det mislykkede lejemål i Marseille i sidste sæson, som det foreløbige lavpunkt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Mølbat skrev: Der går meldinger om, at Lucas Silva har valgt at stoppe karrieren. Flere henviser til hans Instagram-profil, hvor han har skrevet følgende: "Combati o bom combate, acabei a carreira, guardei a fé". Jeg er ikke god til portugisisk, men ifølge Google Translate så betyder det: "Jeg har kæmpet den gode kamp, jeg er færdig med løbet/karrieren, bevaret troen".
Det gør translate helt fint. "(Jeg) bevarede troen" ville jeg oversætte guardei a fé til.
Det er sgu da trist.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Mølbat skrev: Der går meldinger om, at Lucas Silva har valgt at stoppe karrieren. Flere henviser til hans Instagram-profil, hvor han har skrevet følgende: "Combati o bom combate, acabei a carreira, guardei a fé". Jeg er ikke god til portugisisk, men ifølge Google Translate så betyder det: "Jeg har kæmpet den gode kamp, jeg er færdig med løbet/karrieren, bevaret troen".
Er det hans mentalitet der er i vejen eller er hjerteproblemerne virkelig så store?