Truppen til Canada/USA-turen udtaget

10 år 2 uger siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid indledte i dag sæsonen i Ciudad Real Madrid, hvor spillerne var indkaldt til det obligatoriske lægetjek og allerede i morgen rejser holdet til Canada for at forberede sig til den nye sæson.

Her har Zidane udtaget en lang række unge talenter, heriblandt sine egne sønner Luca og Enzo, mens der også er plads til Marco Asensio, Martin Ødegaard, Lienhart, Mayoral og Mariano, blandt mange andre.

Real Madrid møder Chelsea, Paris SG og Bayern München på turen og følgende spillere er med fra start i morgen:

Målmænd:: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez, Álex Craninx og Luca.

Forsvar: Varane, Danilo, Carvajal, Marcelo, Nacho, Lienhart, Tejero og Achraf.

Midtbanespillere: Casemiro, Isco, Kovacic, Llorente, Asensio, Odegaard, Enzo og Febas.

Angribere: Benzema, Jesé, Mayoral y Mariano.

EM-deltagerne og Copa America-deltagerne støder til truppen, efterhånden som deres ferie er afholdt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 uger siden #2 af Zyconith

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 2 uger siden #3 af Daniel

Zyconith skrev: Hvad er nu det for noget? www.internationalchampionscup.com/#EjQOZR0w0x0e2S2G.97

Helt konkret: Hvad er dit spørgsmål?

10 år 2 uger siden #4 af ChrillRM14

Zyconith skrev: Hvad er nu det for noget? www.internationalchampionscup.com/#EjQOZR0w0x0e2S2G.97

En turnering i sommerferien, der for størstedelen af de største klubber i Europa fungerer som optakt til den kommende sæson - også kaldet træningskampe :)

Real Madrid har deltaget i turneringen de sidste mange år og har faktisk 3 "titler".

Jeg ved ikke, om det var svar nok til det spørgsmål? :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 2 uger siden #5 af Zyconith

ChrillRM14 skrev:

En turnering i sommerferien, der for størstedelen af de største klubber i Europa fungerer som optakt til den kommende sæson - også kaldet træningskampe :)

Real Madrid har deltaget i turneringen de sidste mange år og har faktisk 3 "titler".

Jeg ved ikke, om det var svar nok til det spørgsmål? :D

Tak Det overraskede mig blot lidt igår. Ved ikke lige hvordan det er gået mig forbi de andre år, at kampene var en del af en turnering.

Det er da fedt at vi har vundet den tre gange. Mødes holdene fra de USA/Europa, Australien og Kina så til sidst? Altså, kan vi ende med at møde Barca i en finale?

Det ser jo ret flot ud på papiret med alle de hold, om end de godt kunne bytte et engelsk hold eller to ud med et sydamerikansk. Og så har Manchester City fået nyt logo kan jeg se.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 2 uger siden #6 af BBB

Zyconith skrev: Det er da fedt at vi har vundet den tre gange. Mødes holdene fra de USA/Europa, Australien og Kina så til sidst? Altså, kan vi ende med at møde Barca i en finale?

Nej.

Leveret af Kunena Forum