Real Madrid kædes på ny sammen med Verratti

10 år 5 dage siden #1 af Daniel

Det er ikke nogen hemmelighed; Real Madrid jagter en central midtbanespiller fra øverste hylde. Pogba har længe været på blokken i Real Madrid, men franskmanden selv ser ud til at vægte engelsk middelmådighed højere, end spansk verdensklasse. Derfor har Real Madrid angiveligt valgt at justere radaren  ind på PSG's lille italienske midtbanemand, Marco Veratti. Det skriver La Gazzetta dello Sport.

Real Madrid skulle eftersigende være villige til at betale 50 millioner euro for italienerens underskrift.

Interessen for Verratti er ingenlunde ny, men rygterne om PSG's dygtige styrmand har været ganske få over en længere periode, hvilket formentlig, udover den store interesse i Pogba, er en konsekvens af Verrattis skadeskvaler denne sæson, hvor han missede EM pga. en lyskeoperation. 

Real Madrid er dog ikke ivrige efter at smide om sig med penge denne sommer, da Kongeklubben allerede råder over hele ni midtbanespillere, hvorfor der først og fremmest skal lægges en plan med de midtbanespillere, der er i truppen og som skal ud på et nyt eventyr. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 dage siden #2 af asp3200
Wuhu version 5...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 dage siden #3 af Daniel

asp3200 skrev: Wuhu version 5...

Der kommer nok også en 10'er ;-)

10 år 5 dage siden #4 af M_linding
Kan Verratti egentlig ikke spille alle tre midtbanepositioner?

10 år 5 dage siden #5 af Vildfaren
Er der nogen der kender til Verrattis skadeproblemer og alvorligheden i dem?

Kan han afhjælpes skader og følgeskader, er der ingen tvivl om, at jeg hellere så ham i Real end Pogba.
Specielt når man ser på pris i forhold til kvalitet.
Jeg ved godt at penge ikke er et problem for os, men det er ingen skam at være en god købmand.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 dage siden #6 af Daniel

M_linding skrev: Kan Verratti egentlig ikke spille alle tre midtbanepositioner?

Det kan han sagtens. Jeg ser ham nødvendigvis heller ikke, som den fødte 6'er. Snarere en 8'er a la Modric. Han virker OK dynamisk den lille Verratti, med et godt blik for at bryde spillet. Jeg tror ikke, at Real Madrid sælger Kroos, hvad end Verratti, Pogba eller en tredje bliver hentet id. Nej, jeg frygter derimod, at Zidane bliver tvunget til at spille Kroos på 6'eren, da Perez øjensynligt er pisse ligeglad med denne position :-)

Men med Verratti får man, i min optik, klart mere for prisen, end med eksempelvis Pogba.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Vildfaren, Zyconith, El Siete

10 år 5 dage siden #7 af Vildfaren
I PSG spiller han vel mere defensivt end både Modric og Kroos gør i Real?

Så han kan vel sagtens være inde sammen med de andre?

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

10 år 5 dage siden #8 af Fondo_Sur
Det ville være en rigtig fin transfer, da han også kan spille 6'eren.

Tror i øvrigt, at han ville passe rigtig godt ind på holdets formation generelt. En spiller fra den øverste hylde! Håber ikke at hans skade er alvorlig, så vi kan få fat på ham.

Edit: Hellere ham end Pogba. Så kan klubben med ro bruge de penge, der kræves for at få fat på en spiller som den lovende Gabriel Jesus.
Sidste redigering: 10 år 5 dage siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

10 år 5 dage siden #9 af Dios
Ville han egentlig ikke være den bedste løsning denne sommer? Verratti, Kroos og Modric ville vel kunne stå distancen i 95% af kampene Real Madrid spiller på en sæson. Verratti er ingen dårlig defensiv midtbanespiller, og i de få tilfælde, hvor der decideret kræves en bomstærk defensiv, så kunne man smide Casemiro ind i stedet. Verratti kan jo benyttes på alle 3 positioner, og han vil immervæk være en forstærkning på den ene plads vi ikke rigtig er dækket godt nok ind på.

Verratti har aldrig været min 1. prioritet, men han vil forstærke os markant som den spillende 6'er. Han vil kunne frigøre en masse plads til Modric og Kroos foran, da han er omtrent ligeså stærk i hans boldomgang.

Jeg er faktisk fan af det indkøb på nuværende tidspunkt :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

10 år 5 dage siden #10 af SR4

Dios skrev: Ville han egentlig ikke være den bedste løsning denne sommer? Verratti, Kroos og Modric ville vel kunne stå distancen i 95% af kampene Real Madrid spiller på en sæson. Verratti er ingen dårlig defensiv midtbanespiller, og i de få tilfælde, hvor der decideret kræves en bomstærk defensiv, så kunne man smide Casemiro ind i stedet. Verratti kan jo benyttes på alle 3 positioner, og han vil immervæk være en forstærkning på den ene plads vi ikke rigtig er dækket godt nok ind på.

Verratti har aldrig været min 1. prioritet, men han vil forstærke os markant som den spillende 6'er. Han vil kunne frigøre en masse plads til Modric og Kroos foran, da han er omtrent ligeså stærk i hans boldomgang.

Jeg er faktisk fan af det indkøb på nuværende tidspunkt :)

Enig vi vil have en fantastisk rotation med Casemiro, Veratti, Modric og Kroos.
Så er det bare om at finde ud af hvem af James og Isco der vil blive. Jeg ser dem ikke begge blive og kæmpe om de få minutter der bliver til overs for dem begge. Dog foretrækker jeg James, da han kan spille på kanten og er meget direkte. Især med tanke på at Ronaldo's skadesituation er usikker og Bale's skadeshistorik.

10 år 5 dage siden #11 af Fondo_Sur
Kan klubben bare ikke hente ham med det samme så?

Han er i øvrigt den perfekte fremtidige afløser for Modric.

Leveret af Kunena Forum