Engelsk og spansk presse: Plan B er Sissoko

10 år 4 dage siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk og engelsk presse har Real Madrid en Plan B klar, hvis det ikke lykkes at hente Paul Pogba i Juventus.

Som alternativ opererer man med Newcastles franske midtbanespiller, Moussa Sissoko, som meldes på vej væk fra de engelske nedrykkere og prisen for den 26-årige Sissoko menes at være 35 millioner €.

Sissoko spillede et godt EM for Frankrig og er i søgelyset hos klubber som Everton, Dortmund og Juventus.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #2 af SR4
35 for en nedryksningsspiller? Hod nu...

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 dage siden #3 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Engelsk og spansk presse: Plan B er Sissoko

SR4 skrev: 35 for en nedryksningsspiller? Hod nu...

Jeg er ikke Sissoko's største fan, men dit argument giver ikke meget mening. Fordi et hold rykker ned er alle deres spillere så automatisk lort? Lad os nu sige at Chelsea f.eks. var rykket ned.

Sissoko spillede da et bedre EM end f.eks. Pogba og Gomes.

10 år 4 dage siden #4 af Vildfaren
Der er selvfølgelig sammenhæng mellem en nedrykning og en spillers værdi.
Den er en dårligere vare end, inden nedrykningen.
Men derfor skal de jo altså ikke pr. automatik sælges til dumpningspriser.
Sissoko spillede affgjort bedre end Pogba til EM og kan sagtens være sin sæson mere end bekendt i Newcastle. Han var faktisk nok deres bedste mand. 35mill er dog ret meget.

At jeg så overhovedet ikke kan se en ham på vores hold er en anden ting. Nej tak.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

10 år 4 dage siden #5 af Siempre fiel
Sissoko eller ej - jeg kender meget lidt til ham må jeg erkende - så ligner det her transfervindue, som jo ska holde i to år, en veritabel katastrofe! Aldrig har jeg været mindre spændt ift den næste sæson - og med lavere forventninger. Jo, sidste sommer, hvor man også handlede uendeligt sølle - og hvis ik man havde hevet et mirakel i CL - så havde man måske nok også ku tale om sidste sæson som en af de værste i nyere tid. Med mindre vi hiver nye mirakler frem, eller Zizou ka skabe mirakler med en ubalanceret trup, så frygter jeg vi ser frem imod endnu en skuffende sæson. Jeg FATTER IKKE hva i alverden det er man tænker på på markedet. At man lader pogba smutte til en klub der ik engang ka tilbyde ham CL, så må det være enten fordi d!man ik har pengene eller man bare ik ville ha ham nok. Vores træner ville ellers gerne ha ham hvis man ska tro samtlige de rapporter der er kommet. Fuck en katastrofe af en transferstrategi - eller mangel på samme

10 år 4 dage siden #6 af PMO
Lidt den pointe jeg prøve at komme med i en anden tråd for et par uger siden Siempre fiel. Jeg synes det er et svaghedstegn fra Real Madrid, hvis man endnu engang ikke har et godt transfervindue. Vi skal immervæk 2 år tilbage i tiden, siden den sidste kvalitets signing blev lavet, hvilket jeg synes er skræmmende. Hvis Pogba vælger Manchester United over Real Madrid så ser det image-mæssigt skidt ud. Hvis Pogba er ønskespilleren, den nye Galacticos - jamen så skal han bare hentes, med mindre økonomien selvfølgelig ikke er til det - iså fald bliver det svært at indhente PL klubberne og de ny rige klubber. Sidste sommers De Gea fadæse var tragikomisk og et lignende vindue vil være for meget af det gode. At der endnu ikke er hentet de spillere ind der skal hentes er mig en gåde, især fordi de dermed ikke kan deltage i optakten og være bedre integreret i truppen til sæsonstarten.

10 år 4 dage siden #7 af Jaken
Hvis bare der hentes en venstreback og en defensiv midtbanespiller, er jeg tilfreds.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

10 år 4 dage siden #8 af asp3200
Nej bare nej, manden er en tonser. Verratti og en venstre back så er jeg tilfreds.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

10 år 4 dage siden #9 af Dios
Det er seriøst den mærkeligste sammenligning overhovedet. Sissoko spillede omkring 90% af alle sine kampe sidste sæson på højrekanten, og de få gange han spillede centralt, det var på grund af skader og karantæner. Det var også samme position han spillede på det franske landshold under Em.
Han er gennembrudsstærk, men mildest talt elendig med bolden. Han får Arbeloa til at ligne en verdensmand i pasningsspillet :D

Vildfaren skrev:

Sissoko spillede affgjort bedre end Pogba til EM og kan sagtens være sin sæson mere end bekendt i Newcastle. Han var faktisk nok deres bedste mand. 35mill er dog ret meget.

Sjovt du siger det, for han blev bla. kåret til den dårligste Newcastle spiller af fansene :D Han havde en rigtig skidt sæson. Godt nok ligesom resten af Newcastles hold udover Wijnaldum. Hans pris blev hævet med €10 efter hans præstationer under Em.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 4 dage siden #10 af madrid2000
Lidt mærkeligt at vi ikke bliver sat i forbindelse med alle muligt. Før i tiden blev vi koblet med det halve af fodbold-verdenen.

Vi bliver sat i forbindelse med Kante der skifter til Chelsea, Gomes der skifter til Barcelona og Pogba der skifter til United.

Jeg synes som sådan vi har virkeligt stærkt hold og dem som kan forstærke start 11 er vel umuligt at får fat i, men vi skal ihvertfald have 1-2 nye spillere og nogle af spillerne skal udlejes med tanke på transferban. Meget kommer til at afhænge af Isco og James, hvis de spiller ligeså lort som denne sæson, så bliver det en lang sæson.

10 år 4 dage siden #11 af Siempre fiel

Dios skrev: Det er seriøst den mærkeligste sammenligning overhovedet. Sissoko spillede omkring 90% af alle sine kampe sidste sæson på højrekanten, og de få gange han spillede centralt, det var på grund af skader og karantæner. Det var også samme position han spillede på det franske landshold under Em.
Han er gennembrudsstærk, men mildest talt elendig med bolden. Han får Arbeloa til at ligne en verdensmand i pasningsspillet :D

Vildfaren skrev:

Sjovt du siger det, for han blev bla. kåret til den dårligste Newcastle spiller af fansene :D Han havde en rigtig skidt sæson. Godt nok ligesom resten af Newcastles hold udover Wijnaldum. Hans pris blev hævet med €10 efter hans præstationer under Em.

Jamen jeg glæder mig allerede til den franske Illarra!! Shit vi går en stor sæson i møde. Det samme hold som de sidste to sæsoner (på nær Case som dog har givet lidt mere balance) og som i snart mange sæsoner ik har ku følge Barca over en lang ligasæson - et hold som er umådeligt afhængig af at modric som den eneste formår at binde midtbane sammen med offensiven, et hold hvor man kamp efter kamp ska sidde og håbe på at Cristiano eller Bale ud af ingenting ska skaffe os en sejr fordi spillet ik fungerer - naturligvis hjemmekampe mod ikke-tophold undtaget for dem vinder vi med 7 mål i snit hvilket hjælper lige fedt - et hold hvor vi har spillere i overflod som ik har en naturlig plads i systemet (James, Isco og nu Asensio), et hold hvor vi formentlig låner to spillere ud som rent faktisk ku bidrage i det system vi spiller (Jese og Kovacevic), et hold hvor vi igennem flere sæsoner har set hvor hjælpeløse midtbanen er så snart der er det mindste modstand. Alt i alt må man håbe at vi på mirakuløs vis pludselig begynder at fungere meget bedre uden at ha fået en eneste spiller ind som ka gøre en forskel i startopstillingen. To år mere af det samme - hvor nogle måske sætter kryds i kalenderen for de datoer hvor vi møder Barca ser jeg allerede nu CL-lodtrækningsdatoer som de vigtigste datoer for os, det som vi virkelig ska sætte vores lid til - og så self dét at Zizou forhåbentlig er en mirakelmager.

Først var jeg lykkelig for at Barca købte André Gomes - så ku vi hente Pogba - men nu går vi efter Newcastles Sissoko og så ligner Barcas indkøb pludselig en genialitet til sammenligning. Jeg tror sgu Florentino er blevet senil - seriøst, hvis jeg var Barcafan ville jeg skrige af ren lykke over det her transfervindue hvor alle troede vi rigtig sku forstærke holdet og i stedet blir det til en omgang status quo, i bedste fald, mens alle andre store hold har travlt med at forstærke og forbedre sig. Man ka jo håbe at vi taber til Sevilla d. 9., så er der stadig tid til at købe - problemet er bare at alle oplagte emner til den tid er borte for længst

10 år 4 dage siden #12 af SR4

Raúl 7 skrev:

SR4 skrev: 35 for en nedryksningsspiller? Hod nu...

Jeg er ikke Sissoko's største fan, men dit argument giver ikke meget mening. Fordi et hold rykker ned er alle deres spillere så automatisk lort? Lad os nu sige at Chelsea f.eks. var rykket ned.

Sissoko spillede da et bedre EM end f.eks. Pogba og Gomes.

Det burde stille os i en langt stærkere forhandlingsposition. For slet ikke at nakke om at Sissiko's niveau ikke er der oppe.

Leveret af Kunena Forum