ESPN: Real Madrid forhandler med Juventus om Pogba
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge ESPN har Real Madrid nu indledt forhandlinger med Juventus om købet af Paul Pogba.
Det kommer samtidig med, at The Sun på sin forside proklamerer, at der er en aftale mellem Manchester United og Juventus, selv om Torino-klubbens sportschef, Beppe Marotta, i går kunne fortælle, at forhandlingerne med den engelske klub var sat i bero.
Den engelske avis mener, at Manchester United har accepteret at betale 109,5 millioner € for Paul Pogba, mens Mino Raiola får sin kommission på 23,8 millioner €.
Men Paul Pogba skal fortsat være et udtrykt ønske fra Zinedine Zidanes side og derfor har Real Madrid nu genoptaget forhandlingerne efter i en periode at have afsøgt markedet for andre muligheder og Real Madrid ønsker som udgangspunkt også at få solgt nogle spillere, inden man realiserer en så omfattende handel, som et køb af franskmanden vil være.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nogen der ligger med viden på hvad der gør agenter SÅ MEGET værd?
Men hvor meget de reelt er værd må være op til den enkelte. Han kunne jo bare vælge Allan Reese eller Mikkel Beck og se hvordan hans aftale så kom til at se ud.
Der er rigtig mange ting som skal gøres og forhandles på plads for at skaffe den bedste pris/aftale på plads
På den anden side af bordet sidder en hel hær af advokater og forhandlere, der kun tænker på klubben bedste.
Kvalitet koster og når vi er deroppe koster det meget. ;)
EDIT: En dårligere agent ville sikkert ikke via spin og rygter få en spiller som Pogba højere op en 600 mio og samtidig skulle han sikkert trækkes med en dårligere arbejdskontrakt pga dårligere forhandlingsteknik.
Og husk der forhandles om alt. Løn marketingrettigheder, træningsforhold, status i truppen, adgang til sponsere og sponsorgoder, logi, transport. you name it.
Det er i hvert fald ikke et sted jeg ville spare.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Raúl 7
- Gæst
-
Så vidt jeg har forstået skulle han være knivskarp ved forhandlingsbordet.
NadaMás skrev: Mino er tilmed en af de mest rutinerede agenter i gamet, han har haft og har stadig en lang række stjerner.
Så vidt jeg har forstået skulle han være knivskarp ved forhandlingsbordet.
Ohh yes det tror godt du kan regne med at han er. Og derfor er han dyrere og ifølge Pogba også pengene værd, ellers havde han jo valgt en anden.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: Nogen skal jo altså handle den slags på plads. Hvis ikke en agent, så en advokat og de skal nok gøre sig uundværlige i det spil.
Men hvor meget de reelt er værd må være op til den enkelte. Han kunne jo bare vælge Allan Reese eller Mikkel Beck og se hvordan hans aftale så kom til at se ud.
Der er rigtig mange ting som skal gøres og forhandles på plads for at skaffe den bedste pris/aftale på plads
På den anden side af bordet sidder en hel hær af advokater og forhandlere, der kun tænker på klubben bedste.
Kvalitet koster og når vi er deroppe koster det meget. ;)
EDIT: En dårligere agent ville sikkert ikke via spin og rygter få en spiller som Pogba højere op en 600 mio og samtidig skulle han sikkert trækkes med en dårligere arbejdskontrakt pga dårligere forhandlingsteknik.
Og husk der forhandles om alt. Løn marketingrettigheder, træningsforhold, status i truppen, adgang til sponsere og sponsorgoder, logi, transport. you name it.
Det er i hvert fald ikke et sted jeg ville spare.
En agent burde i realiteten ikke være interesseret i at presse prisen op på egen spiller, da det vil stille færre penge til rådighed til lønninger.
Ja kan sagens føle dig, men altså tænker det egentlig bare som:
NU har man forhandlet kontrakt på plads, MEN den går kun igennem hvis agenten får sine penge. Så forestiller jeg mig vel bare at Pogba lige kunne gå ind og sige at han er tilfreds med vilkårene og han ikke burde forlange for mange penge.
Men ja kan satens være jeg oversimplificerer det hele.