James imponerer holdkammerater

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

James Rodríguez er vendt tilbage fra ferie med det klare formål at få slettet sidste sæsons kedelige indtryk af ham.

Og ifølge flere spanske medier er han mødt op i god form og med stor vilje, hvilket har ført til flere positive kommentarer fra holdkammeraterne.

Real Madrids fysiske træner, Antonio Pintus, var ellers blevet adviceret om de problemer, som colombianeren kunne vende tilbage med, heriblandt den skadede skulder fra Copa America-turneringen, men han er ankommet til træningslejren i rigtig god form, stort set den rette vægt og uden antydningen af skulderproblemer.

James Rodríguez har hele tiden insisteret på, at han ville blive i Real Madrid og kæmpe for sin plads.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af Numeredoce
Jeg håber han kan hæve niveauet. Når han rammer sit topniveau, er han imo et pænt stykke foran Isco.

Den primære årsag til at jeg synes det, er at der virker til at komme meget mere ud af James' anstrengelser. 17 mål og 17 assists i sin første sæson, samt 72 trukne frispark, på 46 kampe, heraf 44 fra start. Det er helt bestemt godkendt. 8 Mål, 8 assists og 29 trukne frispark på 32 kampe, heraf 21 fra start, i sidste sæson, er en formnedgang, men jeg tror stadig på ham.

I James’ debutsæson, bidrog Isco med 6 mål, 8 assists og 80 trukne frispark i 53 kampe, heraf 42 fra start. I sidste sæson var det 5 mål, 5 assists og 54 trukne frispark på 44 kampe, 31 fra start.

Så ja… jeg ved debatten har kørt mange gange herinde, men jeg vil til hver en tid foretrække James frem for Isco.

(statistikkerne er hevet fra Real Madrids hjemmeside)

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 11 måneder siden #3 af Zyconith
Jeg kan ikke se hvorfor der ikke skulle være plads til begge. Isco kan dække for Bale, Modric og Kroos og James kan spille lidt over det hele i offensiven. Verdensklasse spillere med flere år i klubben.

Og hvad skal vi egentlig med Hazard når vi har James? Ligeledes to verdensklasse spillere, sammenlignelige på flere parametre, der begge har spillet fantastisk i deres karrierer, undtaget sidste sæson.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 11 måneder siden #4 af SR4
Besvaret af SR4 på emne James imponerer holdkammerater

Zyconith skrev: Jeg kan ikke se hvorfor der ikke skulle være plads til begge. Isco kan dække for Bale, Modric og Kroos og James kan spille lidt over det hele i offensiven. Verdensklasse spillere med flere år i klubben.

Og hvad skal vi egentlig med Hazard når vi har James? Ligeledes to verdensklasse spillere, sammenlignelige på flere parametre, der begge har spillet fantastisk i deres karrierer, undtaget sidste sæson.

Isco kan jeg ikke se hvordan skulle kunne dække Bale's plads.

I øvrigt vil jeg heller ikke have Hazard, men han er altså helt forskellig fra James.

9 år 11 måneder siden #5 af Fondo_Sur
James er stadig guld værd, men har bare svært ved at se, hvordan han skal passe ind pt.

Oveni har vi en lovende Asensio, som banker på døren...

Den skide transferkarantæne kan betyde, at vi får en meget meget god bænk det næste stykke tid, da vi skal være godt dækket ind. Kunne være meget passende, hvis vi denne gang nåede langt i Copa Del Rey.

Leveret af Kunena Forum