Sky Deutschland: Draxler kan være på vej

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge tyske Sky Deutschland har Wolfsburgs tyske midtbanestjerne, Julian Draxler, bedt om at få lov til at rejse og blandt de interesserede klubber finder man angiveligt Real Madrid.

Den tyske landsholdsspiller har tilbud fra flere europæiske storklubber og Real Madrid menes at have fremlagt det mest seriøse bud på Draxler, der har mange af de karakteristika, som Zinedine Zidane har efterlyst hos et kommende køb.

Med Paul Pogba tilsyneladende ude af billedet og med Moussa Sissokos høje pris, kan Draxler derfor være løsningen og Real Madrid har da også et særdeles godt forhold til Wolfsburgs ledelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af Fondo_Sur
Før vi kaster os over dette mulige indkøb, skal vi lige have med, at vi som fans intet aner om, hvorledes Zidane vil bruge ham og på bekostning af hvem.

Hvad jeg i hvert fald kan sige om Zidane er, at han ved utrolig meget om fodbold. Håber at han kommer til at mestre cheftrænerposten yderligere, da jeg hellere vil have ham tættere på beslutningerne. Han kunne eksempelvis være sportsdirektør, men hvem fanden skal så være træner.

Draxler er meget bedre end hans omdømme. En virkelig god fodboldspiller.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 11 måneder siden #3 af DarioGomez
Jeg skriver lige det samme, som jeg gjorde på vores Facebook-side:

" Tja. Valget Isco/Draxler - så går jeg sgu nok efter tyskeren. Isco er ofte alt for sløv. En ung Santi Cazorla-type."

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

9 år 11 måneder siden #4 af Dios

DarioGomez skrev: Jeg skriver lige det samme, som jeg gjorde på vores Facebook-side:

" Tja. Valget Isco/Draxler - så går jeg sgu nok efter tyskeren. Isco er ofte alt for sløv. En ung Santi Cazorla-type."

Valget imellem Modric/Benzema, så går jeg nok efter kroaten? Sammenligningen giver mening, hvor? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #5 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sky Deutschland: Draxler kan være på vej
Det giver meget god mening nu hvor Jesé er væk.

Men enten Isco eller James skal vel stadig også væk. De kommer begge to til at sidde meget på bænken må man formode.

9 år 11 måneder siden #6 af Klubben
Det er nok et af de bedste transfer mål vi overhovedet kunne signe - af realistiske bud. Indover med Draxler og nu hvor vi handler i Tyskland, så tag da lige Alaba med :-D

Hala Madrid

Leveret af Kunena Forum