Gareth Bale og Cristiano Ronaldo kandidater til Europas bedste spiller
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
UEFA har i dag annonceret, at kampen om at blive kåret til Europas bedste spiller kommer til at stå mellem Antoine Griezmann fra Atlético Madrid og Real Madrids Gareth Bale og Cristiano Ronaldo.
Vinderen offentliggøres i forbindelse med lodtrækningen til Champions League den 25. august og Cristiano Ronaldo må fremstå som gigantisk favorit til at vinde titlen.
Frem til i dag var listen på nedenstående 10 spillere, som altså nu er barberet ned til tre kandidater:
Gareth Bale (Real Madrid - Wales), Gianluigi Buffon (Juventus - Italien), Antoine Griezmann (Atlético Madrid - Frankrig), Toni Kroos (Real Madrid - Tyskland), Lionel Messi (Barcelona - Argentina), Thomas Müller (Bayern München - Tyskland), Manuel Neuer (Bayern München - Tyskland), Pepe (Real Madrid - Portugal), Cristiano Ronaldo (Real Madrid - Portugal) og Luis Suárez (Barcelona - Uruguay).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selvom jeg ikke giver meget generelt for slutrunder og det tydeligt, at det har vægtet meget på den her pris, så håber jeg i den grad, at den her tillid vil give ham det sidste han har manglet for virkelig at slå igennem. Forhåbentlig er han allerde manden der fører os til vores første tittel om små 2 uger.
Jeg har samme våde drøm om Griezmann, som asp har om Alaba og Verratti.
BBB skrev: Ronaldo står selvfølgelig som favorit efter hans to titler, men Griezmann må komme lige efter, med den sæson han har spillet.
Jeg har samme våde drøm om Griezmann, som asp har om Alaba og Verratti.
Ullalalala noget snasket stads ik :D