Transfer-travlhed i den kommende uge

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der kan blive gang i svingdøren i Madrid i den kommende uge, hvor en del spillere forventes at blive solgt eller udlejet og samtidig er det i første omgang sidste chance for Real Madrid at få købt ind til den kommende sæson.

Det ventes nemlig, at FIFAs transfer-karantæne bliver bekræftet den 13. august og herefter vil Real Madrid være spærret fra at købe spillere, indtil CAS har truffet afgørelse om at behandle klubbens anke, som vil blive sendt afsted umiddelbart efter FIFAs dom. Det ventes, at CAS vil være en uge om at behandle dommen og så vil man være tæt på transfervinduets lukning, hvorfor der må forventes masser af aktivitet og overarbejdstimer på ledelsesgangen i Real Madrid i den kommende uge.

I første omgang forventes man at udleje Martin Ødegaard, Mariano, Marcos Llorente og Enzo Zidane, mens Jesé i morgen præsenteres som ny spiller i Paris SG. Herudover bliver også Isco rygtet væk fra klubben.

Sommeren igennem har det været småt med rygter om spillere til klubben, men det forventes at denne del først iværksættes, når man har fået afhændet en række spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af Siempre fiel
Jeg troede egentlig at karantænen ville gælde et bestemt antal transfervinduer/indregistreringsperioder, eksempelvis 2, men dette ka vel ik være tilfældet hvis den sku starte midt i et vindue.

Er der nogen der ved hva i alverden ville ske hvis karantænen startede nu - midt i dette vindue - ville vi så så reelt ende med et halvt vindues karantæne nu OG såvel vinter som hele næste transfervindue? Eller ville det gælde vinter og halvdelen af næste sommer? eller ville det så kun gælde dette vindue og næste, altså vinter.

Jeg er jo nok godt klar over at det ik ender med at vi slipper med kun halvandet vindue, men jeg synes da heller ik det virker fair hvis vi rammes i dette vindue, vintervinduet og HELE næste sommervindue - så blir vi jo ramt i 3 vinduer.

Er der nogen der ved noget om dette for jeg ka ik lige gennemskue hvorn det hænger sammen.

9 år 11 måneder siden #3 af SR4

Siempre fiel skrev: Jeg troede egentlig at karantænen ville gælde et bestemt antal transfervinduer/indregistreringsperioder, eksempelvis 2, men dette ka vel ik være tilfældet hvis den sku starte midt i et vindue.

Er der nogen der ved hva i alverden ville ske hvis karantænen startede nu - midt i dette vindue - ville vi så så reelt ende med et halvt vindues karantæne nu OG såvel vinter som hele næste transfervindue? Eller ville det gælde vinter og halvdelen af næste sommer? eller ville det så kun gælde dette vindue og næste, altså vinter.

Jeg er jo nok godt klar over at det ik ender med at vi slipper med kun halvandet vindue, men jeg synes da heller ik det virker fair hvis vi rammes i dette vindue, vintervinduet og HELE næste sommervindue - så blir vi jo ramt i 3 vinduer.

Er der nogen der ved noget om dette for jeg ka ik lige gennemskue hvorn det hænger sammen.

Vi bliver IKKE ramt i dette vindue.

9 år 11 måneder siden #4 af Siempre fiel

SR4 skrev:

Siempre fiel skrev: Jeg troede egentlig at karantænen ville gælde et bestemt antal transfervinduer/indregistreringsperioder, eksempelvis 2, men dette ka vel ik være tilfældet hvis den sku starte midt i et vindue.

Nej ok - men så er artiklen jo i så fald en gang vrøvl:

"Det ventes nemlig, at FIFAs transfer-karantæne bliver bekræftet den 13. august og herefter vil Real Madrid være spærret fra at købe spillere, indtil CAS har truffet afgørelse om at behandle klubbens anke"

SR4 virker meget sikker i sin sag (vurderet udfra at han skriver "IKKE" med stort :-), men artiklen må jo komme fra nogle medier som man sku tro havde sat sig ind i sagerne - jeg er forvirret nu!!

9 år 11 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Siempre fiel skrev:

SR4 skrev:

Nej ok - men så er artiklen jo i så fald en gang vrøvl:

"Det ventes nemlig, at FIFAs transfer-karantæne bliver bekræftet den 13. august og herefter vil Real Madrid være spærret fra at købe spillere, indtil CAS har truffet afgørelse om at behandle klubbens anke"

SR4 virker meget sikker i sin sag (vurderet udfra at han skriver "IKKE" med stort :-), men artiklen må jo komme fra nogle medier som man sku tro havde sat sig ind i sagerne - jeg er forvirret nu!!

Som jeg har forstået det, vil CAS være omkring en uge om at beslutte om Real Madrids anke skal tages op, hvilket vil sige at man kan gå på transfermarkedet omkring den 20. august og så har man frem til den 31. august til at færdiggøre sine handler. Hvis ikke CAS godkender Real Madrids anke, er man færdige på transfermarkedet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #6 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Transfer-travlhed i den kommende uge
Men selvom de ikke godkender Madrids anke og vi er færdig for denne sommer, så gælder karantænen stadig 2 øvrige vinduer eller hvad?

9 år 11 måneder siden #7 af Siempre fiel
@Siempre Madrid

Fandt og læste lige den originale artikel og som jeg lige ku se stod der - og jeg skimmede altså bare hurtigt, for det var en lang artikel og jeg ka derfor ta fejl - at hvis de her spillere ik blev lejet ud nu inden den 13. så ku man ik få dem tilbage inden karantænen udløber i 2018.

Altså for mig giver det stadig ingen mening - for det første lyder det som om spillere der så er lejet ud inden dén dato godt ka hentes tilbage og registreres . Samtidig forklarer det mig stadig ik hvor mange vinduer vi blir ramt i. Igen, som jeg forstår det så hedder selve straffen TO vinduer - men rammes man MIDT i ét - hva så?? Blir vi straffet:

1) resten af dette og så det næste, altså reelt halvandet

2) resten af dette og så slutter straffen ligeledes halvvejs (eller samme dato altså) i det vindue næste sommer, så det tidsmæssigt er præcist 2 vinduer (men jo reelt nærmest er minimal straf til os fordi vi jo så ka skrive spillere ind næste sommer som om intet var hændt)

3) resten af dette OG de to næste, altså MERE end to vinduer, hvilket jo ville være en hårdere straf en eksempelvis Barca fik

Jeg er helt uforstående overfor at der sku ku træde noget i kraft midt i dette vindue (omend medier siger dette), da jeg slet ik ka se ét eneste af de tre ovenstående scenarier som værende sandsynligt
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

9 år 11 måneder siden #8 af Gåser
Der ligger en optakt til aftenens kamp på tv3 sports facebook side, hvor Grønborg fortæller om den mulige straf.

I følge ham, så vil det betyde følgende, såfremt straffen stadfæstes d. 13/8.:
1. Vi må gerne købe spillere resten af vinduet.
2. Vi må ikke hente spillere i det kommende vintervindue og sommervindue (umiddelbart må vi nok godt lave "en barca" og hente dem, men først bruge dem fra januar 2018.
3. Hvis vi lejer spillere ud efter d. 13/8, så kan disse ikke hentes tilbage næste sommer.
4. Hvis vi lejer spillere ud inden d. 13/8, så må disse gerne hentes hjem/bruges igen næste efterårssæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 11 måneder siden #9 af Kassow-Rossing
Godt spørgsmål Siempre Fiel.

Gåser så i tilfælde af at straffen bliver stadfæstes 13.8, så bliver Real Madrid faktisk straffet hårdere end Barcelona blev det uden nogen forklaring?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 11 måneder siden #10 af Kassow-Rossing
Dobbelpost, undskyld.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 11 måneder siden #11 af Gåser

Kassow-Rossing skrev: Godt spørgsmål Siempre Fiel.

Gåser så i tilfælde af at straffen bliver stadfæstes 13.8, så bliver Real Madrid faktisk straffet hårdere end Barcelona blev det uden nogen forklaring?

Umiddelbart ja, det handler blot om, at vi får evt. lejeaftaler på plads inden d. 13/8.

Kan personligt ikke se meningen i, at man ikke kan bruge spillere næste sæson, der har været afsted en sæson på leje bare fordi, at en sådan lejeaftale måtte komme på plads efter dommen stadfæstes.

Leveret af Kunena Forum