Cesc Fábregas rygtes til Madrid
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Siden italienske Antonio Conte tog over i Chelsea efter sommerens EM er det ikke blevet til meget spilletid for den tidligere Arsenal og Barcelonaspiller og det ser ikke ud til at ændre sig i resten af sæsonen.
Det har fået rygtemøllerne til at blæse en smule hurtigere om den spanske landsholdsspillers exit fra det engelske.
Spanske Sport melder nu, at Fábregas måske lurer i kulisserne i den spanske hovedstad. Hans fortid som både ungdoms- og førsteholdspiller i den catalanske hovedstad skulle ikke være nogen hindring for en mulig tranfer og goal.com melder samtidig, at Fabrégas’ repræsentanter allerede er mødtes med Real Madrid for at påbegynde forhandlingerne.
Cesc er efterhånden blevet 29 år og har spillet 96 kampe i Chelsea-trøjen, hvor det er blevet til 11 scoringer og 33 assists.
Der meldes ikke om nogen foreløbig pris for en eventuel handel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi har behov for en rigtig dygtig defensiv midtbane, det får vi altså ikke med Cesc Fabregas. Han er dygtig med bolden, og kan mange af de samme ting som Kroos og Modric. Men han er ikke på deres niveau overhovedet, som jeg ser det.
Det er lidt mystisk, hvis klubben går ud og henter en spiller til en position, som allerede er godt besat. Perez nægter åbenbart at koncentrere sig om de steder, hvor vi for alvor kan forbedre os.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Køb nu bare Alaba, Draxler og Lewandowski ;-)
Hala Madrid
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev: Det er lidt mystisk, hvis klubben går ud og henter en spiller til en position, som allerede er godt besat. Perez nægter åbenbart at koncentrere sig om de steder, hvor vi for alvor kan forbedre os.
Det er blevet mere og mere almindeligt at dømme folk ud fra noget, de ikke har gjort. Vi har især set Benzema og Florentino været offer for dette. Måske lad være? :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
Pelle skrev: Det er lidt mystisk, hvis klubben går ud og henter en spiller til en position, som allerede er godt besat. Perez nægter åbenbart at koncentrere sig om de steder, hvor vi for alvor kan forbedre os.
Det er blevet mere og mere almindeligt at dømme folk ud fra noget, de ikke har gjort. Vi har især set Benzema og Florentino været offer for dette. Måske lad være? :)
Qué?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Men når jeg kigger på truppen (hvilket jeg lige har gjort) så springer det også i øjnene på mig, at Kroos er den eneste som kan spille 6'eren hvis Casemiro er skadet, sådan nogenlunde da.
Har AC Milan ikke et eller andet defensivt midtbanemonster, som de kan bytte for Isco? :)
M_linding skrev: Jeg kan faktisk rigtig godt lige idéen om at skifte James ud med Cesc - det er i min optik en forbedring ift. Zidanes opstilling. Og at han er 29 kan jeg ikke se problemet med, for spillere som ham, Pirlo, Xavi, Modric osv. bliver bedre i 30'erne. Topfarten har de aldrig haft, og kan derfor heller ikke miste - men de er let' på tå:)
Men når jeg kigger på truppen (hvilket jeg lige har gjort) så springer det også i øjnene på mig, at Kroos er den eneste som kan spille 6'eren hvis Casemiro er skadet, sådan nogenlunde da.
Har AC Milan ikke et eller andet defensivt midtbanemonster, som de kan bytte for Isco? :)
Montolivo og så lidt penge vores vej for Isco ;)
Men lige for at slå fast. Nej tak til Fabregas også.
Lars1991 skrev: Montolivo? Defensivt midtbanemonster? Det passer vist ikke sammen. Har altid godt kunne lide Montolivo, men ser hellere både Isco og Fabregas i Real Madrid end ham :D
Men lige for at slå fast. Nej tak til Fabregas også.
Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om hos Milan der havde en lille smule kvalitet :) Men nej midtbanemonster er han ikke.
Jeg kunne sagtens se Fabregas i Real Madrid. Han ville passe perfekt ind i Zidanes 4-3-3 system.
Petroleum skrev: I stedet for Fabre så så jeg helt vildt gerne Yaya Toure komme til. Han kunne da godt spille en DM? Han er blevet udeladt af truppen til aftenens kamp mod Steaua. Det ville være lidt af et scoop efter mit hovede. Selvom han sikkert koster lidt i løn :P
Har du nogensinde set Yaya spille? :) Han er den sidste spiller i verden, som kan spille en disciplineret, defensiv og hårdtarbejdende rolle på midtbanen...
Desuden er han jo slet ikke i nærheden af, at være rygtet til Madrid;)