Cesc Fábregas rygtes til Madrid
9 år 11 måneder siden #13
af Petroleum
Har set ham mange gange. Han er ikke en klassisk DM ;) men han er stor og stærk og god med bolden, så man kunne vel bare sige til ham at han skal blive på sin plads. Næh ikke udover at han bare rygtes væk fra City. Så er det mere ønsketænkning.
Besvaret af Petroleum på emne Cesc Fábregas rygtes til Madrid
M_linding skrev:
Petroleum skrev: I stedet for Fabre så så jeg helt vildt gerne Yaya Toure komme til. Han kunne da godt spille en DM? Han er blevet udeladt af truppen til aftenens kamp mod Steaua. Det ville være lidt af et scoop efter mit hovede. Selvom han sikkert koster lidt i løn :P
Har du nogensinde set Yaya spille? :) Han er den sidste spiller i verden, som kan spille en disciplineret, defensiv og hårdtarbejdende rolle på midtbanen...
Desuden er han jo slet ikke i nærheden af, at være rygtet til Madrid;)
Har set ham mange gange. Han er ikke en klassisk DM ;) men han er stor og stærk og god med bolden, så man kunne vel bare sige til ham at han skal blive på sin plads. Næh ikke udover at han bare rygtes væk fra City. Så er det mere ønsketænkning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
9 år 11 måneder siden #14
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Cesc Fábregas rygtes til Madrid
Nej bare nej. Køb Weigl, Luiz Gustavo eller Javi Martínez.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
9 år 11 måneder siden #15
af Steen
Besvaret af Steen på emne Cesc Fábregas rygtes til Madrid
Jeg har altid ønsket at se Fabregas i Real Madrid, især for 6-7 år siden, hvor han var en af verdens bedste spillere. Jeg er ikke afvisende for idéen, om end han ikke er nødvendig hvis vi beholder Isco, som jeg håber vi gør. Vi bør fokusere på at hente en spiller der kan spille defensiv midt, og her må drømme spilleren være Alaba. Jeg kan dog ikke forestille mig at Bayern vil gå med til at sælge ham så sent i transfervinduet. Alternativ kan man, ligesom Real Madrid nedenunder foreslår, hente Weigl eller Javi Martinez. To rigtig dygtige spillere. Weigls boldomgang er af høj klasse, og hans defensive evner er ligeledes ganske gode. Javi Martinez er derimod et defensivt bæst!
9 år 11 måneder siden #16
af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Cesc Fábregas rygtes til Madrid
De 20 minutter (+2*15) James fik mod Sevilla og 1. halvleg i kampen mod Reims taler ihvertfald for at James bør blive. AT skifte ham ud med Cesc vil svare til at bytte en BMW med en Opel
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn