Truppen mod Stade de Reims - Trofeo Bernabéu
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane har udtaget truppen til morgendagens Trofeo Bernabéu-kamp mod Stade de Reims.
Truppen er så småt skåret til i forhold til den kommende weekends start på LaLiga-sæsonen, hvor man møder Real Sociedad på udebane.
Først gælder det dog sidste træningskamp og første foran eget publikum og her er der blevet plads til fire unge spillere i den 22 mand store trup. Det drejer sig om Lienhart og Tejero i forsvaret, mens Enzo og Mariano er med i den offensive del af holdet.
Herudover er Kroos og Bale tilbage og de skal nok få spilletid. Det bliver der til gengæld ikke noget af for Karim Benzema, som sidder ude med en skade. På samme måde er heller ikke Keylor Navas, Pepe og Cristiano Ronaldo med i morgen.
Truppen mod Stade de Reims:
Målmænd: Casilla og Yáñez.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Danilo, Lienhart og Tejero.
Midtbane: Kroos, James, Casemiro, Kovacic, Modric, Asensio, Isco og Enzo.
Angreb: Bale, Lucas Vázquez, Morata og Mariano.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Danilo har virkelig været god, Nacho ligeså.
Bale skal virkelig igang ovenpå sin ferie, hans timing er helt elendig.
Og så er det bare fantastisk at se, hvor hurtigt Modric genfinder sit urimeligt høje niveau.
"Maybe they hate me because I'm too good."
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
- Raúl 7
- Gæst
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Han er virkelig interessant at følge.
Pelle skrev: James viser vel meget godt, hvorfor han skal blive i truppen. Morata når lige at råde bod på en miserabel halvleg. Nogle mener, at det er uholdbart, at vores defensiv scorer så mange mål. Andre vil mene, at vi har verdens mest målfarlige forsvar. Det er den her med koppen og vandet ;-)
Og så er det bare fantastisk at se, hvor hurtigt Modric genfinder sit urimeligt høje niveau.
Jeg er enig med alt, hvad du skriver - lige med undtagelse af det med Modric. Normalt er han jo fantastisk god, men i dag synes jeg, at han forsvandt i store dele af sin tid på banen. Kroos derimod kunne man slet ikke se havde været på en lang ferie. Hans afleveringer sad bare lige i skabet, og de hjørnespark er jo dødbringende.
Men igen, jeg er enig med alt det andet. Bale så skidt ud, så han skal træne hårdere for at blive helt klar til La Ligas start. James fik desuden i store dele af kampen lov til at spille 10'er, og så fik vi da for alvor set den side af colombianeren, som vi så i sin første sæson i klubben. Hans største problem i Real Madrid er, at han bare ikke passer ind i et 4-3-3 system, men i dag blev der for det meste spillet 4-2-3-1, og så spiller han altså bare godt.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Mariano kan virkelig komme langt. Jeg ser ham gerne lejet ud til eksempelvis en tysk eller italiensk klub, så vi kan få ham stærkere retur.
Han er virkelig interessant at følge.
Mariano..............jeg er allerede forelsket! Kæft, hvor jeg synes at han er god og jeg kunne sagtens se ham få spilletid med Benzema og Morata (især fordi førstnævnte er skadet hele tiden!).
Hold øje med Mariano. Han bliver en gevinst for det hold, som får ham!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mølbat skrev:
Pelle skrev: James viser vel meget godt, hvorfor han skal blive i truppen. Morata når lige at råde bod på en miserabel halvleg. Nogle mener, at det er uholdbart, at vores defensiv scorer så mange mål. Andre vil mene, at vi har verdens mest målfarlige forsvar. Det er den her med koppen og vandet ;-)
Jeg er enig med alt, hvad du skriver - lige med undtagelse af det med Modric. Normalt er han jo fantastisk god, men i dag synes jeg, at han forsvandt i store dele af sin tid på banen. Kroos derimod kunne man slet ikke se havde været på en lang ferie. Hans afleveringer sad bare lige i skabet, og de hjørnespark er jo dødbringende.
Men igen, jeg er enig med alt det andet. Bale så skidt ud, så han skal træne hårdere for at blive helt klar til La Ligas start. James fik desuden i store dele af kampen lov til at spille 10'er, og så fik vi da for alvor set den side af colombianeren, som vi så i sin første sæson i klubben. Hans største problem i Real Madrid er, at han bare ikke passer ind i et 4-3-3 system, men i dag blev der for det meste spillet 4-2-3-1, og så spiller han altså bare godt.
Ja, du har ret. Modric faldt lidt for ofte ud af kampen i går, men det ser jeg nu mere som et bevis på, at vi manglede en decideret 6'er til at bryde spillet. Det plejer Modric at befinde sig godt i. I går var det ham der skulle bryde spillet,
Helt enig mht. Kroos. Det tegner bestemt godt for den kommende sæson.