Truppen mod Stade de Reims - Trofeo Bernabéu
Han tonser igennem forsvarsspillerne, og dominerer vores angreb!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Hvis Morata fortsætter de samme takter resten af sæsonen, så ryger Benzema som minimum på bænken.
Ja, endelig en Alvaro i truppen, der kan noget ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
BBB skrev: Hvis Morata fortsætter de samme takter resten af sæsonen, så ryger Benzema som minimum på bænken.
Ja, endelig en Alvaro i truppen, der kan noget ;)
Enig! Det har ikke været sjovt siden Arbeloa stoppede :-(
Og en super assist til Bale.
mohbar skrev: De 5 minutter James har været på banen har han vist langt bedre angriber evner end Morata gennem 80 minutter.
Morata gør det ok idag, løber mange km. For holdet og viser vilje, dejligt.
Men begriber simpelthen ikke, hvorfor James skal side på bænken 75% af kampen. Hvis man giver ham lidt tillid, og nok spilletid vil han være garant for mål og assist. Han har fantastisk forståelse for spillet og er verdensmester i at time sine stikninger, med sin nærmest perfekte venstre ben. Ginial spiller, hvis han dog bare fik mere spilletid.
Han skulle ikke bruge så meget tid idag, for at vise lidt af det han kan, godt at se.
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
real89 skrev:
mohbar skrev: De 5 minutter James har været på banen har han vist langt bedre angriber evner end Morata gennem 80 minutter.
Men begriber simpelthen ikke, hvorfor James skal side på bænken 75% af kampen. Hvis man giver ham lidt tillid, og nok spilletid vil han være garant for mål og assist. Han har fantastisk forståelse for spillet og er verdensmester i at time sine stikninger, med sin nærmest perfekte venstre ben. Ginial spiller, hvis han dog bare fik mere spilletid.
Han skulle ikke bruge så meget tid idag, for at vise lidt af det han kan, godt at se.
Hold dog op.
James (og Isco) har selv bragt sig i en situation, hvor de ikke skal have chancen for at bevise noget.
Derimod skal de bevise noget for at få chancen!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
real89 skrev:
Hold dog op.
James (og Isco) har selv bragt sig i en situation, hvor de ikke skal have chancen for at bevise noget.
Derimod skal de bevise noget for at få chancen!
Altså får man Max 15 min. I løbet af en 90 min. Kamp til at bevise noget, så er det ikke nok. Og det er han for meget værd, til at lade ham rådne i bænken.
Hvis han så beviser noget, men stadig ikke får spilletid, så er det altså ikke spilleren der er noget galt med, men mere dem der giver tilladelse til at spille.
Og som jeg skrev for oven, han beviste faktisk sit værd, på bare et kvarter, og det skal belønnes.
- Kassow-Rossing
- Bruger er blokkeret
real89 skrev: Altså får man Max 15 min. I løbet af en 90 min. Kamp til at bevise noget, så er det ikke nok.
Har du ikke set med i de kampe James har spillet de sidste par sæsoner eller er den eneste Real Madrid kamp du har set de sidste to sæsoner den kamp, der blev spillet i går? Hvad fabler du om at han kun får 15 min (maks) til at bevise noget? Han har været her i flere år.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg går måske glip af 2-3 real madrid kampe i løbet af et helt år, så ja, jeg har set med, og fuldt med i mange mange mange år.Kassow-Rossing skrev:
real89 skrev: Altså får man Max 15 min. I løbet af en 90 min. Kamp til at bevise noget, så er det ikke nok.
Har du ikke set med i de kampe James har spillet de sidste par sæsoner eller er den eneste Real Madrid kamp du har set de sidste to sæsoner den kamp, der blev spillet i går? Hvad fabler du om at han kun får 15 min (maks) til at bevise noget? Han har været her i flere år.
Har set alle kampe i denne pre-season og kampen mod Sevilla og Reims. Har set ham spille i dem han har fået spilletid.
Det her er en ny sæson, så kan det være ret så ligegyldig hvordan han spillede for 4-5 måneder siden, hvis han spiller godt nu. Han havde jo en fantastisk 1 sæson, en dårlig 2 sæson (efter han kom tilbage fra sin skade), og nu er man igang med den tredje. Hvor han spillemessigt har gjort det godt. Laver mål, laver assist, arbejder hårdt og spiller godt. Det skal belønnes, og blive til mere end Max, 15 min. Ellers er det spild af talent.