Marca: Benzema misser La Real
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Marca er Karim Benzema praktisk talt afskrevet til weekendens sæson-åbner mod Real Sociedad.
Franskmanden var ude af gårsdagens kamp mod Stade de Reims og selv om genoptræningen forløber planmæssigt, vil man ikke tage nogen chancer med angriberen, som med blot fire dage til kampen, fortsat mangler en del i at blive klarmeldt helt.
Karim Benzema missede en del kampe i sidste sæson som følge af skader og det vil man prøve at undgå i den kommende sæson, som dog er kommet skidt igang for angriberen, som blot har spillet få minutter i optakts-sæsonens kampe.
Real Madrid må med sikkerhed se bort fra Keylor Navas, Pepe, Modric og Cristiano Ronaldo til udekampen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Blev Modric skadet i går? Han spillede da ganske meget, så hvorfor må Real Madrid se bort fra ham til kampen mod Real Sociedad?
- Raúl 7
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Chamartin skrev: Jeg synes faktisk, det er lidt betænkeligt med hans ryg- og hofteskader. Led han ikke også under det i foråret? Det er ikke holdbart at holdets førstevalg til den position skulle gå hen og komme til at lide kronisk under det.
I det mindste er Bale aldrig skadet. Ej okay, men i det mindste har vi en god lægestab. Nej men øh. I det mindste bliver Ronaldo aldrig overbelastet i slutningen af sæsonen.
Og skal der smides et par millioner efter en katapult, der kan kaste Jesus Olmo langt væk fra hovedstaden, så er det en investering, der er værd at gå efter!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Macon skrev: Se nu bare at få hentet Lacazette og Alba, når vi nu ikke kan få Verratti mere.
Jeg håber inderligt, at du mener Alaba og ikke det spanske tudefjæs fra katalonien.
Det kan blive en giftig åbning for Madrid med en svær udekamp uden en del stamspillere. Opstillingen ender vel omtrent sådan her:
Casilla; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, James; Asensio, Morata, Bale
Spændende opstilling og nogle får virkelig chancen for at vise, at man skal tro på dem i denne sæson.
Frygter meget en tynd 1-1'er næste weekend.
Gåser skrev:
Macon skrev: Se nu bare at få hentet Lacazette og Alba, når vi nu ikke kan få Verratti mere.
Jeg håber inderligt, at du mener Alaba og ikke det spanske tudefjæs fra katalonien.
Det kan blive en giftig åbning for Madrid med en svær udekamp uden en del stamspillere. Opstillingen ender vel omtrent sådan her:
Casilla; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, James; Asensio, Morata, Bale
Spændende opstilling og nogle får virkelig chancen for at vise, at man skal tro på dem i denne sæson.
Frygter meget en tynd 1-1'er næste weekend.
Yes glemte lige et A
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Kunne være fantastisk hvis Mariano lige steppede ind og bragede igennem, men det er nok for meget at håbe på.... endnu ;-)
ps. Jeg har intet imod Morata, jeg ønsker alle vores spillere success. Men jeg har ikke set det store fra ham, der overbeviser mig om, at han kan blive en vigtig nok spiller for os.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Numeredoce skrev: Vi har manglet et seriøst alternativ til den mand, siden vi solgte Higuaín. Chichartio var ikke god nok, Morata er (i mine øjne) ikke god nok. Benzema i form er en af verdens absolut bedste angribere, og han passer perfekt ind i spillet. Jeg er meget på idéen om hans kære landsmand Lacazette, han er utrolig dygtig til mange aspekter af spillet.
Kunne være fantastisk hvis Mariano lige steppede ind og bragede igennem, men det er nok for meget at håbe på.... endnu ;-)
ps. Jeg har intet imod Morata, jeg ønsker alle vores spillere success. Men jeg har ikke set det store fra ham, der overbeviser mig om, at han kan blive en vigtig nok spiller for os.
Seriøst og Higuaín i samme sætning.............hvornår er det sidst set ;-)
Problemet er, at man skal have en spiller, som vil affinde sig med at stå lidt i skyggen af BBC, som alt andet lige vil få de fleste af kampene. Denne mand forventer man så, at han skal komme kold fra bænken og ind og score et hav af mål.
Jeg kan godt forstå, at han er svær at finde.
Morata eller Lacazette? Jeg er klart for Morata. Helt klart.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
(Er ikke fan af at få ham tilbage i klubben. Det var et plaster, der skulle rives af, da han blev solgt. Vi husker alle sammen hvordan de to angribere ikke kunne være i truppen samtidig i deres sidste sæson sammen.)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)