Zidane: Jeg tror ikke, at der kommer nye spillere
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane var en tilfreds mand efter gårsdagens Trofeo Bernabéu-sejr over Stade de Reims og han mener nu at holdet er klar til en spændende sæson.
På pressemødet kom han ind på følgende emner:
Ting at rette:
- Det er klart, at når man indkasserer tre mål på hjemmebane, så er der ting som ikke var som ønsket, men det er en del af forberedelsen. Vi har ikke indkasseret mange mål i denne optakt og det vigtigste var at se alle spille, at alle får spilletid og at vinde kampen. Nu er der ikke flere venskabskampe tilbage. Nu er det kun at fokusere på La Liga og vi er klar til at spille.
James:
- Det er sådan at James er her, jeg er glad for hans kamp og han bliver her. Du spørger altid om det samme og jeg svarer altid det samme. Jeg er træt af at svare dig, men jeg vil altid svare det samme. Mit svar vil ikke ændre sig.
Er truppen fuldendt?
- Vi må vente til den 31. August, men jeg tror ikke at der kommer nogen. Truppen er komplet, men alt kan ske. Jeg er glad for truppen, med de spillere som er med os. Jeg ved ikke, om jeg kan overbevise dig, men sådan er det.
Du er den træner, som har brugt færrest penge i de sidste 15 år:
- Det er sådan, at nogen gange er det ikke nødvendigt. Under alle omstændigheder, uanset hvad der sker, så vil jeg sige det samme om et år. Jeg er glad for truppen, med de spillere jeg har og med de spillere, som vandt Champions League. Det eneste jeg bekymrer mig om og som jeg ønsker er, at fortsætte med at arbejde hårdt, for vi opnår intet ved bare at være Real Madrid, det opnår vi kun gennem arbejde og det er det eneste, jeg ønsker af mine spillere.
Cesc Fábregas:
- Hey, det du ønsker er at få endnu en central midtbanespiller, det bliver kompliceret. Ikke på grund af Cesc, for han er en stor spiller, men det er kompliceret. Jeg vil have en trup, hvor 3-4 spillere ikke bliver udtaget. Det er kompliceret.
Asensio:
- Han ved, hvad der venter og det ved alle spillere. Jeg vil ikke skuffe nogen. Jeg vil forsøge at stille med det bedste hold til hver kamp. Jeg har en stor trup, det behøver vi for at kunne spille en stor sæson og sådan er det.
Mariano:
- Vi må se. I øjeblikket er han med os. Han er Real Madrid-spiller. Han er ikke blevet præsenteret, fordi han spillede for Castilla, men han er med os. Der kan ske en ændring. Vi må se frem til den 31. august. I øjeblikket er han med os og han er glad for at være med os.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Mon ikke der også havde været plads til Povl, hvis han havde kostede en pris lidt nærmere på sin markedsværdi...
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl Madrid skrev: Sjovt at der nu er for mange midtbanespillere, men det var der ikke da man var interesseret i Andre Gomes.
Sjovt, at nogen for en måned siden sagde, at æblerne på træerne var grønne, når jeg nu kan se at de er røde!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg så også meget gerne Bale blive skiftet ud, eller med andre ord, at Hazard blev købt.
Alle vil noget forskelligt, men ser man på truppen, så er den fremragende og i top 3 over de bedste i verden. Det vil sommeren 2017 stadig ikke ændre på.
Jeg er helt klart fortrøstningsfuld, men jeg må også være ærlig og sige, at jeg på ingen måder kan se dette hold dominere. Dominere skal forstås på den måde, at vi styrer spillet, og vi skaber vores chancer via hurtigt kombinationsspil, omstillinger, presspil etc.. De senere år har vi set et meget individualistisk Real Madrid, som ikke fungere som et hold medmindre vi stiller os ned og står kompakt. Det er desværre stadig det Real Madrid jeg ser idag. Jeg ser stadig det Real Madrid, som ikke kan producere chancer imod kompakte hold, og dermed fravælger bolden for, at håbe modstanderen begår fejl længere fremme i banen, som vi kan straffe.
Holdet kan sikkert vinde få titler, men endnu "heldig" lodtrækning i Chl vil være at foretrække.
Det er helt klart mine følelser inden sæsonen for alvor bliver skudt igang. Uanset hvad træneren hedder, så vil dette hold altid få skrabet nogle titler sammen, men jeg ønsker bare et helt andet setup.
Jeg håber Zidane starter sæsonen som hans debutkampe. Hurtigt og aggressivt med masser af sprudlende kombinationer i offensiven. Du bliver ikke en træner med succes med det alibi-bold resten af sæsonen stod på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.