Optakt: Real Madrid - Celta

9 år 11 måneder siden #13 af Kassow-Rossing
Jeg havde ikke forventet mere.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #14 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Optakt: Real Madrid - Celta

Kassow-Rossing skrev: Jeg havde ikke forventet mere.

Hvad du forventer ud fra dine tomme vittigheder, er der ingen der kan bruge til noget.

Fakta er at Mariano er Real Madrid spiller og ikke er til salg eller udlejning.

9 år 11 måneder siden #15 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Real Madrid - Celta

eksperten skrev:

Hvad du forventer ud fra dine tomme vittigheder, er der ingen der kan bruge til noget.

Kan du ikke lige give mig lørdagens Lotto-tal?
Får vi en god sommer næste år, eller skal jeg allerede booke udlandsferie nu?
Vinder vi endelig ligaen efter alle de år?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Pelle.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #16 af eksperten

Pelle skrev:

eksperten skrev:

Kan du ikke lige give mig lørdagens Lotto-tal?
Får vi en god sommer næste år, eller skal jeg allerede booke udlandsferie nu?
Vinder vi endelig ligaen efter alle de år?

Jeg kan også bare henvise dig til Zidanes og Marianos udtalelser.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved eksperten.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #17 af eksperten
Har folk ikke tiltro til hvad Zidane og spillerne siger, eller stoles der mere på en presse, der i den grad har prøvet at skabe nyheder i sommers ?

Jeg har set det meget klart efter Zidanes udtalelser om Mariano i Real Madrid, og der har heller ikke været nogle bud på ham.

Hvis en træner siger at en spiller bliver og både får nummer, spilletid og addet til truppen, så skal der godt nok være meget mærkelige grunde til at Mariano bliver solgt alligevel.

Der er nok nogen som bare ikke har spottet nyhedene måske omkring Mariano. Det er helt fint med mig, hvis man vil leve videre i den tro at Mariano vil blive solgt eller lejet ud i de sidste dage af transfer vinduet eller overhovedet havde en chance for det efter udtalelserne fra begge parter.

Den burde være overstået efter Zidane offentligt i pressen siger: "Mariano bliver i Real Madrid"!

www.tribalfootball.com/articles/real-mad...az-now-stays-4143153

Den 21 august, Mariano får herefter nummer 18.

9 år 11 måneder siden #18 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt: Real Madrid - Celta

eksperten skrev: Har folk ikke tiltro til hvad Zidane og spillerne siger, eller stoles der mere på en presse, der i den grad har prøvet at skabe nyheder i sommers ?

Jeg har set det meget klart efter Zidanes udtalelser om Mariano i Real Madrid, og der har heller ikke været nogle bud på ham.

Hvis en træner siger at en spiller bliver og både får nummer, spilletid og addet til truppen, så skal der godt nok være meget mærkelige grunde til at Mariano bliver solgt alligevel.

Der er nok nogen som bare ikke har spottet nyhedene måske omkring Mariano. Det er helt fint med mig, hvis man vil leve videre i den tro at Mariano vil blive solgt eller lejet ud i de sidste dage af transfer vinduet eller overhovedet havde en chance for det efter udtalelserne fra begge parter.

Den burde være overstået efter Zidane offentligt i pressen siger: "Mariano bliver i Real Madrid"!

www.tribalfootball.com/articles/real-mad...az-now-stays-4143153

Den 21 august, Mariano får herefter nummer 18.

Selvom der r en risiko for at Mariano kommer til at sidde en del på bænken, har jeg det meget godt med at han bliver i klubben som tredjevalg. Hellere det end at Ronaldo/James skal bruges deroppe når der er knaphed..

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

9 år 11 måneder siden #19 af Kassow-Rossing

eksperten skrev: Hvis en træner siger at en spiller bliver og både får nummer, spilletid og addet til truppen, så skal der godt nok være meget mærkelige grunde til at Mariano bliver solgt alligevel.

Hvor har du været de sidste tyve år? Fodboldspillere bliver solgt også selvom træneren siger, at de ikke gør. Det mest klare eksempel var da Sir Alex Fergusom gik ud og sagde at der var absolut ingen chance for at Cristiano Ronaldo kunne blive solgt og vupti, en uge senere var han officielt Real Madrid spiller.

Der er i øvrigt ingen der skriver at Mariano med sikkerhed bliver udlejet eller solgt denne sommer, men vi er bare ikke så sikre som du er på at han bliver uanset hvad.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #20 af eksperten

Kassow-Rossing skrev:

eksperten skrev: Hvis en træner siger at en spiller bliver og både får nummer, spilletid og addet til truppen, så skal der godt nok være meget mærkelige grunde til at Mariano bliver solgt alligevel.

Hvor har du været de sidste tyve år? Fodboldspillere bliver solgt også selvom træneren siger, at de ikke gør. Det mest klare eksempel var da Sir Alex Fergusom gik ud og sagde at der var absolut ingen chance for at Cristiano Ronaldo kunne blive solgt og vupti, en uge senere var han officielt Real Madrid spiller.

Der er i øvrigt ingen der skriver at Mariano med sikkerhed bliver udlejet eller solgt denne sommer, men vi er bare ikke så sikre som du er på at han bliver uanset hvad.

List du lige 20 eksempler op over dette de sidste 20 år som det var med Cristiano! Det er faktisk meget sjældent sådan noget sker. Og i Marianos tilfælde så er han ikke verdens mest eftertragtet spiller. Pointen er dog at Mariano og Zidane har talt sammen med klubben, og de er alle enige om at han skal blive. Derfor kan du ikke sammenligne denne situation med Cristianos

9 år 11 måneder siden #21 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt: Real Madrid - Celta

eksperten skrev:

Kassow-Rossing skrev:

List du lige 20 eksempler op over dette de sidste 20 år som det var med Cristiano! Det er faktisk meget sjældent sådan noget sker. Og i Marianos tilfælde så er han ikke verdens mest eftertragtet spiller. Pointen er dog at Mariano og Zidane har talt sammen med klubben, og de er alle enige om at han skal blive. Derfor kan du ikke sammenligne denne situation med Cristianos

Du aner jo i princippet ikke noget om hvem der har snakket med hvem. Nogle producerer majs og sælger dem, andre laver nyheder om fodbold og sælger dem. En betydelig forskel i de to varer er at du kan være rimelig sikker på at du står med en rigtig majskolbe i hånden (medmindre den r GMO), hvor der r en større usikkerhed når det kommer til indholdet i fodbold nyheden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #22 af eksperten

Zyconith skrev:

eksperten skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Du aner jo i princippet ikke noget om hvem der har snakket med hvem. Nogle producerer majs og sælger dem, andre laver nyheder om fodbold og sælger dem. En betydelig forskel i de to varer er at du kan være rimelig sikker på at du står med en rigtig majskolbe i hånden (medmindre den r GMO), hvor der r en større usikkerhed når det kommer til indholdet i fodbold nyheden.

Jo det gør jeg fordi at Zidane, Mariano og klubben offentligt har været ude at fortælle hvad der skal ske i flere omgange. De har haft fortalt at de har snakket sammen og har fundet frem til denne løsning. Det er vist bare gået jeres næse forbi, hvorfor ved jeg ikke !

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #23 af eksperten
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dbd1c8b4624.html

Det her er det andet link jeg smider som bekræfter min sag. Det er på engelsk så vi alle kan forstå! Fra den 20 august og debatten startede omkring for 3 dage siden. Folk finder åbenbart den hungrende presse mere troværdig end Zidane

Mariano bliver foreløbigt til januar! Mere sikkert kan det ikke blive

9 år 11 måneder siden #24 af Kassow-Rossing

eksperten skrev: List du lige 20 eksempler op over dette de sidste 20 år som det var med Cristiano! Det er faktisk meget sjældent sådan noget sker.

Figo
Beckham
Nistelrooy
CR7
Torres
Fabregas
Özil
Zlatan
Pato
Mata
Modric
Villa
Sterling
Bale
Costa
Torres (igen)
Suarez
Depay
Higuaín
Pogba

Og nu siger du sikkert at alle de her spillere er stjerner og at Mariano ikke er en stjerne, men eksemplerne er ligegyldige; argumentet er relevant! Klubben går ud og siger at spilleren ikke bliver solgt og vupti, få øjeblikke efter er han solgt.

Ps. Igen ingen skriver at Mariano bliver solgt/udlejet. Vi andre er bare ikke så stensikre på at han bliver fordi fodboldhistorien viser os noget andet.

Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum