Leganés overtager 87 år gammel rekord fra Real Madrid

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Leganés har overtaget en rekord fra Real Madrid, som ellers har stået i 87 år.

Med en sejr på 0-1 ude over Celta og 0-0 hjemme mod Atlético Madrid har Leganés nemlig holdt nullet i de to første kampe og det er aldrig sket før for et hold, som er ny i rækken.

I Primera Divisións første år i sæsonen 1929/30 formåede Real Madrid at holde buret rent i de første 160 minutter, men den rekord er altså nu overtaget af Leganés, som kan bygge videre på rekorden i næste rundes udekamp mod Sporting Gijón.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af kamaldo
Historier som denne er grunden til at Madridista.dk er by far det fedeste Real Madrid medie :D Elsker det
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, andreashn

9 år 11 måneder siden #3 af Gribben
De har da også rekorder for alting i Spanien. Især hvis det kan få Real Madrid til at tage sig bedre ud. At Real Madrid talte som ny i rækken i 1929 bare fordi ligaen var ny, og dermed stod som indehaver af en rekord, virker lidt fjollet i mine øjne.

I den forbindelse kan jeg i øvrigt fortælle at Ivan Zamorano har rekorden for flest antal spillede minutter uden at slå en prut (2723, en rekord der forventes at stå i mange år endnu og som måske aldrig bliver slået), at Neymar har rekorden for flest antal minutter under bruseren efter en kamp (137, angiveligt fordi Pique havde låst ham inde i brusekabinen) at Eibar har rekorden for flest venstrehåndede på banen på samme tid (4) og at en Spiller fra Rayo Vallecano har rekorden for ældste nulevende oldemor (106)

Real Madrid er verdens største klub med masser af titler og rekorder, men nogle af dem er sgu lidt søgte...

9 år 11 måneder siden #4 af Kassow-Rossing

Gribben skrev: De har da også rekorder for alting i Spanien. Især hvis det kan få Real Madrid til at tage sig bedre ud. At Real Madrid talte som ny i rækken i 1929 bare fordi ligaen var ny, og dermed stod som indehaver af en rekord, virker lidt fjollet i mine øjne.

I den forbindelse kan jeg i øvrigt fortælle at Ivan Zamorano har rekorden for flest antal spillede minutter uden at slå en prut (2723, en rekord der forventes at stå i mange år endnu og som måske aldrig bliver slået), at Neymar har rekorden for flest antal minutter under bruseren efter en kamp (137, angiveligt fordi Pique havde låst ham inde i brusekabinen) at Eibar har rekorden for flest venstrehåndede på banen på samme tid (4) og at en Spiller fra Rayo Vallecano har rekorden for ældste nulevende oldemor (106)

Real Madrid er verdens største klub med masser af titler og rekorder, men nogle af dem er sgu lidt søgte...

Jeg ville til enhver tid tage en rekord angående antal mål på banen contra antal minutter under bruseren :) Men helt enig mht rekorder i fodboldens verden. Det er dog ikke kun Real Madrid men alle typer rekorder i alle typer ligaer.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum