Disse spillere kan Real Madrid hente tilbage under transfer-karantænen

9 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid blev i går idømt karantæne i to transfer-vinduer og dermed kan man først handle spillere igen i januar 2018.

Det efterlader dog ikke klubben helt uden muligheder for at hente nye spillere ind, idet man nåede at udleje seks spillere og dem kan man ifølge spansk presse hente tilbage og indlemme i Real Madrid-truppen.

Det drejer sig om følgende spillere:

Jesús Vallejo (udlejet til Frankfurt)

Diego Llorente (udlejet til Málaga)

Marcos Llorente (udlejet til Alavés)

Borja Mayoral (udlejet til Wolfsburg)

Burgui (udlejet til Sporting Gijón)

Raúl de Tomás (udlejet til Valladolid)

Umiddelbart vil det nok kun være de fire førstnævnte, som har en reel mulighed for at blive indlemmet i truppen i løbet af transferkarantænen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #2 af Daniel
Det betyder vel sagtens også, at Real Madrid "hænger på" Ødegaard - det er sgu lidt ærgerligt for normandens potentielle udvikling, med mindre Castilla eksempelvis spiller sig op i den anden bedste spanske fodboldrække.

Edit: Det er virkelig nogle spændende spillere, Real Madrid har udlejet. Jeg ser frem til at se Vallejo og Marcos Llorente i førsteholdstruppen næste sæson. Jeg har mindre tiltro til Mayoral - Mariano er IMO et større talent - og Diego Llorente.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Daniel.

9 år 10 måneder siden #3 af Raul-Madrid
Jeg forstår endelig ikke at man ikke bare accepterede dommen til at starte med - således at der allerede nu var gået 1 transfer vindu, når man aligevel vidste at der ikke ville blive handlet.

Meget tyder på at CAS nok også vil beholde dommen og det vil så betyde vi misser transfer vinduet til vinter samt næste sommer også.

RAUL!!!!

9 år 10 måneder siden #4 af Gåser

Raul-Madrid skrev: Jeg forstår endelig ikke at man ikke bare accepterede dommen til at starte med - således at der allerede nu var gået 1 transfer vindu, når man aligevel vidste at der ikke ville blive handlet.

Meget tyder på at CAS nok også vil beholde dommen og det vil så betyde vi misser transfer vinduet til vinter samt næste sommer også.

Så havde vi ikke haft Morata.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum