Real Madrid udligner 55 år gammel rekord

9 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane og Real Madrid hentede i dag den 15. sejr i træk i LaLiga Santander og dermed udlignede man den 55 år gamle rekord, som klubben satte i 1960-61 med Miguel Muñoz som træner.

Real Madrid sluttede sidste sæson af med 12 sejre og denne sæson er indledt med triumfer i de tre første kampe og man har altså ikke tabt i LaLiga Santander siden den 27. februar, hvor Atlético Madrid sejrede med 0-1.

Med en sejr i næste weekend vil Zidanes tropper altså have lavet en ny Real Madrid-rekord og samtidig udlignet Barcelonas rekord fra 2010/11, hvor man vandt 16 kampe i træk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #2 af madrid2000
Espaniol Ude
Villarreal Hjemme
Las Palmas ude
Eibar Hjemme
Betis Ude
Bilbao Hjemme
Alaves Ude
Leganes Hjemme
Athletico Madrid Ude.

Det kan blive en lang stime, hvis holdet spiller med en fornuftig mængde koncentration.

9 år 10 måneder siden #3 af SR4

madrid2000 skrev: Espaniol Ude
Villarreal Hjemme
Las Palmas ude
Eibar Hjemme
Betis Ude
Bilbao Hjemme
Alaves Ude
Leganes Hjemme
Athletico Madrid Ude.

Det kan blive en lang stime, hvis holdet spiller med en fornuftig mængde koncentration.

Kan let blive en stime på 22 sejre.
Atletico bliver den svære, især på udebane. Men vi har sat rigeligt med point til mod det hold, så det må meget gerne blive en stime på 23 sejre.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #4 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Real Madrid udligner 55 år gammel rekord

SR4 skrev:

Villarreal Hjemme
Las Palmas ude
Eibar Hjemme
Betis Ude
Bilbao Hjemme
Alaves Ude
Leganes Hjemme
Athletico Madrid Ude.

Atletico bliver den svære, især på udebane. Men vi har sat rigeligt med point til mod det hold, så det må meget gerne blive en stime på 23 sejre.

Der er ikke nogen lette kampe! Det er med den holdning, at holdet kan være sikker på, at de ikke vinder mesterskabet endnu et år. De skal tage en kamp af gangen og spille den, som er det en finale. Real Madrid har de seneste sæsoner smidt alt for mange dumme point mod "lette" modstandere. Koncentration tak!

Espanyol, Villareal, Betis, Athletic og Athletico kan sagtens blive vanskelige kampe, og jeg er sikker på, at vi ikke får maksimum point mod dem alle.
Men det ønsker jeg naturligvis som madridista.

9 år 10 måneder siden #5 af SR4

FigoJensen skrev:

SR4 skrev:

Villarreal Hjemme
Las Palmas ude
Eibar Hjemme
Betis Ude
Bilbao Hjemme
Alaves Ude
Leganes Hjemme
Athletico Madrid Ude.

Der er ikke nogen lette kampe! Det er med den holdning, at holdet kan være sikker på, at de ikke vinder mesterskabet endnu et år. De skal tage en kamp af gangen og spille den, som er det en finale. Real Madrid har de seneste sæsoner smidt alt for mange dumme point mod "lette" modstandere. Koncentration tak!

Espanyol, Villareal, Betis, Athletic og Athletico kan sagtens blive vanskelige kampe, og jeg er sikker på, at vi ikke får maksimum point mod dem alle.
Men det ønsker jeg naturligvis som madridista.

Denne her holdning er en meget naturlig holdning at have som fan. Eftersom jeg ikke skal spille eller har indflydelse på kampen, må jeg meget gerne have disse forventninger og forhåbentlig har alle madridistas samme forventninger.

At selve spillerne så har en mentalitet og en anden tilgang til kampene er selvfølgelig en helt anden ting. Men helt objektivt er kampene rimelig lette.

Leveret af Kunena Forum