Bale tvivlsom mod Espanyol
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gareth Bale var en af de bedre på et skuffende Real Madrid-mandskab i går, indtil han fik et slag på hoften i slutningen af første halvleg, som førte til at han måtte lade sig udskifte i anden halvleg.
Den walisiske offensiv-spiller er dermed tvivlsom til weekendens kamp mod Espanyol, idet Zinedine Zidane under ingen omstændigheder vil løbe nogen risici med sine spillere i et tæt kampprogram og meget tyder på, at det bliver enten James eller Lucas Vázquez, som får chancen fra start.
Gareth Bale skal nu gennem en test, som kan fastslå omfanget af skaden, hvorefter man også vil kende den anslåede periode, han vil være ude af spillet, men som udgangspunkt frygter man ikke en længerevarende skade.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real HWL skrev: Skulle der virkelig ikke mere end et trælår i siden til at skade Bale!! Det er jo helt kuk kuk...
I gamle dage blev spilleren bare sendt i kamp igen med det samme, hvilket så betød alvorligere skader. Eller hyppigere skadespauser.
Nu har vi en træner, som ikke tager nogen chancer og som hellere holder en spiller ude en kamp for meget end sætter ham på banen for tidligt. Det skulle vi lære at glæde os over.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Pelle skrev: Jeg håber lidt, at vi får James at se på højrekanten mod Espanyol. Synes han gjorde et virkelig fornuftigt indhop i går, og det ville sende et helt rigtigt signal af Zidane at give ham den nødvendige tillid.
Jeg kan godt lide James, men jeg håber, at Vázquez får chancen fra start. Så kan James skiftes ind senere i kampen. Jeg håber på Vázquez, fordi blandt vores 6 forreste vil han være den eneste, der reelt kan sætte en mand. Jeg vil gerne have James på banen, men helst når vi skal satse lidt mere eller når vi skal gå fra 2 til 5-0.
Som tiden går har jeg bare sværere og sværere ved at se argumenterne for, at Isco eller James skal starte inde, når vi tager resten af holdet i betragtning. Og det ærgrer mig helt vildt.
- FigoJensen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Real HWL skrev: Skulle der virkelig ikke mere end et trælår i siden til at skade Bale!! Det er jo helt kuk kuk...
I gamle dage blev spilleren bare sendt i kamp igen med det samme, hvilket så betød alvorligere skader. Eller hyppigere skadespauser.
Nu har vi en træner, som ikke tager nogen chancer og som hellere holder en spiller ude en kamp for meget end sætter ham på banen for tidligt. Det skulle vi lære at glæde os over.
Derudover blev han ikke ramt på låret, men snarere i regionen lige under nyren/på hoftebenet. Hvis det kan give et "trælår i siden" hvad end det så betyder, så fair nok...
BBB skrev:
Pelle skrev: Jeg håber lidt, at vi får James at se på højrekanten mod Espanyol. Synes han gjorde et virkelig fornuftigt indhop i går, og det ville sende et helt rigtigt signal af Zidane at give ham den nødvendige tillid.
Jeg kan godt lide James, men jeg håber, at Vázquez får chancen fra start. Så kan James skiftes ind senere i kampen. Jeg håber på Vázquez, fordi blandt vores 6 forreste vil han være den eneste, der reelt kan sætte en mand. Jeg vil gerne have James på banen, men helst når vi skal satse lidt mere eller når vi skal gå fra 2 til 5-0.
Som tiden går har jeg bare sværere og sværere ved at se argumenterne for, at Isco eller James skal starte inde, når vi tager resten af holdet i betragtning. Og det ærgrer mig helt vildt.
Jeg forstår godt, hvad du mener. Men Vasques har vi ikke behov for at få i omdrejninger, da han virkelig gør det godt i stort set alle kampe. Så ser jeg hellere, at man forsøger at få James trukket med op, da en James i form vil give vores spil en ekstra dimension.
Derudover er Vasques genial at sætte ind efter 60 min. spil. Modstanderen er trætte, og han vil lykkes langt mere med sine driblinger :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Siempre Madrid skrev:
Jeg brokker mig ikke over Zidanes håndtering af sine spillere. Jeg undre mig bare over man kan blive skadet af at få et slag i siden. Men hvis han blev skadet i situationen, burde han have været udskiftet.