Interessante spillere - uge 38
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Borja Mayoral – Wolfsburg, udlejet
Den af de udlejede spillere, som spås den største fremtid er Borja Mayoral. Angriberen, der sidste sæson gjorde det fremragende for Real Madrid Castilla og i 2015 blev topscorer til EM for u19-spillere, har fortsat sine første Bundesligaminutter til gode. Således er det i sæsonens indledning blot blevet til syv minutter i DFB-pokalen, mens han end ikke har været på bænken i de to seneste Bundesligakampe. Forhåbentlig vil Mayoral snart få chancer i det tyske, ellers ligner det en håbløs udlejning af angrebstalentet.
Marcos Llorente – Alaves, udlejet
Llorente har allerede etableret sig som fast mand på Alaves-holdets midtbane. Fra sin tilbagetrukne position har Marcos Llorente været med til at skabe balance i Pellegrinos noget anderledes 5-4-1 formation. Alaves er fortsat ubesejret i La Liga, hvor særligt sejren på Nou Camp, men også det uafgjorte opgør mod Atletico Madrid glimrer. Den 21-årige midtbanespiller er så sandelig et godt bud på en kommende afløser for Casemiro, hvis udviklingen fortsætter.
Diego Llorente – Malaga, udlejet
Fuld spilletid. Et mål i sin blot anden kamp og fremragende bedømmelser fra diverse sportsaviser. Diego Llorente har imponeret fra sin position i Malagas midterforsvar, hvorfra det ser ud til at den 23-årige spanier endelig er ved at få sit helt store seniorgennembrud. En spiller som det bliver spændende at følge allerede i aftenens opgør mod Eibar.
Jesus Vallejo – Frankfurt, udlejet
Den spanske forsvarskomet er i denne sæson udlejet til Eintracht Frankfurt i den tyske Bundesliga. Vallejo er kommet glimrende fra start i Tyskland og har fået spilletid i alle de første tre runder. I weekenden startede Vallejo endda inde i hjemmesejren over Bayer Leverkusen, hvor Frankfurt vandt 2-1. Vallejo spillede alle 90 minutter som venstre stopper og gjorde det fornuftigt.
Omar Mascarell – Frankfurt
Hos selvsamme Frankfurt er Omar Mascarell at finde. Den tidligere Castilla-spiller nåede blot én gang at optræde på Real Madrids førstehold, inden han i sommers blev solgt til Frankfurt. 23-årige Mascarell er startet inde i to af Frankfurts første tre kampe, dog uden at imponere.
Burgui – Sporting Gijon, udlejet
Den udlejede kantspiller, Burgui, fik en fremragende start, da han i sin debut lagde op til 1-0-målet i 2-1-sejren over Athletic Bilbao for sin nye klub Sporting Gijon. Siden har Burgui været en af Sportings 11 udvalgte, der har sikret klubben en fremragende sæsonstart med 7 points ud af 12 mulige.
Alvaro Arbeloa – West Ham
Er nærmest forsvundet fra Jordens overflade. Men som en anden Jesus, genopstår Grande helt sikkert snart fra de døde og vil igen vise, hvordan man markerer bolde udover sidelinjen og begår et professionelt frispark.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
SR4 skrev: Vil lige sige, at initiativet et fantastisk. Jeg håber det kører. Fordi kunne forestille mig, at man måske ikke følte interessen for det, da der ikke er mange der kommentere, men er sikker på der er en hel masse, der følger spændt med på sidelinjen. :)
Jeg er glad for du skriver det. Jeg kørte det for nogle sæsoner siden, da Carvajal var i det tyske. Hvor det døde ud pga. en blanding af manglende tid fra min side og manglende engagement fra brugerne(svært at finde motivationen, når folk sjældent kommenterer på det man laver).
Jeg satser stærkt på i denne omgang at køre det sæsonen ud, hvorefter det kan blive evalueret. I enkelte omgange vil der måske først blive samlet op efter 14 dage, hvis jeg er travl, men det overlever I nok.