Chendo sendt i tunnelen

7 år 6 måneder siden #1 af Daniel
Chendo sendt i tunnelen blev oprettet af Daniel

Atmosfæren var anspændt på Santiago Bernabéu i gårsdagens kamp mod Villarreal, hvor spillerne, delegerede og trænerne kunne se, des længere kampen skred frem, at den potentielle liga-rekord, med rekordmange sejrer i streg, var ved at løbe ud i sandet for Real Madrid.


Dette fik imidlertid temperamenterne på såvel banen som uden for denne til at koge over. Flere spillere ytrede stor utilfredshed med dommerens indsats under kampen, hvor man i flere tempi følte, at man blev bortdømt.

Klublegenden Chendo, der via sin rolle i klubben, er med på sidelinjen til Real Madrids kamp, var ude med så store armbevægelser på kridtstregerne, at Gonzalez Gonzalez, med hjælp fra sin fjerdedommer, følte sig nødsaget til at give Chendo marchordre med få minutter tilbage på uret.

Carvajal var heller ikke sen til at skjule sin vrede og pådrog sig et gult kort efter dommerens slutfløjt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Chendo sendt i tunnelen
Med til historien om Carvajals ostemad hører, at det første halvandet minut af tillægstiden gik med, at få Chendo forvist. Dommeren fløjtede af på slaget 93 - hvilket gjorde Dani og alle os der så på super frustreret, efter Villareals anti-fodbold fra allerede efter 60 minutter... :@

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Chendo sendt i tunnelen

Mathiaska skrev: Med til historien om Carvajals ostemad hører, at det første halvandet minut af tillægstiden gik med, at få Chendo forvist. Dommeren fløjtede af på slaget 93 - hvilket gjorde Dani og alle os der så på super frustreret, efter Villareals anti-fodbold fra allerede efter 60 minutter... :@


Hvad er anti-fodbold?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Chendo sendt i tunnelen
Der var 6 udskiftninger, det er i sig selv 3 min tillægstid.

Dommeren lagde ikke ét eneste sekund til, for tidsudtræk og hvad der ellers var. Det er katastrofalt ringe, synes jeg. Reglerne er så klare som de kan være, og dommeren ignorerede dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #5 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Chendo sendt i tunnelen
Kan vi ikke stoppe med snak om dommer og ekstra tid?. Vi sov i 45 minutter og yderligere 35 i anden halvleg. 10 minutter var vi gode men kendte ikke vores besøgstid. Vi var bare ikke gode nok og mistede to dumme point som kunne have givet os endnu mere point forskel efter barca vs at madrid kampen.

Vi sover for meget p.t
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Hvidt, Kimbo, larsvegas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #6 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Chendo sendt i tunnelen
James har også udtalt i dag, at man er klar over, at man konsekvent starter dårligt i øjeblikket.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor Zidane ikke kan sætte spillerne op. Alle i og omkring Real Madrid hungrer efter en liga-titel. Større motivation kan man vel næppe få.

Jeg håber hvert fald, at vi snart får en kamp, hvor der er intensitet i alle 90 min.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #7 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Chendo sendt i tunnelen

BBB skrev:

Mathiaska skrev: Med til historien om Carvajals ostemad hører, at det første halvandet minut af tillægstiden gik med, at få Chendo forvist. Dommeren fløjtede af på slaget 93 - hvilket gjorde Dani og alle os der så på super frustreret, efter Villareals anti-fodbold fra allerede efter 60 minutter... :@


Hvad er anti-fodbold?


Anti-fodbold er i min optik når man ikke spiller fodbold. Villarreal trak tiden konstant og hver eneste gang de fik muligheden for at trække et frispark, fik den fuld skrue.

Dertil kan man selvfølgelig også hæfte sig ved, hvor mange grotesk dumme frispark vi gav dommeren mulighed for at dømme - og hver eneste gang der var kontakt, ja så blev der dømt frispark. Det kunne de 200 indlæg ikke ændre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Chendo sendt i tunnelen

Mathiaska skrev:

BBB skrev:

Mathiaska skrev: Med til historien om Carvajals ostemad hører, at det første halvandet minut af tillægstiden gik med, at få Chendo forvist. Dommeren fløjtede af på slaget 93 - hvilket gjorde Dani og alle os der så på super frustreret, efter Villareals anti-fodbold fra allerede efter 60 minutter... :@


Hvad er anti-fodbold?


Anti-fodbold er i min optik når man ikke spiller fodbold. Villarreal trak tiden konstant og hver eneste gang de fik muligheden for at trække et frispark, fik den fuld skrue.


Der er overraskende mange hold, der spiller "anti-fodbold" så. Ca. et hold i hver kamp.

Personligt mener jeg, at sådan et begreb er fjollet og anti-debat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #9 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Chendo sendt i tunnelen

BBB skrev:

Mathiaska skrev:

BBB skrev:

Mathiaska skrev: Med til historien om Carvajals ostemad hører, at det første halvandet minut af tillægstiden gik med, at få Chendo forvist. Dommeren fløjtede af på slaget 93 - hvilket gjorde Dani og alle os der så på super frustreret, efter Villareals anti-fodbold fra allerede efter 60 minutter... :@


Hvad er anti-fodbold?


Anti-fodbold er i min optik når man ikke spiller fodbold. Villarreal trak tiden konstant og hver eneste gang de fik muligheden for at trække et frispark, fik den fuld skrue.


Der er overraskende mange hold, der spiller "anti-fodbold" så. Ca. et hold i hver kamp.

Personligt mener jeg, at sådan et begreb er fjollet og anti-debat.


Ja, i La Liga er det væmmeligt så mange hold der spiller på denne måde. Men fair nok, lad os ikke debattere det yderligere så. :-)
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Mathiaska.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce