Aubameyang: Real Madrid er min hjerteklub
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dortmund-angriberen Pierre-Emerick Aubameyang gør fortsat tilnærmelser til Real Madrid og til franske Onze fortæller han, at Real Madrid er hans hjerteklub:
- Real Madrid er min hjerteklub. Jeg lovede min bedstefar, at jeg ville spille der en dag, så det håber jeg kan ske. Det er kun et mål og jeg har fortsat tiden for mig. Jeg ar ikke gjort noget for at vække klubbens interesse eller forsøg på at hente mig. Jeg mener ikke, at jeg behøver at gøre det. Hvis de vil have mig, må de komme. Real Madrid har ikke henvendt sig, ærgerligt. Jeg ved, at der har været kontakter.
Der har også været interesse fra Manchester City og Paris SG. Om det fortæller Aubameyang:
- Jeg var tæt på at skifte til City. Der var forhandlinger. Min far snakkede med klubben, men i sidste ende kunne det ikke konkretiseres. Der var kontakt med Paris SG efter min første sæson i Dortmund. Og også den efterfølgende sommer. Det er der næsten hver sommer. Men i Paris behandlede de mig dårligt. Det er alt, hvad jeg kan sige. Jeg ville gerne sige mere, men det kan jeg ikke. Jeg har ikke nogen særlig interesse i at vende tilbage til Frankrig. Men det er klart, at Paris SG har ambitioner om at vinde CL og det har en særlig interesse for en spiller som mig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2) Køb Aubameyang.
Fondo_Sur skrev: 1) Sælg Benzema til ... en eller anden idiotklub.
2) Køb Aubameyang.
Jeg synes godt nok den heftige kritik af Benzema er uberettiget og usmagelig!
Manden havde statistisk- og spillemæssigt en fantastisk forrige sæson, hvor han blandt andet var en af de vigtigste på holdet. Han har haft en forfærdelig start på sæson, no doubt, men jeg synes det er fantastisk hvordan man kan køre så hårdt på ham, sende ham til en eller anden idiotklub, men samtidig høre man knap så meget om de to dyreste elendigheder på holdet, Ronaldo og Gareth Bale.
Når man så samtidig kan anbefale Aubameyang, som gang på gang opfører sig som en desperat prostitueret, hver gang man nævner Real Madrid foran ham, så har man godt nok ramt bunden.
(Beklager hvis det anvendte sprog lyder lidt for aggressivt eller personligt, men det er absolut ikke min hensigt med indlægget(-:)
Florentino Pérez
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
2) Køb Aubameyang.
Manden havde statistisk- og spillemæssigt en fantastisk forrige sæson, hvor han blandt andet var en af de vigtigste på holdet. Han har haft en forfærdelig start på sæson, no doubt, men jeg synes det er fantastisk hvordan man kan køre så hårdt på ham, sende ham til en eller anden idiotklub, men samtidig høre man knap så meget om de to dyreste elendigheder på holdet, Ronaldo og Gareth Bale.
Når man så samtidig kan anbefale Aubameyang, som gang på gang opfører sig som en desperat prostitueret, hver gang man nævner Real Madrid foran ham, så har man godt nok ramt bunden.
(Beklager hvis det anvendte sprog lyder lidt for aggressivt eller personligt, men det er absolut ikke min hensigt med indlægget(-:)
Tja, som Real Madrid-fan har man en fantastisk evne til altid at skulle finde en syndebuk
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Sahinovic skrev:
2) Køb Aubameyang.
Tja, som Real Madrid-fan har man en fantastisk evne til altid at skulle finde en syndebuk
Det kan du bande på, at jeg har. Benzema og hans ligegyldige attitude er symbolet på alt, hvad der er galt med holdet.
Sahinovic skrev:
2) Køb Aubameyang.
Synes nu egentlig nok man har læst et par indlæg efterhånden om netop disse to spillemæssige stopklodser.
Hvad angår Benzema, så tror jeg at mange af de mennesker som længe har set sig sur på hans ligegyldige attituder og manglende løbevillighed, for alvor har fået ammunition til deres kritik her i starten af sæsonen, og det er dem man primært hører nu.
Og jeg hverken kan eller vil forsvare Benzema. Jeg er stadig i pro-Higuaín lejren, som i min verden er den perfekte angriber. Desværre har Higuaín brændt et par chancer på kritiske tidspunkter, og derudover var han købt af Calderon.
Men ja, Benzema havde en fin sæson sidste år, men nu havde han også kun taget tilløb i 5 eller 6 år.
DC19
Ronaldo < James
Bale < Lucas
Hvis Benzema forsætter sin ugidelig attitude på grønsværen, har Real Madrid allerede en erstatning klar i kulissen. Morata stråler af Madrid-DNA. Og det er åbenbart så fandens vigtigt, hvis et hold skal have en bare nogenlunde synergi og harmoni.
Hvis Ronaldo fortsætter med sin meget lidt inspirerende attitude, har Real Madrid allerede en erstatning klar i kulissen. James er åbenlyst ikke sig selv, men han løb flere km. på en kamp, end BBC til sammen. Dovenskab vinder i hvert fald ikke fodboldkampe. Det kan man omvendt med James. Kommer han tilmed rigtig i gang, besidder han også en magisk venstreskøjte.
Hvis Bale bliver ved med at levere elendighed, har Real Madrid allerede en erstatning klar i kulissen. Lucas er mere end bare en substitut i min verden. Han er ren klasse. Smarte driblinger, stor løbevillighed, idérig, kan spille i de små rum osv. Ja, er han egentlig bedre end Bale?
Jeg siger ikke, at Zidane skal smide BBC på bænken i næste kamp.... eller gør jeg? Jeg vil bare se en anden indstilling til tingene, når man bærer Real Madrids hvide trikot. Men det kan være, at det bare er mig.
Og helt konkret til dette emne, så er Dortmunds hurtigløber ikke løsningen på noget som helst. Real Madrid har allerede spillere på toppen med fart. Nej, hvis man skal til at agere på 9'eren på transfermarkedet, så er der kun én mand, der i min verden er aktuel og det er Agüero! Men jeg kan sagtens "nøjes" med Morata og Mariano :-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Vores store Benzema problem er at nu hvor vi er kommet over Perez-problemerne med at Calderon indkøb ikke er brugbare, så har vi fået Fransker-problemet, hvor franskmænd får alt for langt stor. Morata skal være mindst dobbelt så god som Benzema før han bliver fast starter. Det kan ikke være holdbart for holdet som helhed.
-#7- skrev: Og jeg hverken kan eller vil forsvare Benzema. Jeg er stadig i pro-Higuaín lejren, som i min verden er den perfekte angriber. Desværre har Higuaín brændt et par chancer på kritiske tidspunkter, og derudover var han købt af Calderon.
Hvilke to store chancer på kritiske tidspunkter tales der om?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
-#7- skrev: Og jeg hverken kan eller vil forsvare Benzema. Jeg er stadig i pro-Higuaín lejren, som i min verden er den perfekte angriber. Desværre har Higuaín brændt et par chancer på kritiske tidspunkter, og derudover var han købt af Calderon.
Hvilke to store chancer på kritiske tidspunkter tales der om?
Sådan lige off the top of my head kan jeg huske afbrænderen på frit mål mod Lyon for nogle år tilbage og så brændte han vist også en halvstor chance i VM finalen. Derudover husker jeg svagt en chance han missede mod Barcelona, som kunne have bragt os foran efter cirka 15 sekunder. Krakileren kunne sandsynligvis finde flere :-)
Med det sagt, så vil jeg til enhver tid vælge Higuaín over Benzema. Om det så siger mere om den ene eller den anden, vil jeg lade være usagt.
DC19
Det er lidt de samme mennesker som mente Di María var ham der løb mest for holdet. Faktum var bare, at det på ingen måder var rigtigt. Desværre er de statistikker svære at få fat på, men det er nu noget jeg selv lægger meget mærke til i løbet af en kamp, når statistikkerne kommer op på skærmen.
Nå, for at være lidt on-topic, så er Aubameyang nok den sidste angriber jeg ville vælge. Han er fantastisk hurtig, brænder ligeså mange store chancer som Bale og Benzema og er dårligere end Ronaldo og Bale i det opbyggende spil. Man får et fremragende FIfa hold, hvis man er til det, men sluk nu den playstation, og spørg jer selv om det ville give mening at have et koncept om at have bolden mest, og så have Ronaldo, Bale og Aubameyang i angrebet, som ikke kan kombinere sammen.
Det er dog lige før det kun kan blive bedre end BBC konstellationen, men det bliver et kæmpe nej tak herfra :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ronaldo har jeg ikke set skabe så lidt over en lignende periode i hans tid i klubben som nu, så af hensyn til en sandsynlig formopgang skal han selvsagt have en længere snor. Bale er for skadespræget og for svingende, men kan som i foråret være en af verdens bedste winger (Ronaldo og Bale syntes jeg man så antydningen af formopgang hos i første halvleg mod Eibar), men Benzemas problem er, at hans topniveau er for kort, hans bundniveau for lavt.
Det er ikke muligt at skifte hele holdet ud, da det jo ikke er et spil Football Manager eller FIFA, så selvom vi godt kan se os sure på hele truppens sammensætning, så tror jeg stadig godt, at man med mindre radikale ændringer kunne skabe et godt sammenspillet hold. Det har vi jo set før i løbet af de seneste år. Meget kunne reddes ved to ting - Morata med kontinuerlig spilletid som 9'er, og en back-up til enten Modric eller Case.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu