Aubameyang: Real Madrid er min hjerteklub

9 år 9 måneder siden #13 af Kassow-Rossing

-#7- skrev: Sådan lige off the top of my head kan jeg huske afbrænderen på frit mål mod Lyon for nogle år tilbage og så brændte han vist også en halvstor chance i VM finalen. Derudover husker jeg svagt en chance han missede mod Barcelona, som kunne have bragt os foran efter cirka 15 sekunder. Krakileren kunne sandsynligvis finde flere :-).

Tænkte nok der ville komme noget op fra perioden efter han blev solgt :) Han var nemlig kendt for at være uhyre skarp men ikke deltage nok i spillet. Dette var hvad Benzema havde kørende for sig engang.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #14 af Fondo_Sur

Dios skrev: Jeg ville også smide Benzema af holdet som det ser ud nu, men hvorfor er Benzema egentlig altid den der bliver slagtet for at løbe mindst? Han løber gennemsnitligt mere end Ronaldo og Bale, og jeg har endda ofte set ham løbe næsten det dobbelt af Ronaldo når de 70 min. er rundet.

Det er lidt de samme mennesker som mente Di María var ham der løb mest for holdet. Faktum var bare, at det på ingen måder var rigtigt. Desværre er de statistikker svære at få fat på, men det er nu noget jeg selv lægger meget mærke til i løbet af en kamp, når statistikkerne kommer op på skærmen.

Nå, for at være lidt on-topic, så er Aubameyang nok den sidste angriber jeg ville vælge. Han er fantastisk hurtig, brænder ligeså mange store chancer som Bale og Benzema og er dårligere end Ronaldo og Bale i det opbyggende spil. Man får et fremragende FIfa hold, hvis man er til det, men sluk nu den playstation, og spørg jer selv om det ville give mening at have et koncept om at have bolden mest, og så have Ronaldo, Bale og Aubameyang i angrebet, som ikke kan kombinere sammen.

Det er dog lige før det kun kan blive bedre end BBC konstellationen, men det bliver et kæmpe nej tak herfra :)

Hvis Benzema løber mange kilometer er det fordi han lunter meget. Han orker ikke at lave aktioner, der gør ondt.

9 år 9 måneder siden #15 af Dios

Fondo_Sur skrev:

Dios skrev: Jeg ville også smide Benzema af holdet som det ser ud nu, men hvorfor er Benzema egentlig altid den der bliver slagtet for at løbe mindst? Han løber gennemsnitligt mere end Ronaldo og Bale, og jeg har endda ofte set ham løbe næsten det dobbelt af Ronaldo når de 70 min. er rundet.

Det er lidt de samme mennesker som mente Di María var ham der løb mest for holdet. Faktum var bare, at det på ingen måder var rigtigt. Desværre er de statistikker svære at få fat på, men det er nu noget jeg selv lægger meget mærke til i løbet af en kamp, når statistikkerne kommer op på skærmen.

Nå, for at være lidt on-topic, så er Aubameyang nok den sidste angriber jeg ville vælge. Han er fantastisk hurtig, brænder ligeså mange store chancer som Bale og Benzema og er dårligere end Ronaldo og Bale i det opbyggende spil. Man får et fremragende FIfa hold, hvis man er til det, men sluk nu den playstation, og spørg jer selv om det ville give mening at have et koncept om at have bolden mest, og så have Ronaldo, Bale og Aubameyang i angrebet, som ikke kan kombinere sammen.

Det er dog lige før det kun kan blive bedre end BBC konstellationen, men det bliver et kæmpe nej tak herfra :)

Hvis Benzema løber mange kilometer er det fordi han lunter meget. Han orker ikke at lave aktioner, der gør ondt.

Så er han den som lunter mest, men det får jo kun de andre spillere til at se værre ud.

Jeg tror nu mere, at det er Zidane som ikke tør at sige de skal løbe mere, for kamp efter kamp, så ser BBC sløvere og sløvere ud, selvom Zidane er så fantastisk god til at tale pressen efter munden, så sker der absolut ingen forbedringer.

EDIT: Under Ancelotti var Benzema også heftigt kritiseret for ikke at løbe nok, hvor han kom med data på at han løber over 10 km pr. kamp. Det må siges at være rimelig godkendt, når man tænker på, at der siges en fodboldspiller løber meget når han løber 11,5 km. I Real Madrid truppen er det kun Kroos og Casemiro som kommer op over de 11 i snit. James og Isco var begge under Ancelotti målt til 12-13 km i nogle kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Dios.

9 år 9 måneder siden #16 af Pelle

Dios skrev:

Fondo_Sur skrev:

Så er han den som lunter mest, men det får jo kun de andre spillere til at se værre ud.

Jeg tror nu mere, at det er Zidane som ikke tør at sige de skal løbe mere, for kamp efter kamp, så ser BBC sløvere og sløvere ud, selvom Zidane er så fantastisk god til at tale pressen efter munden, så sker der absolut ingen forbedringer.

EDIT: Under Ancelotti var Benzema også heftigt kritiseret for ikke at løbe nok, hvor han kom med data på at han løber over 10 km pr. kamp. Det må siges at være rimelig godkendt, når man tænker på, at der siges en fodboldspiller løber meget når han løber 11,5 km. I Real Madrid truppen er det kun Kroos og Casemiro som kommer op over de 11 i snit. James og Isco var begge under Ancelotti målt til 12-13 km i nogle kampe.

Jeg vil meget gerne se den statistik på Benzema, kan du finde den?

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 9 måneder siden #17 af Dios
Pelle skrev:

Jeg vil meget gerne se den statistik på Benzema, kan du finde den?

Det er stort set umuligt, men en hurtig søgning på google, så fandt jeg denne artikkel "There was an article recently that showed I run 10 kilometers per game. You can't say that I don't run," Benzema said at France's training camp. "

Statistikken han hentydede til tror jeg ikke der er nogen som finder, men der er rigtig mange artikler om det. Jeg kan huske det, fordi jeg netop henviste til den statistik dengang.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 9 måneder siden #18 af Kassow-Rossing
Min hukommelse kan godt stå inde for den statistik om Benzema som Dios taler om.

Jeg tænker stadig over hvordan i alverden det kan hænge sammen at den dovne franskmand løber 10 km engang imellem, når han stort set aldrig bliver filmet løbe.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 9 måneder siden #19 af Kimbo

Kassow-Rossing skrev: Min hukommelse kan godt stå inde for den statistik om Benzema som Dios taler om.

Jeg tænker stadig over hvordan i alverden det kan hænge sammen at den dovne franskmand løber 10 km engang imellem, når han stort set aldrig bliver filmet løbe.

Well, for et par år siden da 3+ startede med at måle spillernes tophastigheder, havde de et par gange Makienok som hurtigste spiller på banen, med 36 km/t....
Du kan nok godt se hvor jeg vil hen med det, statistikker stoler jeg ikke altid på.
Kan heller ikke se for mig at Benzema nogensinde har løbet 10 km i en kamp, hvilket jeg heller ikke forventer af ham.

9 år 9 måneder siden #20 af Daniel

Kimbo skrev:

Kassow-Rossing skrev: Min hukommelse kan godt stå inde for den statistik om Benzema som Dios taler om.

Well, for et par år siden da 3+ startede med at måle spillernes tophastigheder, havde de et par gange Makienok som hurtigste spiller på banen, med 36 km/t....
Du kan nok godt se hvor jeg vil hen med det, statistikker stoler jeg ikke altid på.
Kan heller ikke se for mig at Benzema nogensinde har løbet 10 km i en kamp, hvilket jeg heller ikke forventer af ham.

Hvorfor?

I skrivende stund er BBC Real Madrids akilleshæl. De bidrager hver og en ikke nok til defensiven, hvilket skaber en enorm ubalance på banen, når eksempelvis Kroos, Modric eller sågar Casemiro/James/Isco/Kovacic skal lægge det første pres på modstanderens opbyggende spil. Det er ganske frygteligt at være vidende til.

Zidanes allerstørste opgave er at få BBC til at yde mere. Overvejende defensivt. Jeg mener nødvendigvis ikke, at BBC skal piske frem og tilbage, men jeg mener, det er at forlange, at alle tre deltager langt mere aktivt i Real Madrids presspil. Og det kræver også, at de hver og en løber klart mere end tilfældet er i dag. Om det hedder sig 8, 10 eller 12 km. er selvfølgelig ligegyldigt, men summa summarum er, at man som holdkammerat, træner og fan SKAL forvente, at BBC løber flere kilometer i holdets interesse. Bale og Ronaldo fysiske pragteksemplarer, hvorfor det egentlig undrer mig, at de ikke kan/vil/skal bidrage mere....

Men det kan også være, at det bare er mig ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Kimbo

9 år 9 måneder siden #21 af Kimbo
Jeg er komplet enig i alt hvad du skriver :)
Mente bestemt ikke at Benz skal have fripas og bare stå og fede den over midten, men han skal selvfølgelig heller ikke brøle rundt og smide al energi og kræfter de første 45 min.
Det er lidt vildt at se forskellen fra Benz til en spiller som Suarez, det er også tit hans spil ikke helt kører for ham, men så rykker hans altså et arbejdsraseri af i stedet som jeg ikke mindes have set fra andre på hans position. Det er i mine øjne prisværdigt, uanset hvad man ellers måtte mene om manden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, BBB

9 år 9 måneder siden #22 af mohbar
Aguero er en absolut topangriber. Kunne være en drøm at få til Real…men desværre alt for risikabelt pga. hans høje skadeshistorik. Selvom det er mellem-kortvarige skadesforløb han plejer at få, så er han desværre værk i 2-3 kampe ad gangen og flere af dem mod vigtige modstandere.

Så enten skal han skrive under på at han ikke er skadet i mere end 5 kampe pr. sæson, eller så vil han være et fint match og tilføjelse til vores bugnende bunke af spillere der er lavet af skrøbeligt glas.

Aubameyang kunne være en fin tilføjelse – et godt stykke efter førsteprioriteterne Lewandowski og Dybala! Synes han ligner Ronaldo og Bale for meget.

Leveret af Kunena Forum