Zidane vil beskytte Kroos
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Toni Kroos er en nøglespiller i Real Madrid og Zinedine Zidane ønsker derfor at passe ekstra godt på ham i den kommende periode, hvor Real Madrid må se bort fra Casemiro og Luka Modric.
Det er dog ikke kun Zinedine Zidane, som værdsætter den tyske midtbane-strateg.
Også Real Madrids sportslige ledelse er ovenud tilfredse med Kroos og derfor arbejder man i øjeblikket på at forlænge kontrakten med den 26-årige tysker, som vil gøre ham til en af de bedst betalte spillere i truppen.
Real Madrid afviste i løbet af sommeren flere store tilbud på Toni Kroos, heriblandt Manchester City.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Er der andre, som burde hente en større pose penge hver uge end de gør i forvejen?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Hvis I spørger mig er Kroos om nogen manden, der har fortjent en lønforhøjelse og kontraktforlængelse. Det samme gælder i øvrigt Modric.
Er der andre, som burde hente en større pose penge hver uge end de gør i forvejen?
Lucas Vasques. Madridista helt ind i sjælen, og leverer stort set hver gang, han får chancen.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Kassow-Rossing skrev: Hvis I spørger mig er Kroos om nogen manden, der har fortjent en lønforhøjelse og kontraktforlængelse. Det samme gælder i øvrigt Modric.
Lucas Vasques. Madridista helt ind i sjælen, og leverer stort set hver gang, han får chancen.
Meget enig. Kunne godt tænke mig han fik chancen fast fra start i nogle kampe på højre kant så man flyttede Bale på venstre og Ronaldo på top eventuelt.
Synes Lucas er en de klart bedste mand mod mand også har han noget jeg synes mange mangler i dag i fodbold nemlig præcise indlæg. Imponerende hvor ofte de ligger perfekt.
Kroos må vi gerne skrive en god lang kontrakt med. I værste fald kan han sælges dyrere end han blev købt.