Officielt: Ny kontrakt til Kroos
Top-5 i verden på sin position, hvis ikke top-3. Han er exceptionel dygtig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Ærgerligt at vi ikke fik Pogba i stedet for Kroos!
Hihi :-D
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Har vi også forlænget med Modric?Steen skrev: Vigtigt at vi har forlænget med verdens bedste midtbanespiller!
AmorMadrid skrev:
Har vi også forlænget med Modric?Steen skrev: Vigtigt at vi har forlænget med verdens bedste midtbanespiller!
Modric er ikke i nærheden af Kroos' niveau. Ville faktisk foretrække hvis vi havde solgt Modric og hentet Pogba, hvis jeg skal være ærlig. Luka er en af de spillere, der i de sidste to sæsoner har spillet aller ringest i de store kampe. Han falder helt igennem.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
AmorMadrid skrev:
Modric er ikke i nærheden af Kroos' niveau. Ville faktisk foretrække hvis vi havde solgt Modric og hentet Pogba, hvis jeg skal være ærlig. Luka er en af de spillere, der i de sidste to sæsoner har spillet aller ringest i de store kampe. Han falder helt igennem.
Det er svært nogengange at opfange ironi over tekst på nettet... Jeg faktisk i tvivl om dit indlæg...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Ej, det mener du ikkeSteen skrev:
AmorMadrid skrev:
Ved godt der hersker en eller anden form for korttidshukommelse inde på det her forum. Men i store dele af sidste sæson blev Kroos set som overflødig, og spillede på præcis den måde, som var et kæmpe problem for os. Når vi havde brug for nogen som kunne bryde igennem forsvaret og skabe chancer, havde vi dem ikke, og det var netop fordi at vi blev ved med at holde bolden, og spille den rundt ude foran boksen, og det var Kroos mester i på det tidspunkt.
Så begyndte han at spille godt hen mod slutningen af sæsonen, og havde et rigtig godt EM, og nu bliver han set som verdens bedste midtbanespiller? Bedre end Modric?
Skal lige siges, at da han begyndte at ramme sin topform der ved slutningen af sæsonen blev jeg også rigtig glad for ham, og synes også han stadig spiller godt i den her sæson. Synes bare på ingen måde at man kan sige at Modric ikke er i nærheden af Kroos' niveau.
Hvordan kan du sige at du gerne ville have erstattet Modric med Pogba? Han er så langt fra Modric's niveau. Han har været vores bedste spiller i så lang tid, og den klart vigtigste (sammen med Casemiro i 2016). Ved godt det her argument er blevet brugt mange gange, men der er altså en grund til at når han bliver skadet så mister holdet al kreativitet, og kan næsten ikke skabe nogle ordentlige chancer. Holdet går totalt ned uden Modric.
Og hvad er det for nogen kampe du mener Modric falder igennem i?
Til sidst, var faktisk lidt i tvivl om du mente det eller om det var for sjov, fordi kan virkelig ikke se hvordan man kan mene det der. Og det er ikke for at være flabet eller noget, men jeg var faktisk i tvivl. :)
Kroos skal ikke have skyld for sit dalende niveau i sin anden sæson i klubben. Det skal Benitez derimod. Han spillede Kroos ude af position på 6'eren, hvorfor Kroos gang på gang fremstod ganske ordinær. Lidt ligesom man ser med Isco, James og Bale, der alle bliver spillet ude af position og dermed sjældent leverer den glimrende indsats. Zidane smed Casemiro ind på 6'eren og rykkede Kroos frem på linje med Modric, hvilket - stille og roligt - resulterede i enorm fremgang i tyskerens spil. Med til denne historie hører jo også, at Kroos var glimrende for Tyskland, hvor han jo ikke blev spillet ude af position.
Og nu er han på ny fremragnede. Jeg vil ikke ind i en diskussion om, hvorvidt han er bedre end Modric eller ej, men jeg synes, at de komplimenterer hinanden vanvittigt godt. Real Madrid spiller da også klart bedst, når de begge er at finde side om side i startopstillingen. Real Madrid har verdens absolut bedste midtbaneduo. Ja, faktisk med afstand til nummer to på denne liste.
Pogba skal forresten holde sig langt væk fra Real Madrid. Hold nu kæft han virker vag!
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Jeg er meget enig, har bare meget svært ved at se, hvad det er der skulle gøre Kroos bedre end Modric. Og jeg har især svært ved at se, hvordan Pogba skulle være en forbedring i forhold til Modric.Daniel skrev: Kroos spillede en enestående første sæson i Real Madrid. Måske den bedste debutsæson jeg har set en Real Madrid-spiller levere i den tid, jeg har fulgt Kongeklubben. Det var som om, at Kroos var skabt til at styre Real Madrids midtbane.
Kroos skal ikke have skyld for sit dalende niveau i sin anden sæson i klubben. Det skal Benitez derimod. Han spillede Kroos ude af position på 6'eren, hvorfor Kroos gang på gang fremstod ganske ordinær. Lidt ligesom man ser med Isco, James og Bale, der alle bliver spillet ude af position og dermed sjældent leverer den glimrende indsats. Zidane smed Casemiro ind på 6'eren og rykkede Kroos frem på linje med Modric, hvilket - stille og roligt - resulterede i enorm fremgang i tyskerens spil. Med til denne historie hører jo også, at Kroos var glimrende for Tyskland, hvor han jo ikke blev spillet ude af position.
Og nu er han på ny fremragnede. Jeg vil ikke ind i en diskussion om, hvorvidt han er bedre end Modric eller ej, men jeg synes, at de komplimenterer hinanden vanvittigt godt. Real Madrid spiller da også klart bedst, når de begge er at finde side om side i startopstillingen. Real Madrid har verdens absolut bedste midtbaneduo. Ja, faktisk med afstand til nummer to på denne liste.
Pogba skal forresten holde sig langt væk fra Real Madrid. Hold nu kæft han virker vag!
Det er selvfølgelig rigtigt at Kroos' niveau faldt, fordi han blev brugt forkert på 6'eren i stedet for som 8'er ved siden af Modric. Men alene det at han spiller godt hen mod slutningen af sæsonen, og for landsholdet synes jeg ikke lige pludselig gør ham bedre, og i hvert fald ikke vigtigere end Modric. Han har jo også spillet godt ved EM og for landsholdet generelt. Og så var han i mine øjne vores bedste spiller i sidste sæson.
Men det betyder heller ikke så meget for vi har dem begge to :)
Og sammen med Casemiro skaber de jo den bedste midtbane trio i verden
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos