Officielt: Ny kontrakt til Kroos

9 år 9 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Officielt: Ny kontrakt til Kroos
Uden at have undersøgt det nærmere, så tror jeg, at Kroos bliver bedre, hvis vi spiller med en 10'er. Det skal være en spiller, der er god til at finde rummene mellem forsvaret og midtbanen.

Kroos var trods alt den person, der satte flest personer under EM. Det foregik ved afleveringer forbi kæderne. Til EM var boldmodtageren oftest Özil, så hvis James/Isco kan påtage sig den rolle, vil Kroos muligvis blive endnu bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #14 af Steen
Intet ironi, Kroos er, i mine øjne, langt bedre end nogen anden midtbanespiller. Hans spilforståelse og afleveringer er unikke, simpelthen. Hvis han skal blomstre endnu mere op, kræver at han har en fri rolle på midtbanen. Han skal have en defensiv sidemakker og en bevægelig 10'er ved siden af sig, som BBB også skrev. Derudover skal der være en balance mellem korte afleveringer og lange afleveringer. De øvrige midtbane spillere og kanter skal nærme sig boldholderen, hvorefter backerne skal stå for bredden og dybdeløbene. Akkurat som vi ser det på det tyske landshold.

9 år 9 måneder siden #15 af Dios
Besvaret af Dios på emne Officielt: Ny kontrakt til Kroos
Daniel skrev:

Kroos skal ikke have skyld for sit dalende niveau i sin anden sæson i klubben. Det skal Benitez derimod. Han spillede Kroos ude af position på 6'eren, hvorfor Kroos gang på gang fremstod ganske ordinær.

Nu har jeg læst det et par gange, men det er jo faktuel forkert. Benitez ændrede system fra udekampen imod Atletí, hvor han startede med Casemiro som den bagerste og Kroos og Modric lige foran ham. Præcis som vi ser det idag. Det varede lige indtil den famøse Barca kamp, hvor vi blev pillet fra hinanden, da pressen og fansene verden over var rasende på den fede tjener, fordi han brugte Casemiro, og han derfor ville statuere et eksempel på hvor slemt det ville gå uden Casemiro.

Var det ikke dig der skrev et langt flot indlæg om den meget dobbeltmoralske og brækfornemmende presse? For Zidane opfandt jo ikke den dybe tallerken ved at bruge Casemiro. Det gjorde Benitez rent faktisk. Forskellen er bare, at alle sætter Zidane op hvor han ikke kan røres ved at bruge Casemiro, samtidig med de bruger den anden tunge til at svine Benitez til med at bruge ham.

Casemiro var fast mand under Benitez, men var tvunget af pressen og fansene til at spille uden ham. Det er jo kvalmende. Faktisk så kvalmende jeg kan smage koldskålen fra i sommers af!

Mit indlæg er mere generelt, og er til alle som mener Benitez spillede Kroos forkert :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

9 år 9 måneder siden #16 af Lars1991
Problemet var aldrig Benitez. Måske ville det være blevet det, men det ved vi ikke pga spillere der ikke kunne lide at blive fortalt hvad de skulle gøre. Vi har en gruppe spillere med enorme egoer desværre. Derfor jeg heller ikke tror Klopp ville lykkedes i Real Madrid, som nogen ellers har sagt. Spillerne gider ikke løbe tilbage og så er den ikke så meget længere.

9 år 9 måneder siden #17 af ChrillRM14

Steen skrev: Intet ironi, Kroos er, i mine øjne, langt bedre end nogen anden midtbanespiller. Hans spilforståelse og afleveringer er unikke, simpelthen. Hvis han skal blomstre endnu mere op, kræver at han har en fri rolle på midtbanen. Han skal have en defensiv sidemakker og en bevægelig 10'er ved siden af sig, som BBB også skrev. Derudover skal der være en balance mellem korte afleveringer og lange afleveringer. De øvrige midtbane spillere og kanter skal nærme sig boldholderen, hvorefter backerne skal stå for bredden og dybdeløbene. Akkurat som vi ser det på det tyske landshold.

Det er to forskellige spillere, der skal noget forskelligt - Kroos er en af verdens allerbedste pasningsspillere (hvis ikke nummer 1), mens Modric er verdens bedste til at drive bolden frem og være den kreative spilfordeler. Sammen er de muligvis den bedste duo, der findes i europæisk fodbold på midtbanen, men at sige, at Kroos er LANGT BEDRE end Modric er jo blasfemi...

Nå, det skal de ikke koncentrere sig om - nu skal de kampe for pokker da bare vindes

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

9 år 9 måneder siden #18 af Zyconith

Dios skrev: Daniel skrev:

Kroos skal ikke have skyld for sit dalende niveau i sin anden sæson i klubben. Det skal Benitez derimod. Han spillede Kroos ude af position på 6'eren, hvorfor Kroos gang på gang fremstod ganske ordinær.

Nu har jeg læst det et par gange, men det er jo faktuel forkert. Benitez ændrede system fra udekampen imod Atletí, hvor han startede med Casemiro som den bagerste og Kroos og Modric lige foran ham. Præcis som vi ser det idag. Det varede lige indtil den famøse Barca kamp, hvor vi blev pillet fra hinanden, da pressen og fansene verden over var rasende på den fede tjener, fordi han brugte Casemiro, og han derfor ville statuere et eksempel på hvor slemt det ville gå uden Casemiro.

Var det ikke dig der skrev et langt flot indlæg om den meget dobbeltmoralske og brækfornemmende presse? For Zidane opfandt jo ikke den dybe tallerken ved at bruge Casemiro. Det gjorde Benitez rent faktisk. Forskellen er bare, at alle sætter Zidane op hvor han ikke kan røres ved at bruge Casemiro, samtidig med de bruger den anden tunge til at svine Benitez til med at bruge ham.

Casemiro var fast mand under Benitez, men var tvunget af pressen og fansene til at spille uden ham. Det er jo kvalmende. Faktisk så kvalmende jeg kan smage koldskålen fra i sommers af!

Mit indlæg er mere generelt, og er til alle som mener Benitez spillede Kroos forkert :)

Lad os bare sige at Benitez var forud for sin tid.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 9 måneder siden #19 af Chamartin
Så har Modric også fået forlænget - frem til sommeren 2020. Der er han næsten fyldt 35 år, så dette må være hans sidste kontrakt med Madrid - i hvert fald som aktiv spiller ;)

9 år 9 måneder siden #20 af Roesen7

Chamartin skrev: Så har Modric også fået forlænget - frem til sommeren 2020. Der er han næsten fyldt 35 år, så dette må være hans sidste kontrakt med Madrid - i hvert fald som aktiv spiller ;)

Han har frisuren og klassen til at blive Pirlo og i så fald kan han nok godt lige snige 1-2 års forlængelse ind ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

Leveret af Kunena Forum