Daily Star: Chelsea vil gå efter Ramos til sommer

9 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge engelske Daily Star står Sergio Ramos øverst på Chelseas indkøbs-liste til den kommende sæson.

Således skal Antonio Conte have overbevist Roman Abramovich om at sætte fulde sejl til for at sikre Real Madrid-anføreren, fordi man betragter ham som verdens stærkeste forsvarsspiller.

Chelsea kan dog forvente konkurrence fra klubber som Manchester United og Manchester City, hvis Real Madrid indvilger i et salg af Ramos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2 af Il Duce
Først skal det siges, at jeg er kæmpe Ramos fan, og jeg elsker hans andalusiske temperament.
..Meeen måske er det tid til at kigge på fremtiden. Jeg mener, Ramos er en fantastisk leder, forsvarsspiller og madridista, men han har vist, at han har nogle koncentrationsfejl, hvor han tager dårlige beslutninger, som allerede i denne sæson har vist sig kostbare for Madrid. Han har det med at satse -oversatse i visse situationer, og det koster, især når Real Madrid spiller med en høj bagkæde og meget mandsorienteret . Det er aldrig nemt at lave et generationsskift med store profiler, men måske er det på tide. Måske er det nu, man skal slå til. Jeg frygter, at RM kommer til at stå i samme situation som CFC.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Il Duce.

9 år 9 måneder siden #3 af Zyconith

Il Duce skrev: Først skal det siges, at jeg er kæmpe Ramos fan, og jeg elsker hans andalusiske temperament.
..Meeen måske er det tid til at kigge på fremtiden. Jeg mener, Ramos er en fantastisk leder, forsvarsspiller og madridista, men han har vist, at han har nogle koncentrationsfejl, hvor han tager dårlige beslutninger, som allerede i denne sæson har vist sig kostbare for Madrid. Han har det med at satse -oversatse i visse situationer, og det koster, især når Real Madrid spiller med en høj bagkæde og meget mandsorienteret . Det er aldrig nemt at lave et generationsskift med store profiler, men måske er det på tide. Måske er det nu, man skal slå til. Jeg frygter, at RM kommer til at stå i samme situation som CFC.

For 4-5 år siden (i og for sig også nu) stod de ubegavede i kø for at bære brænde til bålet hvorpå vores elskede Pepe, verden bedste forsvarsspiller, var dømt til at skulle ende sine fodbolddage...

Jeg spår vi ser samme udvikling hos Ramos som vi har set hos Pepe.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Zyconith.

9 år 9 måneder siden #4 af asp3200
Sælg kun hvis prisen er høj. Der er andre som er mindst lige så gode og uden alle de tåbelige udfald og kort!!

9 år 9 måneder siden #5 af Dios
Selvfølgelig skal Ramos ikke sælges! Hold nu op altså. Han får utrolig mange kort, og han begår utrolig mange fejl, og selvom Pepé på mystisk vis bliver gjort til den bedste forsvarspiller i verdenshistorien, så begår han også utrolig mange fejl som oftest koster mål. Ham og Barcelona klinger ihvertfald ikke godt sammen.

Jeg kan bare ikke se hvem der skulle erstatte ham? Vi kan ikke købe nogen til sommer, så hvis den ikke allerede var død, så er den det nu. Jeg kan ikke komme på én bedre forsvarspiller på nuværende tidspunkt som ville kunne gøre det bedre.

Ramos, Varane og Pepé er IMO den bedste trio vi kan få de næste par sæsoner. Når vi kan handle igen, så er Pepé på vej på pension, og Ramos ligeså. Varane er forhåbentlig tilbage på sit daværende niveau, eller noget der minder. Først her skal der hentes en erstatning for nogle af de 3, hvis ikke alle 3 eller bare 2 af dem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Chamartin

9 år 9 måneder siden #6 af Dios

Zyconith skrev:

Il Duce skrev: Først skal det siges, at jeg er kæmpe Ramos fan, og jeg elsker hans andalusiske temperament.

For 4-5 år siden (i og for sig også nu) stod de ubegavede i kø for at bære brænde til bålet hvorpå vores elskede Pepe, verden bedste forsvarsspiller, var dømt til at skulle ende sine fodbolddage...

Jeg spår vi ser samme udvikling hos Ramos som vi har set hos Pepe.

Nu er man jo ikke ubegavede fordi ens moral og etik i den grad blev overtrådt (ironisk nok :D) af Pepé.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 9 måneder siden #7 af BBB
Udover Pepe er der ikke mange andre, der har samme niveau defensivt. Hvad han ellers betyder for klubben og holdet er så vigtigt, at han er uerstattelig på det nuværende marked. Det er uden at måle på det personlige, hvor han i øvrigt også er en gevinst.

Han er hurtig, aggressiv, boldsikker, stærk på dødbolde, stærk mand-mand. Hvis vi skal finde noget der bare ligner ham lidt, så skal vi hente Boateng eller Pique. Varane har stort set alle forudsætninger for at overtage for Ramos på et tidspunkt, men med Pepe's alder skal vi pludselig til at kigge på to CB's, hvis Ramos sælges. Varane har i øvrigt fået markant flere hug end Ramos i løbet af det sidste år.

Pique og Ramos er de to suverænt bedste spanske CB's, og der er et pænt stykke ned til nummer tre. Pique er udelukket af åbenlyse årsager. Så har vi reelt Boateng tilbage som en mulighed, men hvorfor skal vi vælge en tysker, der også har vist svingende form, fremfor en spiller, der har været i Madrid i et årti, og i øvrigt er blandt verdens fem bedste CB's. Hvis han da ikke er blandt de tre bedste, hvor vi i forvejen også har Pepe i top 3. Vores muligvis ærkerival har den sidste top 3 spiller.

Det er ikke et spørgsmål om, at vi gerne vil have Ramos til at begå færre fejl, det er et spørgsmål om der i det hele taget findes bedre spillere på markedet. Vallejo eller Nacho er i hvert fald ikke svaret endnu.

Edit:
Som jeg husker Daily Star, så har de i øvrigt procentvis flere missere end et horoskop fra Billed-Bladet.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum