Il Fenomeno: Jeg ville byde Coutinho velkommen
Real Madrids forhenværende brasilianske angrebsfænomen ser gerne sin landsmand i Kongeklubben
Real Madrid har siden sidste sæson haft følerne ude efter Liverpools kreative offensive midtbanespiller, Philippe Coutinho. Liverpools 10'er har været en uundværlig brik i Klopps nye Liverpool, der med direkte spil, højt pres og kreativ frihed er ved at genopfriske forhåbningerne om et potentielt mesterskab. Dette har også medvirket til, at Coutinho efterhånden er blevet en fast bestanddel af den brasilianske landsholdstrup, hvorfor Ronaldo heller ikke var sen til at give sin mening til kende om et potentielt skifte til den spanske hovedstad:
- Jeg vil elske at se Coutinho i Real Madrid, siger Ronaldo, ifølge Onda Cero.
Om Coutinho en dag er at finde i Real Madrid, er selv sagt svært at spå om, men brasilianeren har uden tvivl nogle spændende kompetencer, der passer ind i den måde Real Madrid ynder at praktisere fodbold på. Derfor er det da heller ikke utænkeligt, at et kommende samarbejde kan blive aktuelt for parterne.
Det brasilianske fænomen gav endvidere sit besyv med til debatten om, hvem der skal vinde den eftertragtede Ballon d'Or. Og her pegede den tidligere angriber ikke overraskende på Real Madrids portugisiske verdensstjerne med begrundelsen "... han spiller for Real Madrid".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Sælger vi Isco/James og køber Coutinho tror jeg dog ikke vi bliver synderligt meget bedre end vi er nu. For at blive det, kræver det imo en omlægning af spillestil og ændringer i truppen. Men det er en snak til en anden dag ;-)
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)