Truppen mod Athletic Bilbao

9 år 9 måneder siden #1 af Daniel

Zidane har i dag udtaget truppen, der i morgen aften skal hente tre point hjemme mod Bilbao.

Real Madrids franske træner, Zidane, har i dag udtaget de 19 spillere, som skal bide skeer med Bilbaos baskiske vildskab på Santiago Bernabéu i morgen aften. Der er blevet genvalg til alle spillere fra midtugens nedsabling af polske Legia.

Dermed er Coentrão  ikke at finde i truppen, selvom portugiseren ellers har deltaget i flere træninger denne uge med sine holdkammerater. Envidere er Modric, Ramos og Casemiro stadig ukampdytige. Der er på ny lagt op til en mere offensiv opstilling fra Zidanes side.

Truppen mod Athletic Bilbao:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.
Forsvar: Carvajal, Pepe, Varane, Nacho, Marcelo, Danilo.
Midtbane: Kroos, James, Kovacic, Asensio, Isco.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas Vázquez, Morata.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Athletic Bilbao
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve denne her opstilling

Jeg ved godt Bale ikke bliver sat på bænken, men det er jo helt vildt, at han har spillet 7? kampe i streg uden at blive skadet, så derfor må der vel snart komme en pause til ham. Morata fortjener en chance, men de 2 seneste kampe synes jeg Benzema har gjort det helt fantastisk. Og i og med jeg altid synes vi mangler spillere centralt, så kunne det være spændende og se Benzema på 10'er positionen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Dios.

9 år 9 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen mod Athletic Bilbao

Dios skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve denne her opstilling

Jeg ved godt Bale ikke bliver sat på bænken, men det er jo helt vildt, at han har spillet 7? kampe i streg uden at blive skadet, så derfor må der vel snart komme en pause til ham. Morata fortjener en chance, men de 2 seneste kampe synes jeg Benzema har gjort det helt fantastisk. Og i og med jeg altid synes vi mangler spillere centralt, så kunne det være spændende og se Benzema på 10'er positionen.

Hvis vi alligevel spiller med en 10'er så lad da en af vores normale 10'ere tage den.

Enig i at Morata fortjener en starter, men Zidane holder fast i Benzema uanset hvor ringe han spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 9 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Athletic Bilbao

BBB skrev:

Dios skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve denne her opstilling

Hvis vi alligevel spiller med en 10'er så lad da en af vores normale 10'ere tage den.

Enig i at Morata fortjener en starter, men Zidane holder fast i Benzema uanset hvor ringe han spiller.

Har vi nogle normale 10'ere? James er immervæk elendig centralt hvis du spørger mig. Han har aldrig været en 10'er i mine øjne. Var det egentlig ikke også os 2 som debatterede det for et godt stykke tid siden?
Isco ville jeg foretrække på pladsen, men hverken James eller Asensio fylder nok til at ligge ved siden af Kroos. Generelt har jeg bare svært ved og lure Asensio, som jeg ikke synes er så fantastisk som han bliver gjort til herinde.

Jeg ville ihvertfald starte med at bænke Ronaldo og Bale, hvis vi taler om form!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum