Bedømmelse af truppen mod Athletic
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (38 brugere)
Hele holdet 2.8
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: Morata ligner den ægte vare. Han er spansk. Han er Canterano og han leverer varen hver gang. Hvad mere vil Zidane have?
Hvis han også lige kunne være fransk eller hedde Ronaldo, så ville det måske være tilstrækkeligt.
Ronaldo er en færdig mand. Det var en fornøjelse, mens det stod på. Tak for alt. Og lad os så få Morata fra start i næste kamp, tak!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
For fremtiden skal den hedde Bale - Morata og en anden.
Pelle skrev: Jeg kalder den med det samme. Det bliver heller ikke i år, vi får ligaen. Det her forsvar bliver krøllet sammen af Atletico. Pepe og Varane sejler rundt.
Ronaldo er en færdig mand. Det var en fornøjelse, mens det stod på. Tak for alt. Og lad os så få Morata fra start i næste kamp, tak!
Præcis. Kæft jeg kan ikke klare Ronaldo, se dog ud over dine egne mål for helvede!!. Magen til klovn.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev:
Pelle skrev: Jeg kalder den med det samme. Det bliver heller ikke i år, vi får ligaen. Det her forsvar bliver krøllet sammen af Atletico. Pepe og Varane sejler rundt.
Præcis. Kæft jeg kan ikke klare Ronaldo, se dog ud over dine egne mål for helvede!!. Magen til klovn.
Han ville have der var offside ved Morata målet, så han eventuel kunne scorer en vinder senere, hvilket han beviste, at han ikke kan.
Hans jubel når andre scorer er så fake.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Isco, Marcelo, til tider Kovacic, Morata var supergode - generelt synes jeg sådan set, at vi flere gange spiller deres forsvar op, flere gode temposkift, men det er jo så kriminelt utroligt, at bolden ikke kommer over stregen ved flere lejligheder :O
Generelt tænker jeg virkelig: Hvad er der sket med Ronaldo?? Jo, han har da haft sine udsving før, men jeg har aldrig set ham være SÅ uskarp over SÅ lang en periode?? Tidligere når han har været dårligt spillende, har han jo stadig til hver en tid scoret på en friløber eller en anden 100%-chance... Er det hele den knæskades skyld??? Jeg er helt målløs... :(
Men madrid2000: Ronaldo er ringe spillende, men det er jo så mangel på god moral at søge negativ betydning på den måde i hans JUBEL??? :D fair nok, man kritiserer hans spil, men come on....
Nå, vi er NUMERO UNO!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
madrid2000 skrev:
asp3200 skrev:
Han ville have der var offside ved Morata målet, så han eventuel kunne scorer en vinder senere, hvilket han beviste, at han ikke kan.
Hans jubel når andre scorer er så fake.
Det tror du for helvede da ikke selv på, vel?
BBB skrev: Wow Steen. 1 til Marcelo?
Han havde 2 alvorlige boldtab, som bare ikke må ske i sådan en kamp. Ligesom hans tre øvrige forsvars-tosser havde.