Bedømmelse af truppen mod Athletic
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
BBB skrev: Wow Steen. 1 til Marcelo?
Han havde 2 alvorlige boldtab, som bare ikke må ske i sådan en kamp. Ligesom hans tre øvrige forsvars-tosser havde.
Marcelo var hjernen bag alt fremadrettet, uden ham ville vi bare have spillet bolden rundt i cirkler??? Han var da banens bedste?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han var faktisk pivringe indtil den sidste halve time. Han holder ikke sin mand, hvilket skaber ubalancen, som fører til deres 1-1 mål.
Steen skrev:
Han havde 2 alvorlige boldtab, som bare ikke må ske i sådan en kamp. Ligesom hans tre øvrige forsvars-tosser havde.
Fair nok. Det må have været de 6-7 minutter mit Viaplay døde.
Jeg havde hellere set Kroos eller Kovacic tage en tur på bænken; Bernabéu var heldigvis enige.
Hvis Zidane ikke snart holder op med at vælge sine startopstillinger ud fra spillernes navne og i stedet efter spillernes præstationer, så tror jeg meget snart, at Real Madrid hægtes af titelræset. Min tiltro til, at franskmanden kan skabe noget stort med Los Blancos igennem flere sæsoner er så småt ved at forsvinde helt og aldeles, så ændrer han ikke snart på noget, kan jeg ikke se en anden udvej, end at Real Madrid må på markedet efter en ny træner.
Steen skrev: Du siger det er forkert at han ikke tog Kroos eller Kovacic ud, som begge skabte to 100% chance efterfølgende?
Jeg aner ikke, hvad der skete efter Kroos' frispark i det 66. minut, da viaplay crashede, men du har fuldstændig ret. Zidane lavede (efter min mening) en kæmpe taktisk brøler ved at tage den bedste midtbanespiller ud på dagen, også selvom dine to venner angiveligt skabte store chancer efterfølgende.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mølbat skrev: Zidane har desværre vist sig som Pérez' skødehund i den forstand, at han ikke tør at skifte nogle fra BBC-trioen ud. Jeg læste for nylig en artikel i enten Marca eller AS, hvor der stod, at trioen bestående af Asensio, Morata og Lucas Vázquez har bedre tal end BBC-trioen, og derfor er det uhyggelig dårlig trænerarbejde, at Zidane nægter at hive nogle af dem ud af startelleveren.
Hvis Zidane ikke snart holder op med at vælge sine startopstillinger ud fra spillernes navne og i stedet efter spillernes præstationer, så tror jeg meget snart, at Real Madrid hægtes af titelræset. Min tiltro til, at franskmanden kan skabe noget stort med Los Blancos igennem flere sæsoner er så småt ved at forsvinde helt og aldeles, så ændrer han ikke snart på noget, kan jeg ikke se en anden udvej, end at Real Madrid må på markedet efter en ny træner.
Det er i hvert fald underligt, at man nægter at købe nogle navne ind i sommers, selvom man står overfor en transferkarantæne, hvilket man forklarer er et produkt af, at man vil satse noget mere på de unge spillere og breddespillerne - Når sæsonen så går igang er det alligevel BBC, der starter igen og igen og igen, selvom alternativerne hedder Vasquez, Asensio og Morata...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Kan vi snart få Morata i start 11'eren!? Jesus.
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Ej lad nu være, selvfølgelig var det ikke det han ville. Han signalerede højst sandsynligt for, at der ikke var offside eller frispark som nogen af forsvarsspillerne prøvede at få. Kan godt være at han ikke spiller så godt, og er skuffet over sine egne præstationer, men han kunne aldrig finde på at signalere for offside når hans medspiller scorer.madrid2000 skrev:
asp3200 skrev:
Pelle skrev: Jeg kalder den med det samme. Det bliver heller ikke i år, vi får ligaen. Det her forsvar bliver krøllet sammen af Atletico. Pepe og Varane sejler rundt.
Ronaldo er en færdig mand. Det var en fornøjelse, mens det stod på. Tak for alt. Og lad os så få Morata fra start i næste kamp, tak!
Præcis. Kæft jeg kan ikke klare Ronaldo, se dog ud over dine egne mål for helvede!!. Magen til klovn.
Han ville have der var offside ved Morata målet, så han eventuel kunne scorer en vinder senere, hvilket han beviste, at han ikke kan.
Hans jubel når andre scorer er så fake.
Morata ser jeg gerne, at vi beholder, men hans succes kan vi ikke komme uden om i nogen grad skyldes, at han kommer ind frisk i situationer hvor modstanderne er brudt ned - og så har han tur i den med nogle lidt heldige mål, fx i går- Omvendt synes jeg, at han er god til placering, og minder lidt om Ronaldo på det punkt! Hans spidskompetencer egner sig bedst til slutminutter, hvorimod han i starten af kampen formentlig ikke kan overløbe modstanderen som han gør mod slut.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.