Optakt: Tophold mod tophold
9 år 9 måneder siden #13
af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Tophold mod tophold
Det kunne være rart at se kombien James-Morata-Asensio-(Vazquez) i forhold til BBC
Tror holdet vil være langt mindre selvisk - hvor mange assist er det lige James feks har lavet...(jeg talte 3-4 bare i kampen iaftes)... Hans indlæg kan blive farligere end Beckhams.
Tror holdet vil være langt mindre selvisk - hvor mange assist er det lige James feks har lavet...(jeg talte 3-4 bare i kampen iaftes)... Hans indlæg kan blive farligere end Beckhams.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 9 måneder siden #14
af SR4
Det er han ikke den første til. Man må da gerne lige få en advarsel eller bare en lidt længere tråd, selvom det selvfølgelig godt kunne være skrevet pænere. :)
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Tophold mod tophold
Kassow-Rossing skrev: Brylle jeg tvivler på at han blev bannet for at stille sig kritisk overfor ledelsen.
Jeg tror han blev bannet for måden at skrive på.
Han fulgte ikke sidens retningslinjer, som jo tydeligt beskriver hvordan man ikke må skrive i versaler. Derudover bærer indlægget stærkt præg af at han blot ville ud med tankerne og var ligeglad med hvem, der læste det. Væk med ham.
Om kampen :) Skal vi stadig tale om krise?
Flot kamp af drengene, der viser at de gerne vil udfordre de store navne. Håber personligt på en Benzema bænkning snarest muligt. Det har jeg/vi selvfølgelig skrevet i måneder ude held, men er vi der ikke snart?
Det er han ikke den første til. Man må da gerne lige få en advarsel eller bare en lidt længere tråd, selvom det selvfølgelig godt kunne være skrevet pænere. :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen