Bedømmelse af truppen mod Alavés

9 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (27 brugere)

3.3 Keylor Navas
2.1 Danilo
3.7 Marcelo
3.2 Nacho
2.5 Pepe
2.7 Varane
2.8 Isco
3.2 Mateo Kovačić
3.1 Toni Kroos
1.9 Bale
1.5 Benzema
4.1 Cristiano Ronaldo
3.2 Lucas Vázquez
4.0 Morata
Hele holdet 3.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2 af ChrillRM14
Morata er jo en verdensklasseangriber... Hva filan sker der for Benz??? Om ikke andet må han da snart af moralske grunde gå op til Zidane og påpege, at Morata jo spiller bedre end ham selv :D

Ronaldo-hattricket er længe ventet, men bedre sent end aldrig - Ham og Marcelos kombinationer <3
Alaves er en sværere modstander, end de umiddelbart lyder som, og i lang tid kunne den godt gå den anden vej, så vigtig sejr! Flere spillere præsterede udemærket, men det bliver sgu spændende at se, hvordan holdet kommer til at håndtere kampprogrammet efter landholdspausen, der byder på Sevilla, Barca og Atletico samt Dortmund igen...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Jespersk

9 år 9 måneder siden #3 af Jespersk
Er helt enige med dig: ChrillRM14, det må vel efterhånden være på tide at Morata er første valget på den 9'er position? Han scorer jo nærmest hver eneste gang han kommer ind de sidste minutter i hver kamp. Benzema virker ugidelig og doven, og syntes også Bale er faldet gevaldigt i niveau. Kunne være spændende med Ronaldo-Morata - Vazquez/James, de to unge spanier fortjener ihvertfald efterhånden en startplads efter deres imponerende præstationer. Endvidere var det skønt at få CR7 igang igen, han var tydeligvis præget af ingen pre season samt den skade han havde i sommers. Kunne være vigtigt at få ham tilbage på top niveau. Når modric, casemiro og ramos er tilbage skal det nok komme til at gå godt i de svære kampe vi går i møde. Specielt Casemiros betydning på den defensive plads har vi jo længe set hvor vigtig der er.

Afslutningsvis er jeg den eneste der tænker nogle gange på hvorfor Casilla blev bænket med det samme Navas kom tilbage? Syntes han havde leveret nogle rigtig gode præstationer inden og havde også en masse gode redninger forleden i copa del rey. Jeg syntes personligt at Navas har set rigtig usikker ud siden han er kommet tilbage fra sin skade.

Men alt i alt var det et rigtig godt resultat mod et yderst svært hold i denne sæson, som eksempelvis slog barca på camp nou. Fantastisk.

9 år 9 måneder siden #4 af Dios
Jeg tror aldrig jeg har set en så dårlig højrekant i Real Madrid med Danilo og Bale. Arbeloa og Di María giver mig stadig mareridt om natten, men fandt lige ud af idag, at Danilo og Bale har overgået dem, og det siger altså ikke så lidt.

Tænk det sker i Real Madrid. Det er jo helt vanvittigt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Jespersk

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Alavés

Jespersk skrev:
Afslutningsvis er jeg den eneste der tænker nogle gange på hvorfor Casilla blev bænket med det samme Navas kom tilbage? Syntes han havde leveret nogle rigtig gode præstationer inden og havde også en masse gode redninger forleden i copa del rey. Jeg syntes personligt at Navas har set rigtig usikker ud siden han er kommet tilbage fra sin skade.

Lige omkring målmandsduellen, så synes jeg bestemt, at det er vigtigt at få gang i Navas inden de svære kampe kommer. Der kan vel ikke være nogen tvivl om, at Navas i topform er langt bedre end Kiko. Jeg synes, at Kiko har en del mangler og heller ikke har imponeret voldsomt meget i opstarten. Han har stået fint, men ikke i nærheden af det, som Navas kan. Lige på målmandspositionen er det skudt i hovedet at bytte i løbet af kampene, så den eneste måde at få Navas i topform er ved at lade ham spille og lade Kiko se på, indtil der er brug for ham.

9 år 9 måneder siden #6 af BBB

Dios skrev: Jeg tror aldrig jeg har set en så dårlig højrekant i Real Madrid med Danilo og Bale. Arbeloa og Di María giver mig stadig mareridt om natten, men fandt lige ud af idag, at Danilo og Bale har overgået dem, og det siger altså ikke så lidt.

Tænk det sker i Real Madrid. Det er jo helt vanvittigt!

Er det et mareridt, fordi du vågner op og indser, at de ikke spiller her mere?

9 år 9 måneder siden #7 af Daniel
Jeg prøvede at ligge mærke til harmonien mellem Benzema, Bale og Cristiano i gårsdagens kamp, og jeg syntes virkelig, at det var skræmmende at se, hvor lidt kommunikation, samarbejde, mm. der var/er hos fronttrioen. Jeg er med på, at der selvfølgelig er en (måske?) indbyrdes forståelse mellem spillerne, men udstrålingen mellem de tre var mildest talt kold på banen.

Nuvel, Ronaldo scorede tre fine mål, men de to andre er simpelthen overflødige pt. Jeg kan ikke se, hvad de bidrager med, som Zidane mener er positivt. De trækker end ikke spillere til sig længere.

Leveret af Kunena Forum