France Football: Sergio Ramos er verdens bedste forsvarer

9 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge læserne på France Football er Sergio Ramos verdens bedste forsvarsspiller.

Den franske avis har spurgt sine læsere om, hvilke af kandidaterne til Guldbolden, som er den bedste forsvarer og her blev Sergio Ramos stemt ind på en førsteplads med 18% af stemmerne, mens Thiago Silva fik 16% og Boateng og Bonucci fik 10% af stemmerne.

De øvrige forsvarsspillere fik denne placering:

Laurent Koscielny (8%), Pepe, Godín og Chiellini (6%), Piqué (5%), Hummels (4%), Barzagli (3%), Marcelo og Alaba (2%), Mascherano, Lahm og Jordi Alba (15. Ingen stemte på Otamendi og Stones.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2 af REAList
"Den franske avis har spurgt sine læsere om, hvilke af kandidaterne til Guldbolden"
Jeg troede kun at der var 3 forsvarsspillere, Ramos, Pepe og Godin som var kandidater til guldbolden?

¡Hasta la Victoria Siempre!

9 år 9 måneder siden #3 af Daniel

REAList skrev: "Den franske avis har spurgt sine læsere om, hvilke af kandidaterne til Guldbolden"
Jeg troede kun at der var 3 forsvarsspillere, Ramos, Pepe og Godin som var kandidater til guldbolden?

Mon ikke det handler om, at alle de resterende nævnte forsvarsspillere har været i en eller anden form for bruttotrup til Guldbolden, men ikke slap igennem nåleøjet og ind i top-30?

Det er mit bedste bud :-)

9 år 9 måneder siden #4 af asp3200
Han er desværre ikke engang top 5

9 år 9 måneder siden #5 af BBB

asp3200 skrev: Han er desværre ikke engang top 5

Hvilke CB's er bedre?

Hvilke forsvarsspillere er bedre?

9 år 9 måneder siden #6 af asp3200

BBB skrev:

Hvilke CB's er bedre?

Hummels
Pique
Godin
Savic
Boateng
Pepe
Bonucci
Thiago Silva

Ikke i rækkefølge skal det siges. Han dummer sig så tit ift andre. Han scorer dog en del, men får så også en del flere røde og gule kort.

9 år 9 måneder siden #7 af Pelle

asp3200 skrev:

BBB skrev:

Hvilke CB's er bedre?

Hummels
Pique
Godin
Savic
Boateng
Pepe
Bonucci
Thiago Silva

Ikke i rækkefølge skal det siges. Han dummer sig så tit ift andre. Han scorer dog en del, men får så også en del flere røde og gule kort.

Savic bedre end Ramos?! Stop stop stop, jeg kan ikke få vejret!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Roesen7, Zyconith, BBB

9 år 9 måneder siden #8 af Dios
Alle forsvarspillere dummer sig. Nogle mere end andre, men skal man vælge et produkt, så vil min stemme 10 ud af 10 gange falde på Ramos. Ramos er alt for ofte arrogant, sløset og ufattelig dum i tanke og handling, men når hans makker ved siden af begår ligeså mange fejl som Pepé og Varane også gør, så ser det oftere dummere ud.

Bonucci, Hummels, Thiago Silva og Chiellini er de eneste som er bedre forsvarsspillere end Ramos. Godin kan også nævnes, men i Villarreal var han ikke så dominerende som nu, og det skyldes helt klart Atletí's hjernedøde mur.
Det ville dog klæde Real Madrid's bagkæde med en af de ovennævnte ved siden af Ramos.

Det skal nok også hedde sig, at folk ser sig blindt på mål, så det har helt klart sat sine spor i den afstemning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 9 måneder siden #9 af asp3200

Pelle skrev:

asp3200 skrev:

BBB skrev:

Hvilke CB's er bedre?

Hummels
Pique
Godin
Savic
Boateng
Pepe
Bonucci
Thiago Silva

Savic bedre end Ramos?! Stop stop stop, jeg kan ikke få vejret!!

Tja ihvertfald denne sæson. Så træk du bare vejret igen unge mand.

9 år 9 måneder siden #10 af BBB

Dios skrev: Alle forsvarspillere dummer sig. Nogle mere end andre, men skal man vælge et produkt, så vil min stemme 10 ud af 10 gange falde på Ramos. Ramos er alt for ofte arrogant, sløset og ufattelig dum i tanke og handling, men når hans makker ved siden af begår ligeså mange fejl som Pepé og Varane også gør, så ser det oftere dummere ud.

Bonucci, Hummels, Thiago Silva og Chiellini er de eneste som er bedre forsvarsspillere end Ramos. Godin kan også nævnes, men i Villarreal var han ikke så dominerende som nu, og det skyldes helt klart Atletí's hjernedøde mur.
Det ville dog klæde Real Madrid's bagkæde med en af de ovennævnte ved siden af Ramos.

Det skal nok også hedde sig, at folk ser sig blindt på mål, så det har helt klart sat sine spor i den afstemning.

Når vi spiller med så høj en baglinje, så skal Ramos' makker også være ret hurtig. Jeg tror ikke, at Chilling er hurtig nok. Han vil være et monster i Atleticos bagklap, ligesom han er hos Juventus.

9 år 9 måneder siden #11 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Alle forsvarspillere dummer sig. Nogle mere end andre, men skal man vælge et produkt, så vil min stemme 10 ud af 10 gange falde på Ramos. Ramos er alt for ofte arrogant, sløset og ufattelig dum i tanke og handling, men når hans makker ved siden af begår ligeså mange fejl som Pepé og Varane også gør, så ser det oftere dummere ud.

Når vi spiller med så høj en baglinje, så skal Ramos' makker også være ret hurtig. Jeg tror ikke, at Chilling er hurtig nok. Han vil være et monster i Atleticos bagklap, ligesom han er hos Juventus.

Jeg er da enig, men hverken Pique, Hummels og Mascherano er hurtige, men til gengæld har de færdigheder i defensiven, som gør de aldrig kommer ud i de lange løbedueller. Jeg vil ihvertfald foretrække defensive skills fremfor hurtighed ved siden af Ramos. En som bare lukker af, som Varane f.eks. gjorde før i tiden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 9 måneder siden #12 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Jeg er da enig, men hverken Pique, Hummels og Mascherano er hurtige, men til gengæld har de færdigheder i defensiven, som gør de aldrig kommer ud i de lange løbedueller. Jeg vil ihvertfald foretrække defensive skills fremfor hurtighed ved siden af Ramos. En som bare lukker af, som Varane f.eks. gjorde før i tiden.

Varane brugte jo sin hurtighed til bare at lukke af :-D

Leveret af Kunena Forum