Veratti afviste Real Madrid
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
I Real Madrid bryster man sig ofte af at have og kunne tiltrække verdens bedste spillere. Med den aktuelle status som forsvarende Champions League mester synes dette postulat da også at have sin berettigelse.
Flere spillere har Real Madrid, med Florentino Pérez i spidsen, dog også jagtet af flere omgange uden held. En af disse spillere er PSG’s italienske venstreback Marco Veratti.
I dag afslører den unge italiener så til det italienske medie RAI UNO, at Real Madrid også var ude med snøren efter ham i sommers.
”Det er altid dejligt, når en klub som Real Madrid er ude efter dig. Det er ikke altid man får den chance. Jeg er dog særdeles glad i Paris og derfor havde jeg ikke lyst til at starte forhandlinger med andre klubber. Jeg mangler stadig at vinde nogle trofæer og dem vil jeg vinde med PSG”, afslutter italieneren.
Hvem ved måske bliver der også engang en transfer-saga om Marco Veratti’s vej til den spanske hovedstad og Bernabeu?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Efterfulgt af noooooo hvorfor er manden så fesen.. kom nu til min klub basse mand.
asp3200 skrev: Venstre back ;)??
Efterfulgt af noooooo hvorfor er manden så fesen.. kom nu til min klub basse mand.
Om lidt melder Bayerns østrigske højrekant, Alaba, det samme ud!
De ødelægger chancerne for øl med sådan nogle udsagn!
BBB skrev:
asp3200 skrev: Venstre back ;)??
Om lidt melder Bayerns østrigske højrekant, Alaba, det samme ud!
De ødelægger chancerne for øl med sådan nogle udsagn!
Tja din signatur er forældet, transferen er slut