Vallejo: ”Jeg tænker på Real Madrid hver dag!”

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
3 år 11 måneder siden #1 af realmadsen

Vallejo Frankfurt 21102016

Det fortæller det unge og store forsvarstalent, der inden denne sæson gik i gang rejste på lån til Eintracht Frankfurt i Bundesligaen. Her arbejder han hårdt hver dag for at vende tilbage til den spanske hovedstad.

”Jeg yder mit bedste hver dag til træning og i kampene og forhåbentlig gør jeg så stort indtryk, at jeg kan blive en del af Real Madrids trup allerede næste år”, fortæller han til Ondacero.

På spørgsmålet om hans ambition i Real Madrid fortsætter Vallejo: ”Jeg vil vinde alt! Jeg tænker på det hver eneste dag og forhåbentlig kan min indsats her i Frankurt være med til at føre mig derhen. Lige nu fokuserer jeg på at gøre det bedste for min klub!”

Jesús Vallejo’s træner i Tyskland, Niko Kovac, har da også kun rosende ord at sige om sin unge forsvarer: ”Jeg har aldrig, hverken som træner eller spiller, set en spiller som ham. Han er jo latterligt god”, slutter den tidligere Bayern München midtbanemand og nu Frankfurt-træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #2 af BBB
Kommentaren fra Kovac er meget positiv, men jeg vil da være ærgerlig som Frankfurt-fan, når en spiller fortæller, at han reelt gerne vil videre allerede til næste sæson. Og at det til og med er noget han tænker på hver dag.

3 år 11 måneder siden #3 af Roesen7

BBB skrev: Kommentaren fra Kovac er meget positiv, men jeg vil da være ærgerlig som Frankfurt-fan, når en spiller fortæller, at han reelt gerne vil videre allerede til næste sæson. Og at det til og med er noget han tænker på hver dag.

Så har man vidst ikke fået forventningsstemt ordentligt som Frankfurt-fan. Når man låner en spiller, så må man jo forvente det kun er et år man har glæde af spilleren. Det er vel næppe heller en hemmelighed, at Vallejo kun bruger Frankfurt som udvikling mod en plads hos hans nuværende ejer :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

3 år 11 måneder siden #4 af Numeredoce
Ja Frankfurt-fans må være klar over, at man nok kun har Vallejo i én sæson.

Jeg synes egentlig det er en fin nok udtalelse. De fleste spillere siger at de "kun fokuserer på den klub jeg er i nu", men i og med Vallejo kom fra en væsentlig større klub, synes jeg egentlig det er ok, at han udtrykker ambitioner om at vende tilbage og gøre det godt.

Nu er det ikke så tit vi lejer spillere (udover mægtiger Julian Faubert!). Jeg tror dog, at de fleste der udlejes fra større til mindre klubber, enten vil have karrieren op og køre (som Hany Mukhtar i Brøndby pt.) eller vil udvikle sig, vende tilbage og kæmpe for sin plads (som Vallejo). Så længe man er ærlig, synes jeg det er fint.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.