Cristiano Ronaldo vinder Premio Goal 50

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Cristiano Ronaldo har i dag modtaget den såkaldte Premio Goal 50 som verdens bedste spiller i sæsonen 2015/16. Det er hjemmesiden Goal, som står bag kåringen.

Det sker efter en sæson, hvor han var med til at vinde både Champions League for Real Madrid og EM for Portugal og Cristiano Ronaldo var naturligvis glad og stolt over hæderen:

- For mig er det en ære at modtage denne erkendtlighed, som ikke kun er min, men også alle mine holdkammerater i Real Madrid og på landsholdet. Jeg føler mig meget glad og stolt. Lektien ved at modtage denne hæder er den samme som gennem hele min karriere, nemlig at man ikke opnår noget uden ambitioner, uden personlig styrke og uden et hold med holdkammerater og ansatte, som hjælper dagligt. Det vigtigste er det daglige arbejde. Jeg tror på styrke, opofrelse og på at være en god professionel.

Det er fjerde gang, at Cristiano Ronaldo vinder præmien, som han også modtog i sæsonen 2008/09, 2012/13 og i 2013/14.

Blandt de 50 bedste finder man 7 af Cristiano Ronaldos holdkammerater, nemlig Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Casemiro, Kroos, Modric og Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af Vinícius
Men men men?? Ronaldo er jo en egoistisk spasser, der kun går op i personlig hæder?? De der holdkammerater har jo ikke haft nogen indflydelse??

Ej, det var da egentlig meget rart at høre, at han ser fodbold som en holdsport. Har da haft min tvivl ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Vinícius.

9 år 8 måneder siden #3 af ChrillRM14

Kratmus skrev: Men men men?? Ronaldo er jo en egoistisk spasser, der kun går op i personlig hæder?? De der holdkammerater har jo ikke haft nogen indflydelse??

Ej, det var da egentlig meget rart at høre, at han ser fodbold som en holdsport. Har da haft min tvivl ;)

Hvis alle spillere VIRKELIG sagde, hvad de i VIRKELIGHEDEN mente, så tror jeg, flere ville fremstå ligeså egoistisk som den gode Ronaldo :P Nå, lad hæderen være en motivation til lige at steppe et niveau op for vores portugisiske målræv. Lad ham endelig finde målformen mod Atletico og Barca og lukke munden på kritikerne. Han kunne ikke vælge et bedre tidspunkt!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 8 måneder siden #4 af Vinícius
Fuldstændig enig! Jeg tror ikke Ronaldo er hverken bedre eller værre end andre. Han er måske bare lidt mere åben ;). Det er nu vi virkelig kunne bruge hans målform! Så kom kom Ronaldo!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 8 måneder siden #5 af Zyconith

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum