Il Messaggero: Real Madrid vil have Dybala

9 år 7 måneder siden #13 af Kassow-Rossing

Siempre fiel skrev: Ja, ville være lækkert med Dybala - eneste lille hindring for sådanne lækre rygter er at vi jo har en transferkarantæne som jo stadig først gør køb mulige sommeren 2018 (jeg regner ikke med at man ka hente en spiller som Dybala i vintertransfervinduet). Så al den her snak om nye spillere er jo en postgang for sent - eller alt for tidligt, afhængigt af hvorn man ser på det. Så vi er desværre fuldstændigt fastlåst med dette "sprudlende" hold de næste par år - om man ka li det eller ej. Meget ka selvfølgelig ændre sig i løbet af sæsonen og jeg håber da bestemt niveauet hæves for ellers ser det umådeligt trist ud. Men enhver snak om forstærkning er imo totalt utidig og ligegyldig. Jeg har i hvert fald ikke set ét eneste tegn der tyder på at karantæneafgørelsen sku blive ændret..

Helt enig. Men det er da stadig interessant at tale om, fordi indtil videre er straffen heller ikke officielt stadfæstet endnu, hvilket KAN give en situation, hvor RM må købe spillere. Det ville være ærgerligt at få dommen omstødt og blive fanget med bukserne nede uden en plan.

Hælder personligt til Dios' plan. Bare med Ronaldo solgt i stedet for Bale. Jeg tror ikke man kan overtale Perez til at sælge Bale uanset pris og omstændigheder.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #14 af Real HWL

Pelle skrev:

Real HWL skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev: Kabalen er nem, for man kan sælge Bale til en milliard og købe Dybala for en milliard. Dermed slår man 2 fluer med et smæk. Man får en langt bedre spiller for holdet, og man får en billigere spiller i løn.

Dybala startede som Messi. Ude på højrekanten, men har efterhånden fået en meget mere central rolle. Han er en fantastisk spiller som selvfølgelig skal spille for Real Madrid, men han er endnu ikke helt klar til den store rolle som "playmaker" og "stjernen" på holdet, så derfor ville jeg helt klart lade ham tage overfor både Ronaldo og Benzema om nogle år, men i første omgang for Bale.

Han skal hentes, det kan der simpelthen ikke være delte meninger om!

Genial ide at sælge Bale, når vi har en Ronaldo, der er plukmoden nu. Det er forkert at have både Ronaldo og Bale på holdet, men Bale er jo længder foran niveau mæssigt i øjeblikket. Bale på venstre, en ny og bedre CF - så som Lewandowski - og Dybala på højre. Se, det er en offensiv, der kan måle sig med MSN.

Dybala skal spille centralt som en slags flask 9er. Så burde man heller hente Coutinho til venstre kanten og lade Bale forsat ligge til højre. Det er også en offensiv der vil kunne måle sig med MSN.

Enig - lækkert alternativ. Coutinho har jeg dog personligt afskrevet, jeg er ret sikker på, at han ryger til Barca, desværre.

Er det ikke bare medierne der har solgt ham til barca?

9 år 7 måneder siden #15 af CKG
Kunne man ikke forestille sig en opstilling for 17/18 sæsonen der hedder 3-4-2-1 med følgende spillere.
X
X X X
X. X. X. X
X. X
X
Hvis vi kan nå at handle dem.

På kassen
K. Navas, Donnarumme (casilla)
HCB: S.Ramos, Nacho
CB: Varane/Vallejo
VCB: A.Laporte, Pepe'

HM: Carvajal, Danilo
HCM: Modric, Kovasic
VCM: Kroos, Casemiro
VM: Marcelo, Bernat

HOM: Dybala/Bale/James, S.Asensio
VOM: Ronaldo, Isco

ANG: Morata, Benzema

Bare en tanke.

9 år 7 måneder siden #16 af Kassow-Rossing
Alle fodboldfans forsøger sig med er 3-mands forsvar på deres teoretiske tegnebræt én gang i livet, men på banen fungerer det ikke. Det er stort set kun Barcelona der har lykkes med så offensiv en opstilling.

Vores forsvar er skrøbeligt nok i forvejen. Ingen grund til rent faktisk at forære chancerne væk ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #17 af BBB

Kassow-Rossing skrev: Alle fodboldfans forsøger sig med er 3-mands forsvar på deres teoretiske tegnebræt én gang i livet, men på banen fungerer det ikke. Det er stort set kun Barcelona der har lykkes med så offensiv en opstilling.

Vores forsvar er skrøbeligt nok i forvejen. Ingen grund til rent faktisk at forære chancerne væk ;)

Vores to backs i den nuværende opstilling er meget lette at forveksle med midtbanespillere.

Juventus er vel det bedste eksempel på et hold, der kan spille med 3-mands forsvar?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Zyconith

Leveret af Kunena Forum