Største føring i 25 år

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Gårsdagens resultater i LaLiga Santander faldt virkelig ud til Real Madrids fordel.

Først spillede Barcelona overraskende 0-0 hjemme mod Málaga, som endda fik to mand smidt ud. Og siden vandt Real Madrid som bekendt med 0-3 i El Derbi.

Dermed er Real Madrid foran med fire points efter 12 spillerunder og det er første gang i 25 år, at man har skabt så stor en føring. Dengang gav en sejr stadig blot to points og det betød, at Real Madrid havde 23 points mod Atlético Madrids 19 points.

Gårsdagens sejr betyder også, at Real Madrids stime nu er på 29 kampe uden nederlag i LaLiga Santander og dermed er man blot 5 kampe fra at udligne Leo Beenhakkers rekord på 34 kampe uden nederlag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Største føring i 25 år
Jeg er faktisk begyndt at hade de der rekord-stimer.
Det ender altid vi næsten er i mål og i stedet ikke blot stopper stimen, men virkelig vender den på hovedet!

9 år 8 måneder siden #3 af Michel
Besvaret af Michel på emne Største føring i 25 år
Og for 25 år siden var det dreamteamet der løb med mestskabet, vi startede som en drøm men Barca sad på tronen fra 1990 til 94. Som SR4 skriver, jeg hader også de der rekord-stimer og det har jeg gjort i mange år nu. De kan ikke bruges, og største bevis kampen igår.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Michel.

9 år 8 måneder siden #4 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Største føring i 25 år

Michel skrev: Og for 25 år siden var det dreamteamet der løb med mestskabet, vi startede som en drøm men Barca sad på tronen fra 1990 til 94. Som SR4 skriver, jeg hader også de der rekord-stimer og det har jeg gjort i mange år nu. De kan ikke bruges, og største bevis kampen igår.

Jeg så da gerne, at vi holdt stimen hjem til maj? Anyone? :D

Det er vel i virkeligheden mere diskursen og hypen omkring holdet som uovervindeligt i en stime på så og så mange kampe, der er unødvendig, mere end det er rekorden i sig selv - Det er ligeledes korrekt af Zidane ikke at gide kommentere titelchancerne eller rekorden i pressen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 8 måneder siden #5 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Største føring i 25 år

ChrillRM14 skrev:

Michel skrev: Og for 25 år siden var det dreamteamet der løb med mestskabet, vi startede som en drøm men Barca sad på tronen fra 1990 til 94. Som SR4 skriver, jeg hader også de der rekord-stimer og det har jeg gjort i mange år nu. De kan ikke bruges, og største bevis kampen igår.

Jeg så da gerne, at vi holdt stimen hjem til maj? Anyone? :D

Det er vel i virkeligheden mere diskursen og hypen omkring holdet som uovervindeligt i en stime på så og så mange kampe, der er unødvendig, mere end det er rekorden i sig selv - Det er ligeledes korrekt af Zidane ikke at gide kommentere titelchancerne eller rekorden i pressen.

Jeg fik det sagt det i sjov pga. stimen med rene sejre i ligaen, hvor vi efterfølgende fik uagjort 4-5 gange.
Og dengang vi havde 26 sejre i stribe og derfor tabte kamp efter kamp.

Forhåbentlig holder vi stimen :)

Leveret af Kunena Forum