Svære tider for James
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
James gennemlever en svær periode i Real Madrid i øjeblikket.
Fra at være reserve er han nu blevet reserve for reserverne, for i denne periode med mange skader i truppen er colombianeren ikke kommet nærmere en plads i startopstillingen. Nærmere tværtimod.
Under Zidanes ledelse har James ikke været benyttet i de store opgør. I sidste sæson blev han holdt ude af El Clásico, samt de to semifinaler i CL mod Manchester City og i denne sæson er det kun blevet til meget få optrædender for colombianeren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Det fortæller noget om fodbold-Europa, at nogle af verdens største offensive talenter skal lære at forsvare og løbe de sure meter, før de kan komme på holdet i Real Madrid.
Handler det ikke i højere grad om, at James' (åbentbart) eneste naturlige position er en vi ikke spiller med i Madrid? Eller.. i hvert fald indtil for 2 kampe siden.
I mine øjne er James ikke den dovne spiller han bliver gjort til, men det har jeg intet at have i. For at være ærlig kan jeg knap huske hvordan knægten spiller :-(
Mathiaska skrev:
BBB skrev: Det fortæller noget om fodbold-Europa, at nogle af verdens største offensive talenter skal lære at forsvare og løbe de sure meter, før de kan komme på holdet i Real Madrid.
Handler det ikke i højere grad om, at James' (åbentbart) eneste naturlige position er en vi ikke spiller med i Madrid? Eller.. i hvert fald indtil for 2 kampe siden.
I mine øjne er James ikke den dovne spiller han bliver gjort til, men det har jeg intet at have i. For at være ærlig kan jeg knap huske hvordan knægten spiller :-(
Jeg tænker både Isco, Kroos, James, Bale, (Ronaldo) og Benzema.