Marcelo meldes tvivlsom til El Clásico

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid risikerer at måtte undvære Marcelo i El Clásico den 3. december. Han er i hvert fald særdeles tvivlsom

Det fortæller Miguel Ángel Díaz i Cadena Cope:

- Marcelo blev skiftet ud med muskelproblemer. Han skal igennem nogle tests og det kan ikke afvises, at han har en væskesamling og hvis det er rigtigt, er han ude af spillet i en uge og dermed tvivlsom til El Clásico.

Marcelo faldt sammen på banen i starten af anden halvleg, og det lignede først en alvorlig muskelskade, men han var relativt hurtigt på benene, men blev skiftet ud 20 minutter før tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af Daniel
Det er fandeme dejligt, at Real Madrid ikke har ret mange nøglespillere på skadeslisten.

Det bliver som at klø sig selv i nakken at snuppe de tre point på Camp Nou uden Bale, Kroos, (måske) Marcelo, Morata og en halvlunken Casemiro. Ej at forglemme Pepe der er også lige kommet tilbage.

Jeg glæder mig til at se opstillingen mod Barcelona d. 3. december. Og der er stadig Sporting og Cultural til at pådrage flere skader. More to Come, I guess!

9 år 8 måneder siden #3 af Numeredoce
Navas
Carvajal-Ramos-Nacho-Danilo
Kovacic
Modric Isco
Vazquez Benz Ronaldo

Det ville være mit absolut bedste bud.... Casemiro er klasse og har før gjort det godt mod Barcelona, men hvis han ikke er klar mod Gijón, så vil jeg hellere spille med en formstærk Kovacic i Él Clásico. Coentrãro tror jeg ikke på (ikke kun pga. straffesparket den anden dag). Til gengæld hælder jeg lidt mellem Varane og Nacho, men da Nacho har imponeret mig mest de senere kampe, får han pladsen. Midtbanen er lidt fight-fire-with-fire agtigt, da alle tre har forcer i pasningsspillet og jeg tror på at de, på dagen, kan spille uden om Barcelonas pres.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 8 måneder siden #4 af Kimbo
For fanden det er træls, han er altid god mod Barca. Øv

9 år 8 måneder siden #5 af Madridista28
Kimbo Vis du havde læst denne her annonce madridista.dk/index.php/6460-truppen-mod...gijon-13-spillerunde før du skrev dit indlæg havde du opdaget at han ikke længer er tvivlsom men klar til at spille alerede i morgen mod Sporting Gijon :P
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Madridista28.

Leveret af Kunena Forum