Bale opereres - ude i mindst to måneder

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Gareth Bale har i dag besluttet at lade sig operere i anklen og han er dermed ude af spillet i mindst to måneder.

Waliseren bliver på tirsdag opereret på King Edward VII Hospitalet i London af den anderkendte Dr. James Calder og under supervision af Real Madrid-lægerne Jesús Olmo og Mikel Aramberri.

Dermed er Bale tidligst tilbage i februar 2017.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af Zyconith
omg... Det er ikke til at begribe hvor lidt der skal til.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 8 måneder siden #3 af Vinícius
Jeg er spændt. Nu får vi en god indikation af, hvor vigtig han faktisk er for holdet. Det kan blive muligheden for Vazquez at tilspille sig en fast plads på holdet, hvis han virkelig stepper op!!!! Men Bale VIL blive savnet, især hvis Vazquez fejler!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 8 måneder siden #4 af Mathiaska
Alt lige fra 1, 2 og 4 måneder bliver nævnt. Øv for Bale, øv for holdet.

Intet er dog så skidt, at det ikke er godt for noget (læs: nogen).

9 år 8 måneder siden #5 af henrikcomn
Det er selvfølgelig ærgerligt at Bale bliver skadet for han er trods alt bedre end alternativerne.
Men helt ærligt... prøv og gense nogen af Reals kampe og se hvor meget (eller nærmere lidt) han bidrager med...

Han score ok med mål og laver ok med assist men slet slet ikke nok efter min mening. Han minder meget om Ronaldo bortset fra at ronaldo score langt flere mål og kommer til flere chancer.

Jeg syntes virkelig at Bale er en middelmådig spiller for Real i noget nær 9 ud af 10 kampe. Har han ikke 30 meter at sprinte på er han meget begrænset.

9 år 8 måneder siden #6 af Mathiaska

henrikcomn skrev: Jeg syntes virkelig at Bale er en middelmådig spiller for Real i noget nær 9 ud af 10 kampe. Har han ikke 30 meter at sprinte på er han meget begrænset.

Jeg er uenig. Jeg medgiver, at Bale har lidt under holdets spillemæssige krise i den seneste periode - ja hvis ikke største delen af indeværende sæson, men han er en klasse spiller og meget vigtig for holdet. Hans "middelmådighed" har trods alt bragt trofæer i skabet for ganske nylig. Han er for mange nem at hade, men han er helt igennem eminent på dagen, hvilket vi kommer til at nyde godt af i mange år endnu.

Bales skade kommer i øvrigt på et, tror jeg, uheldigt tidspunkt, hvis vi omsider skulle til at se ham florere på venstrekanten. Nu så jeg intet af Sporting kampen og ved ikke noget om det taktiske setup i praksis i dén kamp, men vi er mange der længe har råbt efter at han se ham med udgangspunktet mere i den side, hvilket bare giver mig en endnu dårligere smag i munden når jeg tænker på skaden, når Zidane nu endelig virkede eksperimenterende.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Mathiaska.

9 år 8 måneder siden #7 af Macon
Altså, hvordan kan det lade sig gøre at få så mange skader, et eller andet er der da galt, var der ikke noget med, en læge som ingen tidlig har i truppen?

9 år 8 måneder siden #8 af Chamartin

Macon skrev: Altså, hvordan kan det lade sig gøre at få så mange skader, et eller andet er der da galt, var der ikke noget med, en læge som ingen tidlig har i truppen?

Har Bale ikke altid haft glasben? Også i Tottenham som jeg husker det.

Leveret af Kunena Forum