Truppen mod Cultural y Deportiva Leonesa - Copa del Rey

9 år 6 måneder siden #13 af Doc.juego

Pelle skrev: Hold k*** hvor er Mariano Diaz da en interessant spiller! Power, fart og et eminent spark. Ham glæder jeg mig helt vildt til at følge over de næste mange år.

Ja man må sige han et giftig der på toppen, fantastisk mål Nr. 2.
Jeg er også ret imponeret over Ødegaard, han kæmper, laver gode driblinger og er konstant boldsøgende, meget få bold ab og så flotte spilninger (hæl og en høj skruet spilning i dybden).
Carvajal har haft nogle eminente indlæg.

Og så må man altså også lige nævne deres mål til 3-1 flot spark.

Rigtig flot 1. Halvleg, håbet 2. Bliver lige så god, så gerne noget Enzo, måske for en Isco? Han er vel den på banen på midten der får mest spilletid og kunne måske bruge et hvil
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Doc.juego.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #14 af Kassow-Rossing
Drengen har simpelthen imponeret i samtlige kampe, han har spillet for klubben! :)

Kan man håbe på han får en chance mod Barcelona?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 6 måneder siden #15 af Matamoro
Mariano ligner en spiller der kunne glide ind på førsteholdet og bidrage med noget. Asensio derimod ligner ikke en førsteholdsspiller. Ville gerne se Mariano løbe rundt og stresse Barcas bagkæde på lørdag. De har det ofte svært med markant fysisk tilstedeværelse.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Matamoro.

9 år 6 måneder siden #16 af larsvegas
Måske men jeg tror ikke at Mariano kommer til at spille mod Barcelona. Er der nogle der ved om Álvaro Tejero er blevet fundet bedre end Fábio Coentrão eller er Fábio Coentrão skadet?

9 år 6 måneder siden #17 af FanOfMagicalTeams
Er Mariano fra Reals ungdomsakademi eller hentet udefra?

9 år 6 måneder siden #18 af Mølbat

FanOfMagicalTeams skrev: Er Mariano fra Reals ungdomsakademi eller hentet udefra?

Han kom til La Fábrica i 2011 fra den catalanske klub Badalona, så ja, han er fra akademiet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, FanOfMagicalTeams

9 år 6 måneder siden #19 af SR4
Hvornår har I sidst se en spiller slå igennem som 23 årig. Det ville nok være bedre for ham, hvis han blev solgt og fik noget fast spilletid.
Jeg kunne i hvert fald godt se ham spille fast på et Valencia-hold eller lignende. Det gør han aldrig i Real.

9 år 6 måneder siden #20 af raul7=kongen

SR4 skrev: Hvornår har I sidst se en spiller slå igennem som 23 årig. Det ville nok være bedre for ham, hvis han blev solgt og fik noget fast spilletid.
Jeg kunne i hvert fald godt se ham spille fast på et Valencia-hold eller lignende. Det gør han aldrig i Real.

Bare sådan skud fra hoften. Diego Costa, Bacca, Drogba, Diego Milito. Massere spillere bryder igennem sent.

Der er vel ingen som forventer at Mariano skal erstatte BBC. Men han kunne på mange måder være et friskt pust og være med til at give truppen mere dybde og måske byde ind med noget sult, som det ellers til tider kan være svært at finde i Real Madrid.

Så er spørgsmålet selvfølgelig om han personligt vil foretrække at være en Negredo, der gør det solidt i klubber som maksimalt vinder en pokaltitel, eller reserve i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam

9 år 6 måneder siden #21 af SR4

raul7=kongen skrev:

SR4 skrev: Hvornår har I sidst se en spiller slå igennem som 23 årig. Det ville nok være bedre for ham, hvis han blev solgt og fik noget fast spilletid.

Bare sådan skud fra hoften. Diego Costa, Bacca, Drogba, Diego Milito. Massere spillere bryder igennem sent.

Der er vel ingen som forventer at Mariano skal erstatte BBC. Men han kunne på mange måder være et friskt pust og være med til at give truppen mere dybde og måske byde ind med noget sult, som det ellers til tider kan være svært at finde i Real Madrid.

Så er spørgsmålet selvfølgelig om han personligt vil foretrække at være en Negredo, der gør det solidt i klubber som maksimalt vinder en pokaltitel, eller reserve i Real Madrid.

Så er det vidst her jeg kan tillade mig at sige at dette er utrolig få spillere. For hver af den slags spiller der slår igennem, kan der nævnes 100 der slår igennem inden de 20 år. Overdrivelse fremmer forståelse så hæng mig ikke på det ;)

Som du siger, potentialet er vidst ikke meget større end Negrados og det kan jeg ærligt talt ikke finde plads til i Real. Selv som reserve, med mindre han skal være den type reserve, som får maks 3-400 minutter pr. sæson.

"der gør det solidt i klubber som maksimalt vinder en pokaltitel" - Nu er det altså meget normalt at rigtig mange spillere foretrækker at være profiler i mellemstore klubber end reservespillere med få minutter i disse "pokalkampe".

9 år 6 måneder siden #22 af Matamoro
Af spillere som fik et sent gennembrud kan man også nævne:
Miroslav klose, Luca Toni, Marcos senna, Jackson martinez, Jamie vardy, Materazzi, Solskjær, Les Feridnand, Nolito

Hvor mange kendte i øvrigt til Ronaldinho og Zidane da de var 20 år
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Matamoro.

9 år 6 måneder siden #23 af ChrillRM14

Matamoro skrev: Af spillere som fik et sent gennembrud kan man også nævne:
Miroslav klose, Luca Toni, Marcos senna, Jackson martinez, Jamie vardy, Materazzi, Solskjær, Les Feridnand, Nolito

Synes et lignende eksempel i klubben her er Lucas Vasquez. Vi kan godt tale om, at han har været et talent, men det er altså først i sidste sæson (til dels) og i sær i denne, at han har fået så meget spilletid og ret beset har gjort sig selv til et supervigtigt aktiv i klubben. Manden blev 25 i sommers. Det er ikke særlig ungt (heller ikke super gammelt).
Jeg ser ikke Vasquez som reserve, men helst i periferien af start-11'eren. Og hvem ville dog have undværet ham i denne sæson?

Hvis Mariano bløder for klubben ligesom Vasquez, så er han så velkommen, som man kan være.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 6 måneder siden #24 af SR4

ChrillRM14 skrev:

Matamoro skrev: Af spillere som fik et sent gennembrud kan man også nævne:

Synes et lignende eksempel i klubben her er Lucas Vasquez. Vi kan godt tale om, at han har været et talent, men det er altså først i sidste sæson (til dels) og i sær i denne, at han har fået så meget spilletid og ret beset har gjort sig selv til et supervigtigt aktiv i klubben. Manden blev 25 i sommers. Det er ikke særlig ungt (heller ikke super gammelt).
Jeg ser ikke Vasquez som reserve, men helst i periferien af start-11'eren. Og hvem ville dog have undværet ham i denne sæson?

Hvis Mariano bløder for klubben ligesom Vasquez, så er han så velkommen, som man kan være.

Jeg bløder også for kubben, er jeg også velkommen? :P Selvfølgelig handler det først og fremmest om talentet er godt nok før man overhoved kan snakke om spillerne brænder for klubben. Og lige nu har vi en spiller med 4 førsteholdskampe som 23-årig, som bliver talt op til at være den næste Ronaldinho eller Zidane.

Over halvdelen af de nævnte eksempler havde vist langt mere på førsteholdsniveau end Mariano har gjort.

Som sagt ved jeg godt intet er umuligt. Det handler bare om at være realistisk og der er det mest realistiske i hvert fald ikke han bliver den, som alle forventer han bliver. Synes bare vi skulle justere forventningerne bare en lille smule.

Leveret af Kunena Forum