Bedømmelse af truppen mod Barcelona

9 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (35 brugere)

3.1 Keylor Navas
2.9 Carvajal
3.2 Marcelo
4.1 Ramos
3.6 Varane
2.7 Asensio
2.0 Casemiro
3.5 Isco
3.6 Mateo Kovačić
3.7 Modrić
1.4 Benzema
2.3 Cristiano Ronaldo
2.7 Lucas Vázquez
3.2 Mariano
Hele holdet 3.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #2 af Madridista28
#Real Madrid CF hvordan kommer du frem til de her lidt underlige karakter af spillerne det kan ikke passe hvad er din begrundelse?

• Benze
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #3 af Benze
Besvaret af Benze på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Jeg forstår simpelthen ikke den imbecile tilgang til karaktersystemet, som hersker blandt en del individer her på siden!? Det er som om, man har bestemt sig for, at Benzema er bare dårlig. Færdig. Gang på gang ser jeg at fx Morata med 15-20 minutter på banen får langt højere karakter end førnævnte. Det er jo helt absurd. Det er da korrekt, at Benze ikke scorer det antal mål, han havde gang i sidste år (bedste sæson) - men har nogle af de andre spillere det!? I aftenens kamp - som DETTE indlæg nødvendigvis må omhandle: Benzema var tilstedeværende. Han var tilbage og hente bolden op adskillige gange. Han bevægede sig over hele banen. Han pressede. Han havde få chancer, som han ikke blot pissede væk. Han gjorde det mindst lige så godt som alle andre, der forsøgte sig på mål. Hvis man KIGGER på kampen, ser man, at Benzema masser af gange løber i position oppe foran. Han kalder på bolden. Meget sjældent modtager han den. Meget ofte går RM's spil ALT for langsomt. Benzema er en spiller, der lever på de hurtige omstillinger og de små 1-2 spilninger. Så tro da fanden, at han ikke kan score! 2-3 gange i dag bliver Ronaldo spillet fri og har Benzema på sin højre side. Spiller han ham - eller vil han hellere selv score? Hvis du så kampen, kender du svaret. Jeg er træt af jeres patetiske 1-2 point score. Det er fuldstændig åndssvagt, at I skal have lov til at komme til orde på en Real Madrid fan side. RM er 80% uden #9.

9 år 7 måneder siden #4 af Sebberg
Benze: Det er i store træk et helt igennem elendigt indlæg, du har skrevet. Vores forreste franskmand er så absurd sløv i betrækket, og det var han også i dag. Halvhjertet pres - som Mariano også udstillede efter 15 sekunder på banen - dårlig håndtering af de få chancer, der var potentiale for og generelt bare en helt igennem lad attitude. Han bidrager med intet - virkelig.

Og så lige en sjov en til dig: For to uger siden slog vi Atlético 3-0 og spillede det bedste fodbold, vi har spillet i sæsonen - ja, hvis ikke i flere år. Nu får du en opgave: Hvad var meget specielt for vores opstilling den dag? Ét hint: Benzema. Just saying.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Kassow-Rossing, Roesen7, Sam, Pelle, Cristiano Ronaldo

• Benze
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #5 af Benze
Besvaret af Benze på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Jeg har så sendt et svar - som tilsyneladende ikke bliver vist.. Det er hat og briller dette her!

9 år 7 måneder siden #6 af BBB

Benze skrev: Jeg forstår simpelthen ikke den imbecile tilgang til karaktersystemet, som hersker blandt en del individer her på siden!? Det er som om, man har bestemt sig for, at Benzema er bare dårlig. Færdig. Gang på gang ser jeg at fx Morata med 15-20 minutter på banen får langt højere karakter end førnævnte. Det er jo helt absurd. Det er da korrekt, at Benze ikke scorer det antal mål, han havde gang i sidste år (bedste sæson) - men har nogle af de andre spillere det!? I aftenens kamp - som DETTE indlæg nødvendigvis må omhandle: Benzema var tilstedeværende. Han var tilbage og hente bolden op adskillige gange. Han bevægede sig over hele banen. Han pressede. Han havde få chancer, som han ikke blot pissede væk. Han gjorde det mindst lige så godt som alle andre, der forsøgte sig på mål. Hvis man KIGGER på kampen, ser man, at Benzema masser af gange løber i position oppe foran. Han kalder på bolden. Meget sjældent modtager han den. Meget ofte går RM's spil ALT for langsomt. Benzema er en spiller, der lever på de hurtige omstillinger og de små 1-2 spilninger. Så tro da fanden, at han ikke kan score! 2-3 gange i dag bliver Ronaldo spillet fri og har Benzema på sin højre side. Spiller han ham - eller vil han hellere selv score? Hvis du så kampen, kender du svaret. Jeg er træt af jeres patetiske 1-2 point score. Det er fuldstændig åndssvagt, at I skal have lov til at komme til orde på en Real Madrid fan side. RM er 80% uden #9.

Jeg gad egentligt ikke bedømme holdet efter kampen, men din svada har overbevist mig om at sende et par karakterer af sted.

Leveret af Kunena Forum