Truppen mod Granada

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

José Mourinho har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Granada og her er den glædelige nyhed, at Cristiano Ronaldo er med, selv om han ikke trænede sammen med sine holdkammerater i dag.

Til gengæld er Kaká ikke udtaget og det er selvom Mesut Özil også er ude af den kamp med karantæne. Der er udtaget tyve mand til kampen og det betyder at to mand skal sorteres fra inden kampen.

Truppen mod Granada:

Målmænd: Diego López, Adán, Jesús.

Forsvar: Arbeloa, Ramos, Varane, Carvalho, Albiol, Marcelo, Coentrao.

Midtbane: Essien, Khedira, Xabi Alonso, Modric, Callejón, Di María.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuaín, Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Lyndrup13
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #2 af Lyndrup13
Besvaret af Lyndrup13 på emne Truppen mod Granada
Så lad os da håbe at Morata ikke bliver siet fra og at han min. får 30 min uanset kampens udvikling. Lige nu kan han da umuligt være mere uskarp i afslutningsspillet end Benz og Higuain uanset hvor uprøvet han end er på højeste niveau. Han bliver jo ikke mere erfaren uden spilletid, med de store stjerner, på 1. holdet. Derudover har Mourinho selv givet udtryk for at ligaen er uopnåelig uanset hvilken slutspurt Real end skulle være i stand til at sætte ind, så mit højeste ønske med denne weekends kamp, er - udover en sejr - at Morata får en god omgang spilletid, eventuelt med et mål til følge. Og så håber jeg da at Ronaldo får lavet endnu et godt hattrick.

• Beckham-Boy
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #3 af Beckham-Boy
Besvaret af Beckham-Boy på emne Truppen mod Granada
Nu vil jeg bestemt ikke undervurdere Granada (vi har set et Real Madrid-hold der har haft svært ved at håndtere ellers "upåagtede" hold. Ellers er jeg enig med Lyndrup; det ville være oplagt at indsluse Morata i løbet af kampen, mens Antonio Adán velsagtens også kunne spille kampen for min skyld. Medmindre Mou, selvfølgelig, vil holde Diego López' form ved lige. Man får nok også benyttet spillere som ellers er ude. Ikke nogle særlig store armfagter i forbindelse med denne kamp.

13 år 5 måneder siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Truppen mod Granada
Forstår ikke Mourinhos angrebs dispositioner. Higuain og Benzema er begge så meget ude af form, og ingen har regelmæssig spilletid. Er der nogle der er enig med mig i, at vi har to meget uskarpe angribere i Higuain og Benzema. Er der nogle som også er enig med mig i, at det er totalt ligegyldigt at ha Morata på bænken når enten Benzema og Higuain er der i forvejen ?

Jeg er på Chatten fra nu af til kampen slutter. Velkommen til at joine !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #5 af Storken
Besvaret af Storken på emne Truppen mod Granada

13 år 5 måneder siden #6 af anes
Besvaret af anes på emne Truppen mod Granada
Holdet i aften

Diego López;
Arbeloa, Sergio Ramos, Varane, Coentrao;
Xabi Alonso, Khedira;
Di María, Modric, Cristiano;
Higuaín

13 år 5 måneder siden #7 af Hugol
Dagens, egentlig ok men savner bare at vi spiller med både Benzemanden og Pipitadrengen for at få dem igang.
Vi ses på chatten til dem der har lyst. Vi skal op og få fat i den 2 plads.

Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Hugol.

13 år 5 måneder siden #8 af Hugol
Hva skete der lige for Benzemas afbrænder igår, ved godt at der vist blev dømt offside.
Men Mourinhos aktioner r tydelig tegn på at begge angribere er totalt ude af form. Benzema og Higuain kan ikke leve med at sidde så meget på bænken. Angribere skal ha spilletid, og det har de begge vist også klaget over tidligere imens Mourinho har været træner. Nu er spilletid så ikke nok for en angriber, det kræver bestemt også at holdet kan spille sammen og at der findes en røøøød tråd i spillestilen.

Mourinho har selv fundet fejlen og mener det er træthed hos nogle af spillerne. Han har ikke overvejet andet hvertfald.

Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum