Optakt: Drop taber-tankegangen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Iøvrigt er jeg overbevist om, at selv Per Mertesacker kan oversprinte Ronaldo.
Resultatet er isoleret set ikke så dårligt, men jeg sidder alligevel med en utrolig dårlig fornemmelse.. Vores evne til at smide sejre væk er bedre end vores kontraspil. Men set i det store hele er jeg ikke særlig fortrøstningsfuld frem mod nogle af de næste kampe i La Liga, som er af næsten samme kvalitet som Dortmund. Håber vi stiller uden Casemiro i de kampe, medmindre han finder formen igen.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Raul7-2880 skrev: Selvom at vinde gruppen ville være det bedste for kongeklubben siger jeg bestemt ikke nej tak 2. Pladsen.
Der var intet kongeklub over Real Madrid i dag.
Vi kan ikke dominere. Uden Bale de næste tre måneder er lidt af en katastrofe, da Lucas Vazquez slet ikke truer foran mål. Lucas forsvarer godt, men der er nødt til at være noget mere farlighed i front end bare Benzema og en evig fornærmet Cristiano.
Ryk James frem på højrekanten!
elle44 skrev: Jeg forstår det ikke, uret siger 87 minutter spillet, vi er foran 2-1, vores venstreback beslutter sig for at drible foran deres felt og vi indkasserer et mål på kontra 2 min før tid. Det er måske en smule amatøragtigt.
Det er marcelo, måske er han mulvarpen og tænker taktisk;)
Raul7-2880 skrev: Selvom at vinde gruppen ville være det bedste for kongeklubben siger jeg bestemt ikke nej tak 2. Pladsen.
Under kampen sagde jeg nogenlunde præcis det sammen med Mertesacker og Ronaldo. Det er sgu skræmmende at se, hvor megen fart portugiseren har mistet. For første gang i lang tid følte jeg, at alderen har indhentet Ronaldo.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
PearlieD skrev: Endnu engang lukker Benzema munden på alverdens "fans". Manden er vores nr. 1 og hans position er urokkelig. Zidane tror på ham og det burde folk snart acceptere.
Det er ofte problemet med alverdens "fans". Der skal ikke mere end én god kamp, så er han gud igen og alt andet er glemt. Benzema har været pivelendig det meste af sæsonen, og Real kan ikke nøjes med at have en angriber der kun gider 25% af kampene!!
Fondo_Sur skrev: Lucas forsvarer godt, men der er nødt til at være noget mere farlighed i front end bare Benzema og en evig fornærmet Cristiano.
Lucas smed en lækker bold til Ronaldo, og han havde et voldsomt godt drev med bolden i den del af kampen, som jeg så.
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev: Lucas forsvarer godt, men der er nødt til at være noget mere farlighed i front end bare Benzema og en evig fornærmet Cristiano.
Lucas smed en lækker bold til Ronaldo, og han havde et voldsomt godt drev med bolden i den del af kampen, som jeg så.
Han erstatter bare ikke Bales målfarlighed på nogen måde, hvilket bekymrer mig med tanke på januar- og februar programmet. Vil mene at en omrokering er nødvendig. Eller at spille 4-4-2.
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Han erstatter bare ikke Bales målfarlighed på nogen måde, hvilket bekymrer mig med tanke på januar- og februar programmet. Vil mene at en omrokering er nødvendig. Eller at spille 4-4-2.
Jeg er enig. Hvis Lucas V skal fungere optimalt skal det være på kanten i en 4-4-2, efter min mening.